O dată ajunse la hotel mergem direct la baie să îi facem baie lu Emi.
-E bună apa?
O întreb pe Emi care este în cadă.
-Da. E foarte mare cada. Fă baie cu mine.
-Eu?
-Da.
-Pot să intru și eu?
Ne întoarcem amândouă privirea spre Yuzu care stă lângă ușă cu trei prosoape în brață.
-Da, da, da!
Începem amândouă să râdem la răspunsul lu Emi.
-În cazul acesta mă duc să mă schimb. Urabe ai grijă de îngerașul nostru până mă întorc.
Dau doar din cap aprobator și după ce iasă Yuzu mă dezbrac și rămân cu chiloți și sutien pe mine, apoi mă bag în cadă luând-o pe Emi și așezând-o pe picioarele mele cu spatele la mine.
-O să te spăl pe cap și nu am nimic să pun ca să nu vină spuma în ochii așa că te rog să îi ții închiși. Bine?
Nu răspunde dar dă din cap în semn că da. Iau dușul și îi ud părul care jumătate era deja ud. Iau sticla cu șampon și îmi torn în mână iar apoi încep să îi masez scalpul fiind foarte atentă să nu cadă spumă pe față.
-Ce faci?
Îmi întorc capul,Emi făcând la fel.
-Baie.
Am răspuns pe un ton calm în cor cu Emi.
-Ia-l pe tine!
Îmi aruncă un maieu în față.
-Nu.
Îi răspund calm și cotinui să îi masez scalpul lu Emi.
-Urabe avem o fetiță mică aici nu poți sta așa.
-Yuzu am sutienul și chiloței pe mine, stai calmă.
-Dar Emi...
-Nu vreau să aud. Intră în cadă să facem baie și apoi mai vorbim.
-Off...
Yuzu se apropie și intră în cadă în fața lu Emi.
-De ce faci baie cu haine?
Își întinde picioarele pe langă corpurile noastre iar apoi răspunde la întrebarea lu Emi.
-Ai să știi când o să cresti mai mare.
Yuzu se apleacă la Emi lăsând un mic pupic pe frunte.
-Așa, acum să clătim părul.
Iau dușul în mână și pornesc apa.
-Emi lasă capul pe spate ca să clătesc părul.
Lasă capul un pic pe spate fără să spună ceva. Îi clătesc bine părul iar apoi îi prind un mic coc pentru a o putea spăla pe corp mai bine. Eu o spăl pe spate în timp ce Yuzu o spală pe mânuțe și pe picioare. După ce o spălăm tot iasă Yuzu din cadă și o înfășoară cu un prosop care e uriași pe lângă Emi, și o duce în pat la somn după ce o îmbracă, normal.
-Vreau și eu spălată.
Rupe Yuzu tăcerea din baie.
-A adormit Emi?
-Da.
Yuzu se dezbracă complet și se urcă în cadă peste mine. Își presează buzele peste ale mele și în același timp îmi desface sutienu și mi-l dă jos.
-Întoarcete să te spăl pe cap.
-Spală-mă așa.
Întinde mâna până la șampon în timp ce mă sărută din nou, eu răspunzând la sărut.
-Poftim.
Îmi înmânează șamponul iar apoi coboară la sâni mei, care au deja sfarcurile întărite. Îmi ia un sfârc în gură sugândul și mușcând încet în timp ce eu încerc să nu scot nici un sunet și să îi spăl părul. Șamponul are un miros foarte dulce...nu suport mirosurile dulci!
-Ahh... Nu mă pot apține...
Yuzu se uită câteva secunde la mine cu sfârcul în gură iar apoi îmi șoptește încet fără a se îndepărta prea mult de sâni mei.
-Trebuie. Emi doarme și eu vreau să ne jucăm.
-Stiu și eu vreau. Și o să te las pe tine să îți faci de cap în seara asta. Problema a că nu o să mă pot apține.
-Găsesc eu o soluție.
O clătesc pe Yuzu bine iar apoi ieșim din cadă. Yuzu vine în spatele meu și mă duce în fața oglinzi, după care îmi pune mâinile pe ghiuvetă. Îmi trage fundul mai înspate și mă crăcănează un pic.
-Stai și te uiți la tine în timp ce eu mă distrez. Și încearcă să nu gemi prea mult. Asta dacă o să poți.
O văd în oglindă cum se pune în genunchi în spatele meu. Îi simt buzele moi pe fundul meu...mici pupici. Doar pupicii ei mă excită enorm, mereu a fost așa și mă bucur că mereu mă simt așa cum m-am simțit prima oară cănd am făcut-o împreună. Nimic nu o să schimbe dragostea mea pentru ea.
Limbuța ei jucăușă se joacă acum cu partea mea excitată și udă, în timp ce mâinile ei îmi întinde fundul. Sfârcurile sunt super întărite și Yuzu mă amăgește băgând și scoțând limba încet iar apoi jucânduse un pic până să o bage iar.
-Te...te vreau...ahh...Yuzu...te vreau...
Ne putând să mă apțin îi iau mâna lu Yuzu și o duc mai aproape de locul super încălzit.
Yuzu se oprește pentru câteva secunde iar apoi mă trage mai spre ea și își pune mâinile pe spatele meu pentru a mă face să mă aplec. Mă pun în genunchi iar capul și mâinile mi-le lipesc de gresia rece. Yuzu mă mușcă de fund făcându-mă să tresar dar mă apțin și nu scot nici un sunet. Se întoarce din nou la joacă, făcându-mă pe mine mult mai excitată. Îi simt mâinile cum umblă pe corpul meu înfierbântat, Yuzu se oprește pentru a face loc la mână. Se joacă câteva secunde bune până să bage încet un deget și să înceapă al mișca pentru câteva secunde iar apoi scoțând-ul la fel de încet. Repetă mișcarea de câteva ori ca mai apoi să introducă două degete repetând aceași mișcare.
-Încă un...pic...
Se oprește brusc și îndeamnă să mă întorc. Mă pun pe spate și stau ca și cum aș naște. Yuzu se așează cu un picior între picioarele mele și celălalt îl trece peste burta mea așezându-l lângă. Acum părțile noastre excitate și ude sunt lipite. Yuzu începe să se miște lent la început iar apoi din ce în ce mai repede. Încep și eu să mă mișc pentru a naște mai multă plăcere. Yuzu prins un sân de al meu într-o mână strâgându-l foarte tare. Deși mă doare, plăcerea pe care o simt este mult mai mare față de durerea care în acest moment este mult prea plăcută. Mă ridic pe coate și mă apropii de Yuzu, și ea de mine, și dăm naștere la un sărut sălbatic. Simt gust de sânge, dar e de așteptat având în vedere faptul că ne-am terminat împreună iar sărutul dureros și plin de plăcere, care a conținut foarte multe mușcături ne-a oprit din țipat.În sfârșit!!!
Mă chinui de ceva timp să termin capitolul și în sfârși l-am terminat. Știu că e scurt ( așa sunt toate) din nefericire dar sunt mândră că mai am un pic și termin cartea. Prima mea carte care are o groază de greșeli și îmi cer scuze dar o să o corectez după ce o termin.
Sper că v-a plăcut să citiți și aștept comentarii cu ce carte vreți ca să continui după aceasta. Pupici :*
CITEȘTI
O confesiune
RomanceÎncetu, încetu totul dispere. Totul moare. Totul devine doar o amintire plăcută.