Aile

380 19 0
                                    

2 AY SONRA

Her şey çok güzel gidiyordu, henüz Volturiler bi sorun çıkarmamıştı, Alice halam da yeni şeyler görmüyordu ya da görüyorsa da bana söylemiyolardı ama en azından bitmek bilmeyen kabuslarım artık sonlanmıştı, odama geldiği geceden beri her gece onunla uyuyordum ve o yanımdayken kabus görmem neredeyse imkansızdı, Jacob varken nefes aldığımı hissediyordum, hiçbir şey beni korkutmuyordu, kabuslar görmüyordum, o yanımdayken sadece 'biz' vardık başka her şeyin varlığı önemini yitiriyordu.

Gözlerim kapalı bi şekilde onu düşünürken yataktan doğrulduğunu farkettim ama yinede gözlerimi açmadım beni uyurken izlediğini biliyordum ve bu çok hoşuma gidiyordu bu sebepten bazen böyle ufak tefek oyunlar oynamayı tercih ediyordum, uyuyor numarası yapmaktan bi zarar gelmezdi sonuçta... Yavaş yavaş yaklaşıyordu buda alışkanlıklarından biriydi beni izledikten sonra öperek uyandırıyordu, dudaklarını dudaklarımda hissettiğimde gözlerimi açtım farketti ve geri çekildi "günaydın" dedi gülümseyerek "günaydın" diye karşılık verdim ve hala nefesi yüzüme değdiği için ensesinden tutup kendime çektim ve dudaklarına yapıştım karşılık verdiğinde dudaklarımı araladım ve dilinin ağzımın içine girmesine müsaade ettim, kalp atışlarım hızlandı, göğsüm hızla inip kalkıyordu, onunda kalp atışlarını hissediyordum göğsünü delip çıkacak gibi hızlıydı o da beni benim onu istediğim kadar beni istiyordu farkındaydım ama şu aptal masumiyet muhabbeti yüzünden ufak tefek şeyler dışında bi şey olmuyordu aramızda... Öpüşmemiz iyice alevlenince dudaklarını dudaklarımdan ayırdı ve nefes nefese konuşmaya başladı "hiç uslu durmuyorsun Nessie, bu benim işimi zorlaştırıyor." gülümsedim ve yanağında duran elimi hafifçe kıpırdadıp yanağını okşadım "üzgünüm sevgilim, fakat ben seni baştan çıkarmak için uğraştığıma göre senin zannettiğin kadar masum değilim o zaman masumiyetimi elimden alma durumunu geçsek artık diyorum." ufak bi kahkaha attı ve burnuma küçük bi öpücük kondurdu "türünün en masumu olduğuna göre demekki zannettiğim kadar masumsun küçük vampir." dedi ve tekrar dudaklarıma yapıştı öpmeyi bıraktıktan sonra "şimdilik bunlarla idare et..." diyerek alay etti, bu aptal kurt beni birgün öldürecekti. Yataktan kalktı ve pencereye yöneldi "nereye gidiyorsun ?" diye sordum yüzümü buruşturarak, yüzünü bana çevirdi böylelikle o mükemmel gülümsemesini görebildim "işlerim var güzelim, bittiğinde tekrar geleceğim merak etme..." yanına gittim ve kollarımı boynuna doladım "fazla gecikirsen vampir yanımı kullanmak zorunda kalabilirim." diyerek şakayla karışık bi uyarı yaptım, sırıttı "bu bi tehdit mi küçük vampir ?" diye sordu, sorusu karşısında kıkırdadıktan sonra ciddi bi ifadeye bürünmeye çalışarak cevap verdim "nasıl anlamak istersen öyle anlayabilirsin Jacob Black." sırıtması daha da büyüdü ve eğilip dudaklarıma kocaman bi öpücük kondurup "ben gelene kadar bunu düşün." diye talimat verdi, öpücüğünün bıraktığı etkiyle olduğum yerde kalakalmıştım, bu adam beni her öpüşünde yeniden doğuyordum sanki, hangi ara bu kadar aşık oldum bunuda anlayamıyorum ama iyiki de olmuşum.

Oflaya poflaya üstüme düzgün ya da daha doğrusu düzgün olduğunu düşündüğüm kıyafetler giyindim ve aşağıya indim, suratımın asık olduğuna emindim ve babam bu somurtkan halimin sebebini bildiği için bana sırıtarak bakıyordu, yaşına göre fazla anlayışlı bi babaya sahiptim ve bu bana avantaj sağlıyordu. Rosalie halam memnun bi ifadeyle sırıtarak "bizim köpek nerde ?" diye sordu, yüzümü buruşturdum "hala, köpek değil kurt ayrıca ismi Jacob..." halam gülümseyip yanıma yaklaştı "bizim onunla anlaşma biçimimiz bu tatlım, alışkanlık..." dedi ve yanağıma tatlı bi öpücük kondurup tekrar "Jacob nerde ?" diye sordu Jacob'un adını vurgulayarak söylemişti sırıttım "biraz işi varmış, bitince gelecek..." diye yanıtladım Emmet amcam büyük bi kahkaha patlatıp "anlaşılan birileri bu durumdan pek memnun değil." diyerek bana gönderme yaptı, yalandan dudaklarımı büktüm "değilim." diye onayladığımda herkes yavru kedi edasıyla konuşmama gülerken annem iç çekerek konuşmaya başladı "belki Jake gelene kadar bizimle vakit geçirebilirsin kızım, sadece bikaç saatini ailenle geçirmenin bi zararı olmayacaktır." diyerek alayla sitem etti "ah anne abartma lütfen hergün bikaç saatimi size ayırıyorum zaten." diye cevap verip dil çıkarttım, bu dil çıkarma durumunu genelde Alice halam yapıyordu ama ona çok yakışıyordu, bende güzel durduğundan tamamen şüpheliydim.

Siyah AyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin