Un pic de joacă

14 1 0
                                    

-Și de ce nu mi-ai spus până acum?
-Yuzu vroiam să o fac, dar toată povestea lu Miri e prea mult pentru tine. Știu cât de sensibilă poți fi.
-Bine. Să spunem că nu mi-ai spus pentru că te gândești la mine, dar de cât timp știi?
-Nu știu de foarte mult timp, am vrut să fiu sigură că nu faci tâmpeni așa că am dus-o la Jack ca să nu îi faci nimic.
-Și tu te-ai gândit să îmi povestești asta cât timp conduci?
-Asta pentru că nu ai ce să îmi faci.
-Cum spui tu Urabe. Dar de unde te-ai interesat de povestea asta? Presupun că nu te-ai plimbat tu peste tot ca să afli asta.
-Nu. Dar acum trebuie să opresc ca să iți spun.
Trag mașina pe dreapta, îmi dau centura jos și mă întorc spre Yuzu cât de mult pot.
-Ascult. Ce e așa de rău încât ai oprit?
-Păi... promiți să nu mă lovești?
-E atât de grav?
-Un pic.
-Nuuu! Doar nu ai fost la Prințesă, nu?
-Spre apărarea mea...
-Ce apărare? Te-ai dus de bună voie!
-Da. Acum calmeazăte.
O văd cât de roșie este. Știu că clocotește de nervi.
-Uite, a dublat prețul și nu a trebuit să mă culc cu ea.
   -Vrei să spui că nu s-a atins de tine?
   -Nu. Am spus că nu m-am culcat cu ea. Tot ce a făcut a fost să se joace cu sâni mei.
   Yuzu iese din mașină și trântește portiera. Eu nu cobor, știu că e nervoasă și în asfel de momente e bine să o las singură. După câteva minute Yuzu se urcă în mașină, dar se urcă în spate.
   -Mai vrei să știi ceva?
   -Nu, nu chiar.
   -Pot porni mașina? Sau vrei să mai stăm?
   -Poți porni.
   Nu spun nimic, doar pornesc mașina și ne îndreptăm spre casă. Pe la jumătatea drumului Yuzu se mută în spatele meu și începe să îmi mângâie sâni ușor. Nu spune nimic și nici eu. Își coboară mâinile până la talia mea și strecoară mâinile pe sub tricoul meu. Îmi ridică ușor tricoul deoarece nu ajunge până la sâni altfel, îmi ia sâni în mână și în același timp începe să mă sărute pe gât. Își strecoară mâinile în sutien și începe să îmi maseze sâni, să se joace cu sfârcurile care deja erau un pic întărite, îmi strânge sâni parcă dorind să îi smulgă, apoi luând-o de la capăt. Își strecoară mâinile afară din sutienul meu și printre scaune vine în față, în brațele mele, moment în care opresc mașina la margine drumului. Culmea e că mai aveam maxim 10 minute până acasă. Revenind, acum că e în brațele mele îmi dă tricoul jos și îmi desface sutienul după care îl dă jos. Eu nu fac nimic, nu o mângâi, nu o sărut, nu îi spun nimic, nu fac nimic. Doar mă bucur de moment, de atingerile ei fierbinți și delicate. Mă bucur de căldura corpului ei, de sărutările ei pe pielea mea, mă bucur că e Yuzu. Mâinile ei mă mângâie pe spate, buzele ei mă sărută pe gât, sâni ei îi presează pe ai mei.
   -Te iubesc. Asta e tot ce apuc să șoptesc printre buze.
   Îmi ia fața în palme și își presează ușor buzele peste ale mele sărutându-le ușor dar totuși apăsat. Îmi prinde buza de jos cu dinți dar nu o mușcă. Mă cuprinde de după gât ne întrerupând sărutul, la scurt timp îmi pun mâinile pe picioarele ei atingând-o. E foarte fierbinte. Acum particip și eu la sărut, ceea ce accelerează sărutul.
   -Scoate limba. Îmi șoptește ușor Yuzu.
   Deschid un pic gura și scot limbuța afară, doar un pic, deoarece Yuzu o ia între buze nelăsându-mă să o scot mai mult, scoțând-o singură. Îmi suge limba și îmi este greu să respir. Ceea ce întrerupe sărutul. Acum eu o dezbrac, îi desfac fermoarul de la rochiță și apoi i-o dau jos. E în brațe la mine doar în lenjerie intimă, care e de culoare albastră. Îmi desface paltaloni, dar nu îi poate da jos din cauza spațiului, așa că renunță. Dar rămâne la sâni, începe să îi maseze din nou și îi suge din nou și din nou și din nou... Mâinile mele ajung pe fundul ei super sexi. Îi masez, dar îi si strâng foarte tare, făcând-o pe Yuzu să scoată câteva sunete placute. Făcându-mă să imi pierd controlul, o iau pe Yuzu la un tango al sărutului, mâinile mele ajungând să îi inspecteze spatele, Yuzu făcând la fel cu al meu. După ceva timp îmi cobor mâinile și întrerup sărutul pentru a o sărută pe gât. Yuzu se lasă cu spatele pe volan, putând eu să mă joc cu sâni ei dar și cu păsărica (trebuie neapărat să gasesc alt cuvânt, dacă aveți idei ascult). Sunt atât de înfierbânatată... Yuzu e foarte udă... O trag și o lipesc de mine și începem din nou să ne sărutăm eu continuând să mă joc cu păsărică ei dar ne introducând nimic încă. Yuzu e într-o stare de extaz, asta mă face să o strâng mai tare, să o sărut mai apăsat și să introduc două degete în vaginul ei. Fiind foarte excitată, bag și scot degetele foarte repede...
   -Te iubesc...Yuzu.
   -Ahh...nu mai...nu mai pot...ahh!
   -A fost rapid.
   Mâinile mele acum o cuprind strâns în brațe.
   -Nu e vina mea că mă exciți atât de tare, chiar și după atâția ani.
   -Mă bucur că te simți bine cu mine. Chiar și după atâția ani. Dar te rog frumos să mă lași să conduc să ajungem mai repede acasă că nu mai rezist.
   -Dar nu ți-am spus nimic.
   -Nu, dar stai în brațe la mine și mai ești și goală.
   -Ooo... Ai dreptate. Scuze.
   Yuzu se dă din brațe la mine și se pune pe scaunul din dreapta.
   -Vrei să mă și îmbrac?
   -Mă apropii de ea și îi dau un pupic rapid și apoi mă întorc la volan și pornesc spre casă.
   -Mai încetu Urabe. Știi că mă tem de viteză.
   -Scuze dar nu mai rezist, te vreau cât mai repede.
   -Off...doar de data asta, sper să ajungem întrege acasă.
   -Normal că ajungem, sunt o șoferiță foarte bună.
   -Da, știu, dar tot timpu se petrec accidente din cauza naturi sau a altor lucruri.
   -Calmează-te. Uite mai avem un pic.
   -Da,da.
   După un minut de liniște ajungem acasă. Parchez mașina în fața casei și cobor rapid din mașină și o iau pe Yuzu de mână ducând-o direct în dormitor.
   -În sfârșit acasă, credeam că nu mai ajungem.
   O cuprind pe Yuzu în brațe și o sărut parcă vrând să o mănânc la propriu. Sunt atât de excitată încât am uitat de pat și am căzut amândouă pe pat. Sunt peste Yuzu sărutând-o. Îmi pun picioarele pe pat și mă dezlipesc de Yuzu pentru a întrerupe sărutul. Yuzu se așează și ea mai sus eu rămânând pe loc ajungând exact la sâni ei pe care acum îi sărut și îi strâng în mâini, îi sug și îi mușc. După câteva minute în care mă joc cu minunați sâni a lu Yuzu cobor sărutând-o. Ajunsă la destinație o sărut ușor  de câteva ori apoi încep să mă joc cu limba. Mă opresc un pi pentru a mă dezbrăcăm complet.
   -Ahh... Întoarce-te Urabe...
   Mă întorc ca să poată Yuzu să se joace și ea.
   -Ahh... Se simte așa de bine.
   -Chiar ești foarte excitată.
   -Nu te opri.
   Yuzu mă sărută și se joacă cu limbuța și se simte extraordinar de bine. Și el la rândul meu o fac să se simpă bine.
   -Ahh...
   Yuzu folosește și două degete acum mișcându-le încet înăuntrul meu. Cât de bine mă pot simți acum... Continuă să se joace cu mine și să mă sărute în același timp. Pe când eu nu pot decât să scot sunete de placere.
   -Yuzu...nu...mai...pot...ahh...
   Se oprește înainte să mă termin.
   -Nu așa repede.
   Coboară din pat lăsându-mă singură. Se duce la dulap și scoate de acolo un vibrator după care vine în pat, dar se urcă peste mine.
   -Asta pentru că ai fost obraznică. Deschide gura.
   Deschid gura și Yuzu se apleacă la mine.
   -Suge-o.
   Îi dă limba ei să o sug, ceea ce și fac. Între timp începe să se joace cu păsărică mea dar fără vibrator. După puțin timp își retrage limba și se ridică înapoi. Coboară de pe mine și se așează lângă mine făcându-mi semn să stau cu spatele la ea, ceea ce și fac. Se lipește de mine și mă sărută pe gât iar cu o mână îmi strânge un sân foarte tare dar se mai și joacă cu sfârcu. Apoi coboară din nou mâna si începe să se joace, dar nu se joacă mult că mă întoarce pe spate și îmi ia un picior și îl pune peste ale ei. Ia vibratorul și îl bagă doar un pic în mine și apoi îl scoate, repetă asta de câteva ori iar mai apoi îl freacă de păsărică mea.
   Îmi iau piciorul de pe Yuzu și îmi fac loc între picioarele ei, ajungând astfel să mă joc și eu cu ea. După ceva timp de extaz Yuzu bagă vibratorul în mine, mai bine de jumătate din el și îl mișcă ușor. Și eu fac același lucru doar că folosesc două degete. Yuzu se apleacă și mă sărută, neîntrerupând joaca. Dar mărește mișcarea cu vibratorul și îl și pornește.
   Tot ce se poate auzi sunt țipetele noastre, nici sunetul vibratorului nu se aude. Continuăm minute bune să ne bucurăm.
   -Nu mai pot. Yuzu...ahh
   -Un pic...ahh. Doar un pic...ahh.
   -Nu...ahh...
   Ne oprim amândouă de-o dată deoarece s-a terminat bucuria.
   -Îmi era dor de o partidă de sex.
   -Urabe, aseară am făcut sex.
   -A trecut o zi? Așa de mult?
   -Da. Stai nu e mult.
   -Cum nu? Pentru mine e mult.
   -Da și asta e drept.
   -Mergem să facem un duș?
   -Dacă mă lași pe mine să te spăl.
   -Îți cam place.
   -Desigur, doar e corpul tău la mijloc.
   -Bine punctat.
   Ne ridicăm și ne ducem direct la duș, unde Yuzu își face de cap și unde începe o nouă partidă de sex, care continuă în dormitor până spre dimineață.

O confesiuneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum