Gezi

121 44 7
                                    

Uykumun içinde bir rüya. Rüyamda bir gece, gecede ben.
Bir yere gidiyorum delice.... Aklımda Sen .!
Iyi geceler. :)

Gözlerimi yumduğumda hep onu düşünüyorum, uyuyamıyorum, başka birşey düşünemiyorum...
Saatler dakiklari , dakikalar saniyleriii... kovalıyordu adeta.
Saat gece 3 olmuştu bile . Nihayet yorgunluğun üzerime düşmesiyle ; dalmıştım uykuya...

Sabah olmuştu ama ben her zaman ki gibi geç kalmıştım ...
Rüya 'nın kalk hadi sert çıkışıyla nihayetinde uyanabilmiştim.
O arada ayaklarım duvara ellerim yastığa savruluyordu. " uykummm vaaarr!!"
Ebrar kalkman gerek hadi gec kalıyoruz Ebrarr!!
Tamammmm sen git ben geliyorum.
- Hayır Ebrarr ben seni biliyorum!
Off off bana hic rahat yok .
- tamam tamam

Gözlerim yarı açık üstümü giyerken , çalan telefonun sesiyle kendime gelmiştim .. gözlerim hafif bulanık görüyordu çünkü ne de olsa yeni kalmıştım. ..

Arayan kuzey 'di aman Allahım ne diyebilirim ki ona .

- Ef - Efendim kuzey
- Günaydın
- Günaydın
- Geliyor musun okula
-Evett geliyorum
- Birlikte gidelim mi ne dersin?
- Tabiki sabah seni görmek beni çok mutlu eder :))
Peki peki tamam :))

Aptalca bir cümleydi o neydi yaa :D

Neyse neyse hızlıca giyindim ve rujumdan hafifce sürdüm . Sıktığım parfümünün etkisinden herhalde bayılacaktım . Kahvaltı mmm? Edemem herhalde neyse etmiyimm. Rüya 'nın yanağına bir öpücük kondurdum.
-Görüşürüzzz Rüyaaa :*
-Görüşürüzzz kendine dikkat et .
-Tamammmm sende .

Deli kız heyecanından Ölecekti adetaa . :))

Merdivenin basamaklarını büyük büyük atıyorum onu bekletmekten korkuyordum... Neyse saçlarımı son kez düzelttim ve dışarıya çıktım ama kimseler yoktu. Bir süre kapının önünde bekledim . Karşıdan bir erkek geliyordu , bu kuzey di evet kuzey.
-Günaydın tatlı kız
Küçük bir gülümseme ile bende ona Günaydın dedim.
Kuzey: Beni mutlu eden şey ne biliyormusun . Gece seni düşünerek yatmam , sabah seni görme hissiyle uyanmam . Belki beni ayakta tutan tek sebep bu.

Kelimeler ağzımda dolaniyordu gene ne desem ne desem diye düşünürken sadece şu cevabı verebildim.
Tıpkı ben gibi ;)

İlerliyorduk ...
Bak sana ne dicem Ebrar akşam nette gezinirken , okulumuzun bir gezi düzenlediğini gördüm yani kamp gibi birsey bu izmir'de olacakmış . Ne dersin katılalım mı?
- Hmm iyi fikir aslında ( onunla vakit geçirmek daha güzel) ben bi düşüniyim olur mu?

- peki nasıl istersen .

Nihayet gelebilmiştik . Onun yanında çok heyecanlanıyorum hemde cokk biran önce okula gelmek bir yandan mutlu ediyor , bir yandan üzülüyorum . Çünkü ; rahat rahat konuşamıyoruz.
Daha doğrusu ben ne konuşuyorum kii .

Bu kamp konusunu Rüya 'ya söylemeliyim. Büyük adımların ardından nihayet sınıfa gelmiştik. Rüya ' ya hemen atılgan bir tavırla bu konuyu anlattım . Buna çok sevindi .

Herhalde gitmeye karar verdikk.. Ayhhh çok heyecan verici :D

Bizim artık sevgili olduğumuzu herkes biliyordu bunun duyulmaması mümkün değil zaten. Fakat beni korkutan tek sebep var o da Emir ; Rüya 'nın hoşlandığı çocuk !!!
Saniyler içinde bunu düşünürken sınıfa kuzey , in girdiğini gördüm. Hemen üzerine atılırcasına .
- Evett biz geliyoruz dedim.
-vayy buna sevindim. Bu çok iyi okuldan da bayagi kişi katılacak galiba.
- Evet bizimle birlikte Rüya da olacak .
- Hmm cok iyi hazırlıklar başlasın o zamannn . Eğlenme vaktii.
Ona içimden sarılmak geliyordu. Tabi her zaman ki gibi kendimi tutamadım veee sımsıkı sarıldım ona. O da bana sarıldı. Onu cok seviyordum .

BİR UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin