Nefes

1.1K 18 0
                                    

RENESMEE CULLEN

Ahh gözlerimi odaya dolan güneş ışığı yüzünden zorda olsa açtım, işte güneşli birgün daha yarım da olsa bende bir vampirim ve maalesef güneş ışığında diğerleri kadar olmasa da fazlasıyla parlıyorum ve bu insanlar tarafından anormal ve doğrusunu söylemek gerekirse ürkütücü bulunacağı için böyle günlerde kesinlikle dışarıya çıkamıyorum, oysa bugün çok güzel planlarım vardı anlaşılan hepsi suya düşecekti, Forks ve güneş aman ne güzel...
Yatağımdan hala kalkmak istemiyordum fakat daha fazla tembellik etmekte istemedim ve esneyerek kalktıktan sonra ayaklarımı sürüye sürüye banyoya gittim, ılık bi duş aldıktan sonra dolabımdan rastgele bikaç kıyafet alıp giyindim, daha sonra saçlarımı rastgele topuz yapıp artık daha fazla oyalanabileceğim bi şey kalmadığında emin olduğumda aşağıya indim herkes aşağıdaydı bu vampirlerin hiç uyumaması kötü bi durum eminim her an ne yaptığımdan haberleri vardır bu düşüncenin memnuniyetsizliğiyle yüzümü buruşturdum ve "herkese günaydın" diye geveledim bir koroyu andırarak hep bir ağızdan "sanada tatlım" diyerek cevap verdiler gülümsedim ve mutfağa yöneldim kendime bir sandviç hazırladım ve bardağa kola doldurup yemeğimi yemeye başladığım sırada bi koku duydum ahh bu onun kokusuydu ve bu kokuyu her alışımda kalp atışım hızlanıyordu Tanrım bende yarım da olsa bi vampir değil miydim, neden bu kokuyu aldığımda burnumu buruşturmak yerine kokuyu iyice içime çekiyordum ? Ben bunları düşünürken o daha kapıyı çalmadan babam kalktı ve kapıyı açtı bi yandan da benim düşüncelerimi okuyor olacak ki sırıtıyordu.
Jake tek kaşını kaldırarak babama baktı "bu kadar sırıtmana sebep verecek ne düşündüğümü merak ettim doğrusu" babam ufak bir kahkaha attı ve beni işaret ederek "bu sefer sen değil Renesmee" dedi, bi anda Jacob'un bakışları bana çevrildi eminim şu an renkten renge girmiştim daha fazla aptal gibi gözükmemek için zorla gülümsedim ve "selam Jake" dedim Jake sırıtarak "selam Nessie, dün çok mu fazla avlandın sanki yanaklarında her zamankinden daha fazla kan var ?" dediği anda Emmet amcamdan bir kahkaha koptu ahh lanet olsun Emmet amcamla Jacob'un bu halleri beni birgün öldürecek, iğrenç bi espri anlayışları var ve bunu oldukça sık yapıyorlar. Yerin dibinden yavaşça çıkıp Jacob'a cevap verdim "gerçekten iğrençsin" ten rengine tezat dişlerini göstererek hafifçe sırıttı ve "bilerek yapıyorum tatlım kızardığında ne kadar tatlı olduğun hakkında hiçbir fikrin yok" dedi yutkundum kalbimin ritmi yine hızlandı bir an düşünmeden duygularımla cevap verdim "eğer bu kadar tatlı olmasaydın ve hafif bi gülümsemenle bile aklımı başımdan alıyor olmasaydın emin ol seni o iğrenç esprilerinden dolayı çoktan öldürmüştüm" dedim ve der demez ne dediğimin farkına vararak renk değiştirdim tüm ailem burdayken söylenecek söz müydü bu ? Jacob elini çeneme koydu ve kafamı hafifçe kaldırdı kızardığımı görünce hafifçe gülümsedi ve yanağımı okşayarak konuştu "eğer kızardığında bu kadar güzel gözükmeseydin emin ol bende öyle espriler yapmaya kalkışmazdım" bu sözüne sadece gülümseyerek cevap verdim gözlerimiz birbirine kilitlenmişken başka bir şey yapamıyordum işin ilginç yanı bunlar tüm ailemin yanında oluyordu daha öncede böyle şeyler olmuştu fakat o zamanlar genelde yalnızdık en fazla Emmet amcam ya da Alice halamın yanındayken rahat davranıyorduk ama o zamanlar bile bu kadar rahat değildik ama şu an bu halimizden o kadar memnundum ki ömür boyu onun gözlerine bakarak yaşayabilirdim başka hiçbir şeye gerek duymadan, ne hava, ne su, ne kan, ne de başka bir şeye ihtiyacım yoktu sadece nefes almaya ihtiyacım vardı ve o zaten benim nefesimdi. Daha fazla düşünemeden Emmet amcam öksürerek o meşhur esprilerinden birini patlattı "ah yeter artık bıkmadınız mı bu cilveleşme durumlarından, bi ilişkinin en güzel zamanı cilveleşme aşaması bittikten sonraki zamanlar eminim tahmin edebiliyorsundur Jacob" dedi kızardım ama yinede gülümsedim çünkü amcam haklıdyı artık sadece cilveleştiğimiz aşamaları geçmeliydik, Jacob gülerek cevap verdi "Emmet bu konuyu biz daha sonra konuşuruz şimdi birilerinin beni sürükleyerek kapı dışarı etmesini istemiyorum" dedi ve anneme göz kırptı, daha fazla utanmamam için güzel bi şekilde konuyu değiştirdi.
Annemle konuşmaya başladılar
"ah Jake ne zaman bana bu konuda takılmaktan vazgeçeceksin ?"
"Beni tanıyorsun Bella, cevap hiçbir zaman."
"hep çatlaktın ve her zaman öyle olacaksın."
"tabi tabi..."
Onların bu atışmaları oldukça eğlenceliydi, bu kadar yakın arkadaş olmaları beni çok mutlu ediyordu elbette geçmişlerini de biliyordum ama sorun değil sonuçta şimdi sadece çok yakın iki arkadaşlar gerçi ne diye dert etmeye gerek duyayım ki benim devasa büyük ve korkunç kurtadamım bana duygularını bir türlü açamıyordu eğer biraz daha bu durum böyle devam ederse dayanamayıp onun yapması gerekeni yapmaktan korkuyorum ama bunu yapmaktanda asla gocunmayacağımı biliyorum ömür boyu nefesimle olmak bana anlık bi utancı kesinlikle unuttururdu...

Düşüncelere daldığım sırada Jacob'un sesiyle irkildim "ne dersin Nessie bugün biraz dolanalım mı ?"
"ah cevabımı biliyorsun, tabiki evet" gülümsedi ve benim unuttuğum asıl sorunu o hatırlattı "ama bugün buralar oldukça güneşli" ahh lanet olsun bunu nasıl unutabilirim bi an içimden kafama balyoz geçirmek geldi, tam o sırada Alice halam gülümseyerek konuşmamıza katıldı "bence bugün Seattle'a kaçmak için çok güzel bir fırsat hiç beklememelisiniz" dedi evet işte bu süperdi Jacob halama gülümseyerek "sağol bücür bu iyiliğini hiç unutmayacağım" dedi Alice halam dudak büzerek "hep böyle diyorsun ama her defasında unutuyorsun kurt, bu sefer unutturmam haberin olsun" Jacob kocaman sırıttı "beni yakaladın" dedi Alice halam zafer kazanmış gibi elini yumruk yaparak havaya kaldırdı ve bana dönerek "hadi biz yukarı çıkalım" dedi eminim yine beni süsleyecekti, yukarı çıktık ve beni direkt kendi odasına götürdü
"hala çok merak ediyorum benim kıyafetlerimin nesi var ?"
"sorunda bu zaten Nessie hiçbir şeyleri yok, bugün fazla çekici ve birazda sexy olman lazım" dedi, bir dakika ama neden ? Daha fazla merak etmemek adına Alice halama nedenini sordum, halam sırıtarak cevap verdi "Jacob'un aklını başından almak istemiyor musun yoksa ?"
"ah hala sihirli kelimeyi nasılda biliyorsun" zaferle sırıttı ve bana günlük ama bir o kadarda sexy siyah mini bi elbise seçti, sonra da siyah topuklu ve oldukça sexy ayakkabıları da verdi "şimdi giyinmen için dışarı çıkıyorum, dönüşte saçınla ve makyajınla ilgileneceğim" dedi ve dışarı çıktı anında üstümü giyinip halama seslendim içeri girdiğinde beni baştan aşağı süzdü ve sırıttı daha sonra sade ama dikkat çeken makyajımı da yaptıktan sonra saçımı at kuyruğu yaptı, kalkıp aynaya baktım gerçekten ilk defa bu kadar güzel görünüyodum hemen dönüp halama sarıldım ayrıldıktan sonra beni süzdü ve "eserimle gerçekten gurur durmalıyım" dedi ikimizde sırıttık ve kapıya yöneldik... Derin bir nefes aldım ve merdivenlerden süzülmeye başladım herkes bana şaşkınlıkla bakıyordu ilk defa böyle görmüşlerdi beni ama Jacob'un arkası dönüktü herkese gülümsedikten sonra naif bi ses tonuyla
"Jacob.." diye seslendim Jacob arkasını döndü en büyük şoku o geçirmişti yutkundu "Nessie sen..." devamını getiremedi, yanına yaklaştım "ben hazırım artık gidelim mi ?" Beni baştan aşağı süzdü ve sırıtarak "tamam hadi gidelim" dedi, kapıdan çıkarken asıl dikkatimi çeken ise Jacob'un Alice halama sırıtarak bakması ve halamın buna karşılık daha büyük bi sırıtmayla göz kırpmasıydı.

Siyah AyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin