Yeniden

232 63 10
                                    

İçinden atılan çığlıkları yalnız Ebrar duyuyordu. Dıştan tek bir vücudu , içten ise param parça olmuş kalbi , tıpkı bir nar gibi ...

Hâlâ hıçkırıklara boğulmuş ağlıyordu ... Evet her geçen gün yeniden seviyordu , yeniden aşık oluyordu ama artik , artik yapabileceği hiçbir şey yoktuu.

Ebrar akan gözyaşlarını sinirli bir şekilde silerek , sonunda kuzey'e iyiyim diyebildi.
Kuzey'e ne diyebilirdi ki 'evet' demekten başka çaresi olmadığını düşünerek kuzey'e evet dedi ve eğer bittiyse gidebilirmiyim dedi cevap beklemeden oracıktan kalktı ve gitti...
Büyük ve hızlı atılan adımlar sonunda onu yurda getirebilmişti. Hâlâ ağlıyordu Ebrar .
-Ebrar iyi misin? Ebrar , neler oluyor ?
Ebrar ise istemesizce akan gözyaşlarını durdurmakla meşguldü.
Arkadan gelen gülme sesleri , küçük düşürürcesine edilen hakaretlerin haddi hesabı yoktu.

Evet o ''bad''grubuydu. Bu çevrede o gruba kötü demelerini bir sebebi vardi , o da 3 kişi olup ve küçük gördüğü kisilere kötü davranmaktı.
Ebrar bunlardan nefret ediyordu.
-Ne var gülünecek bir durum mu var da gülüyorsunuz??

-Evetttt şu tipe bakk hahaha(!)
(Ebrar)içinden mırıldanarak aptallarrrr!

Ebrarrr hadi şunları bırak anlat neler oluyor?

Rüya bunu burda konuşmam , daha sakin bir yere gitmeliyizz...
-Tamamm hadi bahçeye-

Rüya ben çok heyecanlanmıştım , ondan evettt hoşlanıyordum , onu gerçekten çok seviyordum ama şimdi off nasıl anlatayım sana Rüya ,Kuzey senden hoşlanıyor.

Rüya ise açılmış gözleri , elinde tuttuğu künyesi birden yere düşercesine , kalbi sanki durmuştu adetaaa.
Evett Rüya acı ama gerçek bil ki ben senden daha çok üzüldüm. Üzüldüm nasıl bir kelime yaaa ötesi ötesiiii .

Ama Ebrar ben bunuuu-

Kabul edeceksin Rüyaaa bunu kabul ettt.

Aslında bunu kabul etmek istiyordu , yakışıklı çocuk ne de olsa , ama bunu asla yapamazdı hele bir de yakın arkadaşı olması onu sırtından vurabilirdiii.

BİR UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin