Amintiri

18 1 0
                                    

   Presupun că trebuie să încep cu începutul. Eu de când eram mică nu mă afecta dacă vedeam pe cineva rănit sau dacă murea în fața mea. Am asistat la un accident de mașină când aveam 13 ani. Din fericire eu doar am privit, nu am asistat la accident. Era o mașină roșie, micuță, care a intrat cu viteză într-un tir. În mașină se află un bărbat care era la volan și în stânga lui era soția lui care era însărcinată. Acea masină, din câte am aflat, se grăbea spre spital. În curbă, eu fiind pe trotuar așteptând să se schimbe semaforul, a intrat acea mașină în tir. Împactul a fost foarte puternic, așa că acea femeie a ieșit prin parbriz zburând aproximativ 10 metri (dacă mai țin bine minte) aterizând pe asfalt. Femeia murise pe loc, la fel și copilul care trebuia să se nască deoarece a aterizat pe burtă.
   În fine ideea e că asta s-a întâmplat în fața mea iar eu am început să râd văzând-o pe femeie zburând plină de sânge cu ditas burta și apoi făcându-se turtă. Din nefericire eram cu două colege care ele intrase în școc. Din cauză că eu reacționasem așa diriginta mea le-a spus părinților mei să mă ducă la un psiholog. Din fericire tatăl meu nu m-a dus nicăieri deoarece mi-a spus că nu are rost.
   Atunci am aflat că și tata e ca mine și că părinți lui l-au internat la un cămin de nebuni de la vârsta de 10 ani. A stat acolo până la vârsta de 16 ani după care omorâse două asistente și trei paznici ca să poată pleca. La scurt timp și-a făcut carieră din asta.
   Și eu m-am apucat de ucis de la 16 ani. Din cauză că singurul meu frate care era mai mare înebunise. După ce se jucase în laborator cu mine și îmi injectase ceva în ochii. Care după câteva săptămâni aflasem că pot vedea bine de la o distanță mare, și prin lucruri supțiri puteam vedea. I-a pus și pe părinți pe masa din laborator doar că mama murise în acea zi iar tata după ce își omorâse singurul băiat mi-a spus: "Ai grijă de tine. Îmi pare rău că se întâmplă asta și că te lăsăm singură. Acum te rog să pleci și să închizi ușa." Tata se împușcase deoarece oricum nu avea mult de trăit. Am dat foc la casă și m-am mutat în casa pe care tata o cumpărase și vroia să ne mutăm.
Și la câteva luni după aceea am primit un telefon cum că are loc o licitație în 2 zile și că este o persoană care se auto invită singură și trebuie să o elimin atunci când va veni. Asta am și făcut. Acel om mi-a spus să rămân să privesc și eu licitația. Am rămas.
   După încheiere când am vrut să plec am auzit un țipăt de fată și când am ajuns în camera de unde venea țipătul am văzut o fată micuță care era legată la mâini și trei fete moarte pe jos. Erau și ele legate și aveau scoci la gură. M-am dus la acea fată care era surpriza licitației. De obicei surpriza e o fată sau un băiat care arată foarte bine și sunt virgini. Am scos-o din cameră și l-am căutat pe acel idiot care făcuse asta dar se pare că plecase.
   Acel om care mă angajase mi-a spus că pot lua fata cu mine că el și-a primit bani. Spre uimirea mea el avea grijă de acele fete sau băieți. Am luat-o acasă și am avut grijă de ea până și-a revenit din acel șoc. Fără să îmi dau seama m-am îndrăgostit de ea și mi-am dat seama la scurt timp după ce ea mi-a spus că se îndrăgostise de mine. Nu mai avea unde să plece așa că a început să se antreneze și a început să meargă cu mine când eram chemată. Nu mi-a stat nici o dată în cale și mereu a scăpat cu bine. Au fost momente când era lovită dar nu a fost nimic serios.
   Mereu am fost împreună, iar din cauza asta timpul trecea foarte repede. Erau unele nopți când se trezea țipând amintindu-și de acea zi dar din fericire îi trecea repede. Am căutat informați despre acea persoană dar nu am vrut să o deranjez pe Yuzu și să îi aduc aminte așa că la un moment dat am spus că voi aștepta momentul potrivit pentru ai spune. Dar acel moment nu a mai venit, iar eu începusem să am mici crize.
   De când petreceam timp ca Yuzu omoram tot mai rar. Pentru că înainte să o cunosc pe Yuzu omoram aproape zilnic, acea oprire bruscă a avut consecințe. Trebuia să văd măcar o dată pe săptămână sânge ca să nu încep a tremura și să vorbesc singură. Teoretic am înnebunit, dar prezența lu Yuzu m-a ajutat foarte mult.
   Așa deci, timpul trecuse iar acum mă aflu în fața uși unde acel dement se bucură de puținul timp pe care el nu știe că îl mai are. Deschid ușa și îl văd stând pe canapea cu un cuțit la gâtul fetei care stătea în genunchi și se uita la el speriată. Nu are nici o reacție la apariția mea.
-Lasă cuțitul jos și dă-i drumul la fată.
Își întoarce privirea spre mine și începe a râde.
-Dece a-și face asta? Am dat bani pe ea, deci îmi aparține. Pot face tot ce...
L-am împușcat în mână scăpând cuțitul iar fata fugise spre mine. Am prins-o de mână înainte să iasă afară.
-Închide ușa și stai în fața ei. Dacă te deplasezi nu promit că o să rămâi întreagă deoarece sunt mulți cu arme prin jur.
Nu spune nimic doar mă aprobă dând din cap și face exact cum i-am spus. A doua fată e în partea cealaltă a cerei deci trebuie să mă duc după ea ca să fiu sigură că nu pățești nimic. A-ii putea să îl omor dar nu vreau ca această fată să între și ea în șoc. Mă duc lângă canapea și îl prind de păr punându-i pistolul la tâmplă.
-Dacă miști îți zbor creierii. Hei! Îmi întorc privirea spre fată, du-te la cealaltă fată și așteptați-mă că vin imediat.
Ieșirea și a doua fată afară iar acum mă aflu în aceași cameră cu dementu.
-Am și eu o întrebare. De ce omori fetele pe care le cumperi?
-Simplu. Rusanu bani ca să fiu sadisfăcut iar dacă ele nu știu să mă sadisfacă dece să mai trăiască?
-Se pare că ai probleme ce micuțul, nu?
-Asta nu e treaba ta!
Încep a râde așa cum doar în filme de groză auzi acest râs la personajele negative.
-O iubire, e treaba mea.
Iau pistolul de la tâmplă și mă duc în fața lui.
-Vezi tu a-și vrea să mă joc un pic cu tine dar din nefericire trebuie să mă grăbesc.
Îl înpușc în piept de trei ori iar al patrulea glonțul face cunoștință cu fruntea lui. Ies din cameră și le iau pe cele două fete de mână și le duc la mine în cameră. Observ trei persoane întinse pe jos, evident sunt moarte, iar în cameră încă două. Yuzu se pare că nu are nimic, stă și bea vin iar fata e lângă ea.
-M-am întors. Unde e "șefu"? O întreb mai mult râzând.
-A spus că se întoarce dar cred că e ascuns pe undeva. Acum dacâ nu te superi Urabe nu vrei să le dai drumu la fete și să vii să bem un pahar de vin?
-Cineva e geloasă. Le dau drumu la fete. Duceți-vă pr canapea și așteptați să vină cineva după voi.
-Mulțumim.
-Nu aveți de ce. Le spun zâmbind. Acum Yuzu hai să mergem acasă.
-Mergem, dar ca să știi ea e Miri.
-Ooo! Scuze, eu sunt Urabe și de acum vei sta cu noi Miri.
Se uită la mine puțin surprinsă. Dar nu spune nimic.
-Acum haideți. Trebuie să ajungem acasă și să vadă Miri noua ei locuință.

Nu a ieșit așa cum vroiam dar sper că v-a plăcut.

O confesiuneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum