Liniște

18 2 0
                                    

Mă întorc la Yuzu să văd dacă a terminat. Ajung lângă mașină și Yuzu era acolo. Nu avea nici o pată de sânge, nimic.
-Mă bucur că ești bine. Mă apropii de ea și mă aplec să îi dau un sărut dar își întoarce capul.
-Ce?
-Ești plină de sânge, Urabe. Are glasul puțin trist.
-Scuze, dar partea bună e că încă are capul, mâinile, picioarele și trunchiul unite. O anunț, lăsându-mi capul într-o parte ca să o pot privi.
-Nu e asta. Nu te pot săruta dacă ești plină de sânge pe față. Îi aduce aminte de felul cum ne-am cunoscut. Îmi spune puțin tristă.
-În cazul acesta, domnișoară Yuzu, îmi faceți onoarea de a mă acompania la un duș?
Îmi întind mâna pentru a o ajuta să se ridice, dar am retras-o deoarece era plină de sânge. Dar mă prinde de mână înainte de a o lăsa.
-Am spus că nu te sărut, nu că nu vreau să te țin de mână. Și da, aș fi onorată domnișoară Urabe.
Se ridică de jos și intrăm direct în casă, direct în baie unde ne dezbrăcăm amândouă ca să intrăm în duș. Dar v-a trebui să mai astept 2 minute.
-Yuzu, mă duc să dezactivez bombele. Vin în 2 minute.
Dă din cap semn că pot să mă duc dar nu înainte să îmi arunce un halat. Ies din baie fără să mai scot un cuvânt. După ce mă întorc Yuzu a dat deja drumul la apă, dar nu se băgase în cabină.
-Gata? Mă întreabă ridicându-se de pe scaun.
Dau din cap în semn că da și îmi dau halatul jos. O iau de mână si ne băgăm  sub presiunea apei calde care curgea.
-Lasă-mă pe mine să te spăl. Îmi spune mai mult țipând.
-Bine.
Deschide ușa de la cabină și ia un scăunel care îl pune în spatele meu. Ia sticla cu șampon și se urcă pe scăunel. Își toarnă șampon în palmă ca mai apoi să pună ambele mâini în cap masându-mi scalpul. Se mișcă încet dar se simte al naibii de bine. Îmi clătise părul și apoi mă întoarce cu fața la ea. Arată atât de bine și e atât de frumoasă. Mă ridic pe vărfuri pentru a o sărută dar mă trezesc cu jetul de apă pe față.
-Nu am terminat. Îmi spune râzând.
   Ia gelul de duș și își toarnă din nou în palmă ca mai apoi să înceapă să mă spele. Parcă mă mângâie, e atat de drăguță fata asta, dacă aș putea, aș mânca-o. Sunt atât de absorbită de ea.
-Ahh. Chiar așa de tare îți plac sânii mei?
O întreb, deoarece îi strânge atât de tare și îmi mușcă un sfârc. Mă privește pentru câteva secunde apoi își dă ochii peste cap și îi dă drumul la sfârc. Se ridică și vine foarte aproape de fața mea.
-Tu ce crezi?
-Nu contează ce cred eu, contează ce îți place ție. Îi spun zâmbind.
Mă privește urât pentru câteva secunde apoi zâmbește.
-Tu chiar vrei să îți spun absolut tot, nu? De fapt nu răspunde, căci știu răspunsul. Stă un pic și apoi continuă. Da, îmi plac, îmi plac la nebunie. Tot corpul tău îmi place. Dacă ar fi după mine nici la baie nu te-aș lăsa să pleci singură. Toată ziua și toată noaptea aș sta cu tine și te-aș săruta și aș face dragoste dar și sex. Mulțumită?
-Serios? Nici la baie? Încep să râd.
Se uită urât la mine, dar mai mult uimită.
-Doar atât ai reținut din ce ți-am spus eu? Mă privește uimită.
-Nu, doar că sunt surprinsă.
-Nu mai fi, doar știi cât de mult te iubesc.
-Da știu, cum să nu știu?
-Am întrebat și eu.
Mă apropii de ea și îmi lipesc buzele de ale ei. Yuzu îmi răspunde la sărut și își deschide gura pentru a putea să o savurez mai bine. Își pune mâinile după gâtul meu și își presează sânii peste ai mei. Îmi pun mâinile în jurul taliei și o lipesc și mai mult de mine. Atât Yuzu cât și eu sunt excitată.
-Te vreau. Îi șoptesc la ureche după ce întrerup sărutul pentru că rămăsesem fără aer.
O iau de mână și o duc în cameră. Yuzu se pune în pat și eu mă așez lângă ea, îi dau părul de pe față și o sărut ușor pe frunte, tâmplă, obraz și pe buze. Cobor cu mici săruturi până la sân și încep să mă joc cu sfârcul. Mă urc peste ea și îi iau sâni în mână, moment în care Yuzu lasă un mic sunet de plăcere să îi părăsească buzele. Continui să mă joc cu sânii ei din ce în ce mai tare, dar totuși blând.
Niciodată nu mă voi putea sătura de sânii ei. Totuși după câteva minute bune în care m-am jucat cu sânii ei care sunt superbi, am coborât ușor, sărutând-o spre partea genitală. I-am lasat mici săruturi apoi am început să folosesc si limba. Yuzu a început să țipe când am început să mă joc cu cea mai sensibilă parte.
-Urabeee...
-Încă un pic.
-Nu...
-Bine, dar ești rea.
Mă ridic și mă duc lângă Yuzu și încep să o sărut, în același timp îmi cobor mâna spre vagin întroducând un deget în vagin și încep să îl mișc. Yuzu ia un sân de al meu în mână și îl masează dar din când în când îl strânge foarte tare. Acum am două degete băgate în vaginul ei si amândouă suntem foarte excitate. Yuzu îmi ia sânul în gura, coborând mâna spre pussy meu și îmi bagă două degete deodată, făcându-mă să gem foarte tare. Se ridică, dar continuând să se joace și mă invită la un sărut foarte lung și jucăuș. După câteva minute de extaz ne dăm drumul împreună.
   -Te iubesc Urabe, te iubesc foarte mult.
   -Și eu te iubesc Yuzu.
   Mă apropii de ea si o sărut pe frunte și îmi pun capul între sânii ei ca mai apoi să adormim.

O confesiuneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum