Merhaba

6.7K 579 127
                                    

Babam öleli tam 1 sene olmuştu. Annemle beraber tek katlı bir evde yaşıyorduk. Maddi durumumuz pek iyi olmasa da idare edilir bir hayatımız var. Annem 35
yaşında kumral ela gözlü 1.73 boylarında yaşını göstermeyen güzel bir bayan. Babamla evlilikleri babamın ailesi tarafından kabul edilmediği için büyük babam ve büyük annem Pınar - Ali Korkmaz babamı evlatlıktan reddetmis. Bir tek halam destek çıkarken ailesinin tehditleri üzerine dayanamayıp yurt dışına çıkmış. Babam ve annem herşeye ragmen aşklarından vazgeçmemis, evliliklerinin 2. Yılında, Deniz yani ben dünyaya gelmişim.
Ben 16 yaşındayken babam bir hastalık sonucu hayatını kaybetti o günden beri annem çalışarak geçimimizi saģlıyor. Babam bizden habersiz lise 3 e geçtiğim zaman özel okula gitmem ve tüm masraflarımı karşılamak için ailesi tarafından reddedilmeden önce birikmis olan parasına annemle evli oldukları süreçte çalıştığı parayı da ekleyerek vasiyet olarak bunu yazdırmış. Bunu ögrendiğim zaman kabul edemedim anneme yardımcı olması için parayı istedim fakat babam bunu bildiği ićin okulla anlaşmıs ve tüm masraflarını daha önceden karşılamış. Yarın o okula başlıyorum ve o okul zerre dikkatimi çekmiyor hatta gitmemek için herşeyi yapabilirim. O kadar zengin insanın içinde bir gecekondulu olmak, dizilerden ögrendiğim kadarıyla ezilmek demekti.

Annem markete gitmem için sabah bana bir liste vermisti işe gitmeden önce, evdeki işlerimi tamamladıktan sonra markete giderken yolda Ahmet amcayla karşılaştık ( mahallemizin birtanesi o )
"Merhaba Ahmet amcacım."
" Oo merbaha cici kızım, nasılsın nereye böyle?"
"Sağol Ahmet amcacım markete gidiyorum, sen nasılsın?"
"Bende iyiyim Denizcim o zaman ben seni oyalamayayım iyi akşamlar."
"Tesekkur ederim Ahmet amca. Ayşe teyzeme selamlar görüşmek üzere."

Market alışverisini yaptiktan sonra geldigim yolda bir kaza olduğu için Bizim evin alt tarafında mahallelilerin gitmediği daha çok serserilerin, sarhoşların kullandığı bir cadde var orayı kullanmak zorunda kaldım ve onu ilk defa orada gördüm.

Karanlık AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin