Sfârșit

7 2 5
                                    

Acesta este ultimul capitol care nu aveam în plan să îl postez. Vroiam inițial să închei cu "O altă poveste" dar îl fac pentru Andreia. Sper să îți placă!

După câțiva ani...

-Așa rămâne!

-Dar nu putem cumpăra direct tortul?

-Nu Urabe! O să îl facem noi. Știu că i-ar plăcea maxim lu Miri.

-Bine fie. Dar vii cu mine la cumpărături.

-Normal. Oricum nu cred că stii ce să cumperi chiar dacă îți fac o listă.

-Ești rea Yuzu!

-Am învățat de la cei mai buni.

Eu cu Yuzu suntem acasă în living și este ora șase dimineața. Azi este ziua lu Miri, face 20 de ani. Yuzu a venit cu ideea de a face o petrecere. Avem noroc că Miri cu Jack sunt plecați într-o excursie.

-De ce ați pus alarma la ora asta? Și ce era cu posterul ăla înfiorător?

   Vine Prințesa cu Aoi lângă noi și se așează pe canapeaua din fața noastră și pune posterul pe masa de sticlă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Vine Prințesa cu Aoi lângă noi și se așează pe canapeaua din fața noastră și pune posterul pe masa de sticlă.

-Astăzi e ziua lu Miri și pe la 11 ar trebui să ajungă acasă așa că voi două mergeți în pod și luați de acolo baloane și ce mai trebuie și vreau să văd livingul ăsta colorat și de asemeni să nu faceți prea multă gălăgie să nu o treziți pe Emi. Noi două mergem să cumpărăm un cadou pentru Miri și ingredientele pentru un tort.

-Off... Bine. Dar nu puteți cumpăra un tort?

-Nu Prințesa. Nu putem!

-Fie. Ce îi luați cadou?

-Un șorț și îi imprimăm poza cu noi toți.

-Serios?

-Da. Îi place la nebunie să gătească așa că,dece nu?

-Aha în cazul ăsta stați să vă dau bani să luați un polonic de fier pentru că pe celalt l-a rupt Aoi.

-Atunci când te-a fugărit toată casa?

-Da...

Prințesa își lasă capul în jos și parcă se vede o aură mov de depresie în jurul ei.

-Bine fie. Acum toată lumea la muncă că trece timpul.


E groznic la cumpărături. Yuzu a stat jumătate de oră să aleagă între frișcă cu vanilie sau frișcă cu ciocolată și până la urmă a luat ambele feluri. Acum suntem acasă eu am terminat de împachetat cadourile și acum o ajut pe Prințesa cu decorațiunile pentru că e 10:34 și încă mai avem vre-o 10 minute treabă. Aoi stă cu Emi de dimineață și nu a ajutat-o de loc pe Prințesa.

O confesiuneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum