Cail și Tomoe

7 1 0
                                    

   Trebuie să menționez că îmi place foarte mult acest capitol și sper să vă placă :)

-De când ești trează?
-Te-ai trezi. Du-te și fă un duș.
-Neața și ție Urabe.
-Scuze eram atentă la muncă.
-Nu poate aștepta?
-Nu, dar pană faci un duș termin.
-Ok...
Yuzu coboară din pat și merge direct la baie. În cameră se aude sunetul tastelor și mai tarziu sunetul apei de la duș. Mă enervează faptul că trebuie să vorbesc despre Cail dar nu trebuie să mai amân, nu față de Yuzu. E destul de nașpa să fii singura persoană în viață care știe povestea. După ce am terminat cu treaba mă duc să iau trusa de prim ajutor pentru a schimba bandajul. Yuzu e încă în duș așa că trebuie să îl schimb singură. Îmi dau bandajul jos și mă holbez la rana de pe mână, e mult mai mare decât am crezut. Îmi ung rana cu o cremă iar apoi încep să mă bandajez.
-De ce nu ai așteptat să schimb eu bandajul?
-Nu am știu că ai terminat dușul.
-Nu schimba subiectul Urabe.
-Nu îl schimb. Pot și eu să am grijă de mine, cel puțin să schimb un afurisit de bandaj. Nu crezi?
-Ok...
Yuzu vine lângă mine pe pat, are doar un halat pe ea, ceea ce îmi distrage atenția de la ceea ce vreau să spun.
-Du-te și îmbracăte iar eu mă duc după ceva alcool.
-Bine dar eu nu vreau să mă fac muci pe aici.
-Desigur, nu te las oricum, trebuie să ai grijă de mine că eu sigur o să fiu moartă.
-Bine, o să împărțit băutura.
-Tu nu ai auzit ce tocmai am spus?
-Am auzit dar nu te-am văzut beată până acum așa că povestea lu Cail e ceva sensibil și nu o să vreau să te las să bei singură.
-Da. Mă duc după băutură, du-te și îmbracăte.
Mă ridic și mă duc la lift pentru a urca căci acolo e băutura tare. Jos în dormitor era ceva vin și lichior sau ceva de genu. Chiar nu știu ce a pus Jack acolo dar nu băuturi tari asta e sigur.
E dimineață, am și uitat dacă e zi sau noapte afară. Oricum e bine, avem timp să mergem la lac spre seară. Iau sticla din frigider și mă întorc în cameră. Yuzu mă așteaptă pe pat, are o bluziță roșie, transparentă și o pereche de paltaloni scurți negri. Pot vedea și sutienul negru care îl are. Părul e prins coadă, e foarte drăguță, așa cum e zilnic. Mă așez și eu lăngă ea. Desfac sticla de băutură și iau câteva înghițituri zdravene.
   -Bine. Pentru început știi că Cail a fost cu 6 ani mai mare ca mine. Ei bine cănd am început să îmi petrec timpul cu el prin laborator aveam 8 ani și el avea 14 ani. El de la vârsta de 10 ani și-a făcut primul prieten defapt singurul prieten. Când l-a cunoscut pe Tomoe era la spital, mergea foarte des Cail la spital să privească evoluția unor boli. Tomoe era destul de bolnav pe atunci iar micul geniu îl ajuta cu injecți să scape de durere. Încet au început să vorbească. Tomoe avea doar 7 ani iar părinți l-au abandonat din cauza boli. Pe ei am comis una dintre cele mai frumoase crime, defapt tatăl lui a fost cel care a murit dar o să ajung și aici.
Yuzu îmi ia sticla din mână și ia și ea câteva înghițituri.
-Continuă.
-Bine. Timp de doi ani Cail l-a vizitat la spital zilnic și datorită injecțiilor s-a făcut mai bine așa că a vorbit cu Tomoe și l-a adus aici.
-Adică Cail și Tomoe stăteau în camera asta?
-Nu la început. Tomoe a avut camera lui dar acum nu mai este. În fine ajung și acolo. Au început amândoi să facă experimente și au început să uite de tratamentul lu Tomoe. Într-un an Tomoe era destul de rău. Atunci și-a dat seama că îl iunește pe Tomoe așa că l-a luat în camera asta și au început încetul cu încetul să se comporte ca un cuplu. Eu când am început să îmi petrec timpu cu Cail, Tomoe era mai mult la pat dar îmi aduc foarte bine aminte cum mergeam și aduceam mâncare și îi prindeam sărutându-se. Erau foarte drăguți amândoi.
-Ai văzut la vârsta aia cum se sărutări doi băieți printre care și fratele tău și tu spui că e drăguț? Cineva normal ar rămâne traumatizat.
Mai iau câteva guri de băutură și Yuzu la fel.
-Eu tot timpul am fost mai diferită dar asta nu contează. Ei când se sărutau se înroșeau tot. Se vedea adevărata dragoste la ei. Erau perfecți împreună.
-Plângi cumva?
Nici nu mi-am dat seama că îmi curg lacrimile. Nu am mai plâns de ani buni. Yuzu îmi șterge lacrimile și îmi dă un pupic pe frunte.
-Dacă vrei îmi povestești mai târziu.
Îi iau mâinile de pe fața mea și o sărut ușor.
-Nu. Vreau să termin.
Mai ia Yuzu o gură și îmi dă mie sticla să beau și eu.
-Revenind, Cail a început să facă tot posibilul să îl vindece și bine înțeles că nu a testat pe Tomoe direct.
-Vrei să spui că răpea oameni?
-Nu. Făcea teste pe monstre din sângele lu Tomoe. Dar ideea e că avea momente când se bloca și trebuia să facă și alt ceva ca să aibă altă perspectivă. Oricum Tomoe s-a făcut mai bine în scurt timp și petreceam foarte mult timp împreună. Odată am mers într-o excursie toți trei și știu că atunci Tomoe ar vrea să își cunoască părinți și să le spună că e bine. Totul era foarte drăguț. I-am căutat pe părinți lu Tomoe si am reuși cu ajutorul Prințesei așa mi-am dat seama că îmi plac fetele. Dar asta nu contează. 
-Serios? Prințeasa?
   Mai iau o gură de băutură.
-Da, a fost legat o fată de pat și eu trebuia să o sadisfac ca să aflu ce vroiam. Și chiar mi-a plăcut. Și am experimentat cu băieți după cum știi dar nu mi-a plăcut la fel de mult.
-Da știu. O să avem discuția asta altă dată. Continuă.
   -I-am adus pe părinți lu Tomoe și au stat o perioadă cu el și într-o zi l-au răpit.
   -Ce au făcut? De ce l-au răpit?
   -Au lăsat un bilet și scria că vor bani pentru Tomoe. Dacă nu îl omoară. Cail a fost foarte agitat pentru că nu era Tomoe în preajmă. Oricum i-am găsit rapid problema a fost că Tomoe era în șoc și Cail m-a pus să îi aduc aici și asta am și făcut. Eu pe atunci aveam ochi operața, dacă pot spune așa.I-am ținut 2 zile închiși în camera lu Tomoe între timp și-au revenit amândoi și mi-au spus că pot să fac ce vreau cu ei dar să nu mă grăbesc. Bine asta a venit mai mult de la Cail dar am avut jucări o săptămână.
-Ce le-ai făcut?
-Chiar vrei să știi?
-Nu chiar, dar da.
-Păi în mare parte i-am supravegheat și mi-am dat seama că maică-sa nu era rea doar proastă și îi era foarte frică de soțul ei. Oricum pe el l-am urcat pe aparate și două zile a fost violat de tot felul de jucări. Și ce mi-a plăcut cel mai mult a fost că pe el îl durea dar era excitat la maxim. Am combinat plăcerea cu durerea. Apoi câteva zile a fost bătut de nevasta lui și în ultima zi l-am dezmembrat bucată cu bucată.
-Și soția?
-Ei i-am dat bani ca să poată da reset, dacă înțelegi?
-Da. Dar de ce?
-Cum am spus ea nu e o persoană rea. În fine revenind, tratamentul lu Tomoe își pierdea din efect și a păstrat asta doar pentru el până în momentul în care era prea târziu și Cail a început să se schimbe foarte rapid. Într-o dimineață m-am trezit pe masa din laborator și știi că mi-a făcut ceva schimbări la ochi. Când Tomoe a murit Cail a înnebunit complet și restul știi.
   -Da...
   -Eu mă bag un pic la somn, m-a amețit destul de tare băutura asta.
   -Si eu mă bag la somn.
   Pun sticla goală pe noptieră și mă întind în pat, Yuzu vine și ea lângă mine și o iau în brață iar la scurt timp adormim...

   Sper că v-a plăcut. Nu stiu ce să scriu în continuare așa că o să îmi ia un pic pâna o sa mai postez. Dacă aveți idei aștept să le citesc.

O confesiuneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum