Începutul petreceri

21 1 0
                                    

   După câteva ore bune de mers cu limuzina într-un final am ajuns la destinație. Petrecerea la care am ajuns se ține pe un vapor deoarece e o petrecere mai specială ca să spunem așa. Aici se află următoarea mea "pradă". La această petrecere totul se va termina cu bine.
   -Nui așa Yuzu?
   -Ce? Ce să fie?
   -Totul se va termina cu bine. O anunț pe un ton cât se poate de calm.
   -Știu asta. Doar că nu îmi place că ne întâlnim din nou cu acele persoane.
   -Nu o să se întâmple nimic, nimic rău cel puțin.
   -Știu, doar sunt partenera ta. Își întoarce capul spre șofer anunțând-ul că poate deschide portiera ceea ce și face.
   Eu cobor prima cu ajutorul șoferului și apoi Yuzu coboară cu ajutorul meu. În fața noastră vine un om, care e uriaș, și ne conduce înăuntru. Dar nu înainte de a lua valiza pregătită de Jack. Ne conduce până într-o cameră unde e o canapea cu o măsuță pe care se află șampanie, vin, câteva gustări și 2 pahare pentru mine și Yuzu. Ne așezăm în timp ce domnul începe să ne explice.
   -Pentru că această petrecere este una mai specială nimeni nu atinge bunurile decât după ce le cumpără. Bunurile o să le vedeți prin această sticlă ca și celelalte persoane. Apăsați pe butonul de lângă canapea dacă doriți să solicitați pentru bun. Și la final veți avea o surpriză. Întrebări?
   -Da. Câte bunuri sunt în seara asta?
  Mă privește ciudat pentru câteva momente ca mai apoi să răspundă.
   -Pentru că sunt șapte concurenți avem 10 bunuri ca toată lumea să poată pleca cu un bun acasă și bineînțeles sunt 10 cu tot cu surpriză. Alt ceva?
   -Da, nu doresc să ne deranjeze nimeni și se poate să îmi țineți  identitatea mea și a lu Yuzu secretă?
   -Dacă asta doriți, desigur.
   -Multumesc. Asta e tot.
   -Veți avea la ușă in permanență pe cineva,  dacă doriți ceva. Iar licitația va începe peste 10 minute. Acum dacă îmi permiteți o să mă retrag. Vă doresc o seară plăcută.
   -Mulțumim.
   Yuzu e un pic agitată o simt dar are și motive să fie. Așa am cunoscut-o, la o licitație era surpriza de final. Iar pentru că a fost luată de persoana după care venisem am decis să o iau la mine până își revine și m-am îndrăgostit fără să vreau.
   -Te iubesc. Mă apropii de ea și o sărut ușor ca să o calmez un pic.
   -Știu, doar că petrecerea asta nu mă prea încântă.
   -Dacă vrei putem lua noi surpriza. Adică și că celelalte o fac din placere. 
   -Da știu dar nu vreau să cheltui pentru mine plus că avem treabă după și nu avem timp să stăm.
   -Și asta e adevărat.
   Până a început licitația Yuzu s-a întins pe canapea punându-și capul pe picioarele mele iar eu m-am jucat cu părul ei dar fără să îi stric coafura. De-o dată se luminează în fața noastră ceea ce înseamnă că începe licitația. Se aude vocea bărbatului care ne-a condus prin difuzor prezentându-ne fetele. Totul a decurs repede deoarece fetele arată foarte bine și spre mirarea mea clienți sunt foarte fericiți de ceea ce văd. Am licitat și eu pentru două din ele dar le-am lăsat lor. În cele din urmă vine surpriza.
   -Această fată este virgină și are 17 ani...
   Yuzu e foarte agitată dar se pare că "prada" mea e destul de impresionat de această fată. Din acest motiv trebuie să o iau eu. Încep să concurez cu ei dar în puțin timp rămân doar eu cu el deoarece prețul e deja foarte mare. Într-un final rămâne la mine dar asta înseamnă că trebuie să merg cât mai repede la el.
   -Yuzu când vine fata eu plec și tu ai grijă de ea.
   -Dar, cum rămâne cu planul?
   -Nu pot lăsa fetele să moară.
   -Bine dar dacă te simți euforică mă chemi.
   -Tu trebuie să ai grijă de fată.
   -Promite că mă chemi.
   -Știi că nu pot face asta. Dar o să fac tot posibilul să le scot din cameră întăi.
   -O să vin cât de repede pot.
   -Nu e nevoie. Un gunoi ca el nu merită prezența ta.
   Yuzu e îngrijorată pentru mine știu asta dar acest nemernic nu va scăpa a doua oară. Bate cineva la ușă ca mai apoi să intre fără a mai spune eu ceva. E fata mea iar în spatele ei e bărbatul care m-a chemat aici.
   -Domnișoară Urabe dacă reușiți să salvați fetele, această fată va fii din partea mea.
   -Mă simt onorată pentru ofertă dar refuz. O să plătesc și o să salvez și fetele. Aveți grijă deoarece uni erau dezamăgiți de prețurile foarte mari.
   -Cât sunteți prin preajmă nu am de ce să îmi fac griji.
   -Eu sunt aici pentru acel nenorocit nu pentru a fi gardă de corp.
   -Sunteți dură. Îmi place.
   -Mulțumesc. Acum dacă îmi permiteți am trebă.
   Se ferește și îmi lasă loc să plec. Mă întorc spre Yuzu și o cuprind în brațe și o sărut.
   -Ai grijă. Îi șoptesc la ureche ca mai apoi să îi mai las un mic sărut.
   -Eu trebuie să apăr pe când tu sari în gura leului. O să fiu bine.
   -Asta știu, dar știi tu cum sunt eu.
   -Da știu.
   Am ieșit repede din cameră luând-o la fugă pentru a ajunge cât mai repede în camera lui. Se aude o împușcătură dar spre norocul meu nu e din camera lui, ci din a mea așa că nu îmi fac grij deoarece Yuzu e cea mai bună. Am ajuns la ușa lui. Are numărul 6 pe ușă fiind al 6-lea client. Acum nu o să îmi mai scape acest nenorocit.

   Sper ca în următorul capitol să reușesc să vă povestesc cum ajung Yuzu și Urabe împreună și cum acel prost moare. O să dau ce e mai bun deoarece deja devine personal.

O confesiuneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum