Hey! Am reusit sa scriu pe calculator inca un capitol...so...here it is XD Sper sa va placa si sa il cititi cu drag :) In imagine este Kethther, din nou... Lectura placuta!
----------------------------------------------------------------------------------------------
Noaptea se lăsă în tăcere, învelind orizonturile într-un voal de întuneric. Oceanul negru abisal păstra miliarde de corăbii strălucitoare ce pluteau ancorate pe vecie. Era minunat să privesti un cer atât de bogat în stele. Aerul rece veni odată cu regina a cărei rochie infinită, neagră a fost croită cu ajutorul a mii de astrii.
Superba blondă cu părul lung până la coapse, ondulat în multiple bucle de aur, se apropie cu pasi marunţi către Ebbie, Selene şi Gardianul acesteia. Se opri la o distanţă mică de cei trei, ridicându-şi elegant mâna dreaptă în aer. Închise ochii şi inspiră mireasma pădurii. În sufletul ei ardea o determinare puternică, o dorinţă aprinsă. Vroia cu adevărat să o ajute pe fata rănită.
- Lumină, îţi chem unicul fiu creeat din pură esenţă naturală. Rosti neîntrerupt.
Din palma lui Angel ţâşni un artificiu orbitor ce lumină întreaga zonă. Când raza gălbuie se micşoră, putea fi observată silueta unui băiat înalt. Frumuseţea lui descria imaginea unui prinţ. Părul său fin, alb şi lung până la genunchi, aluneca lin pe spate, strâns într-o coadă. Ochii săi negri se uitau înainte, analizând. Pielea albă îmbrăca o cămaşă de aceeaşi culoare, din mătase fină.
- Daţi-mi voie. Glasul Protectorului luminii era atât de cald încât te făcea să-ţi doreşti să îl asculţi neîncetat.
Gardianul lui Angel se aşeză încet lângă Selene ce o ţinea în braţe pe micuţa rebelă. Îşi lipi palma fină de fruntea lui Ebbie. O rază de lumină începu să îi încălzească tenul curat al copilei. Asemeni unor licurici agitaţi, se ilumină locul unde stăteau copiii. Protectorul luminii îşi retrase palma. Ebbie mormăi ceva şi îşi deschise uşurel ochii.
- Uhmmm...ce s-a întâmplat? Spuse copila ridicându-se din braţele Selenei.
- Ebbie, ţi-ai revenit! Bruneta o strânse din nou la piept pe amica sa.
- Aşa cred...mă simt în regulă. Îşi puse mâna în părul des. Se uită pe rând la cei doi necunoscuţi. Dar voi cine sunteţi? Întrebă mirată.
Angel veni înspre Ebbie şi îi întinse o mână.
- Bună, eu sunt Angel, deţinătoarea Protectorului luminii. Zâmbi.
- Bună... se miră Ebbie.
Prietena Selenei îl cercetă din priviri pe Gardianul lui Angel.
- El este cel ce te-a ajutat, Ebb. Selene îi răspunse întrebării ce zăcea în privirea copilei.
- Mersi, mersi mult de tot. Fata se ridică de una singură, neavând nevoie de ajutor. Deci...astfel arată un Protector? continua să se holbeze la salvatorul ei.
- Exact aşa. Zise veselă Angel.
- Sau aşa... Selene se dădu la o parte pentru a-i elibera calea vizuală către Kethther.
- Hey. Arătosul brunet veni lângă Ebbie, punându-i mâna pe umăr.
Ebbie rămase cu gura cascată la vederea celor doi Protectori. I se păreau superbi, cu nişte trăsături ieşite din comun.
CITEȘTI
Protectorii Originii Verzi
FantasyTerra este vazuta de majoritatea oamenilor precum un loc minunat impodobit cu nenumarate plante, panze albastre care au scufundat uscatul, forme de relief modelate in timp de necrutatoarele fenomene atmosferice. Dar oare totul sa fie atat de simplu...