In sfarsit venise si ziua cea mare. Ziua in care roscata sa preferata avea sa implineasca varsta infloritoare de 17 ani.
Dimineata lui JoonMyun incepuse diferit astazi. Ochii lui nu mai erau intunecati ca de obicei. Zambetul lui nu mai era unl cald si prefacut ci mai de graba un ranjet sadic adresat evenimentelor viitoare. Se ridica incet din pat, simtind o usoara durere in zona lombara unde Baekhyun ii aplicase cateva lovituri cu o seara in urma. Stramba din nas si se indrepta in baie, rasucind floarea robinetului spre partea stanga. Cu cea mai mare grija isi dezbraca tricoul si pantalonii de trening, aruncandu-i in cosul de rufe murdare. Abdomenul bine conturat, bratele musculoase si picioarele lungi se reflectau cu usurinta in peretele de sticla al cabinei de dus. Intotdeauna s-a mandrit cu trupul lui de zeu si oricine l-ar fi contrazis, nu stie ce inseamna perfectiunea absoluta. Pasi intre cei patru pereti opaci si isi varai capul sub jetul furios, revigorandu-se imediat dupa aproape o noapte nedormita. In fond, cum ar fi putut sa doarma cand imaginatia lui palpita la Irene si la momentul suprem cand ii va lua tot ce avea mai de pret. Puritatea.
Zambi in sine si isi muta o mana pe suprafata verticala, spijinindu-si cu usurinta intreaga greutate in ea. Cealalta calatori in josul trunchiului pana cand descoperi membrul erect inca de la primele ore ale zilei. Degetele sale lungi s-au impleticit delicat pe toata lungimea, imbratisand fiecare centimetru de piele marmorata. Isi tachina capul sensibil cu degetul aratator in vreme ce picaturile de apa fierbinte se prelingeau lenese prin parul lui castaniu ajungand sa umezeasca podeaua in cel mai simplistic mod. Nu era pima data cand se auto-satisfacea cu numele roscatei pe buze dar cu siguranta va fi ultima.
Palma sa facea miscai circulare, de sus in jos ce eau acompaniate de numeroase gemete scoase printe dinti de la atata placere. Transpiratia nu se mai distingea acum de stropii de apa furiosi dar nu putea sa se planga ca decorul l-a incomodat. A avut o eliberare feroce, lichidul albicios scurgandu-se printre degetele slabite de la atata efot. Zambi satisfacut si isi continua dusul, asigurandu-se ca nicio urma din samanta lui nu ramane imprastiata pe peretii micii incaperi sufocante.
Cu pasi relaxati, se indrepta spre dulap, alegand una dintre noile sale camasi albe, niste pantaloni negri lejeri si o pereche de pantofi sport. Isi rasfira putin suvitele rebele, intinzand gelul intr-o cantitate modesta pe radacini pana ajunse multumit de felul rebel in care parul lui se aseza. Ceasul ticai ora 11, cand petrecerea de ziua roscatei trebuia sa inceapa. Putina colonie si isi lua punga de cadou impreuna cu imensul buchet de trandafiri albi legati de cozi cu o panglica roz, delicata.
Isi incuie casa si poarta, pornind spre casa familiei Smith. Soarele stralucea mandru pe cer, facandu-l pe saten sa strambe din nas. Nu se bucura niciodata de vremea frumoasa, prefera nori, vant si ploi decat lumina si caldura. In scurt timp, o roscata frumoasa intr-o rochita bleu il intampina bucuroasa, multumindu-i pentru cadouri si pentru ca a venit. L-a condus in curtea din spate, unde doua mese mari erau incarcate de bunatati si alta plina de darurile primite. Jordan si ceilalti prieteni din sat il vazura si ii urara Bun venit, indemnandu-l sa li se alature.
Pentru ea, faptul ca Joonmyun aparuse ii dadea o stare de comfort sufleteasca. Simtea ca tatal ei se afla acolo, zambind din spatele lui. Cum niciodata soarta nu a fost de partea sa, mai tanarul saten ajunse exact dupa ce Suho aparuse, ne avand incontro decat sa o cupe locul de langa el. Ii arunca o privire ucigatoare si ii ura La multi ani fetei, incercand sa ignore prezenta impunatoare a barbatului.
***
Timpul a trecut mai repede decat s-au asteptat, fapt confirmat de razele lunii ce strapungeau timide bolta intunecata de fum negru. Roscata purta acum minunata rochie daruita de Baekhyun, defiland fericita printre invitatii ramasi la petrecere. Nici nu isi putea dori ca ziua sa se fie mai buna de atat. Prietenii, o parte din familie, toti erau acolo pentru ea si nu putea cere mai mult decat atat.
CITEȘTI
Master (Suho/Baekhyun)-Completa
FanfictionCurioșii mor repede, dar nimeni nu știe cât au fost torturați înainte