Neden geldin yanıma ?
Ben senin sürprizlerine alışık değilim Kuzey!!! Kuzey artık seni istem--Ne yaptım Ebrar ben sana neee ?
Yaa sanki tüm suçlar bende, benim sana darılmam gerekirken neden sen¿
Ben zaten bunalımdayım, gerçekten bana şaka yapıyorsan bitsin artık!!-yüzumde şaka yapcak kadar bir tebessümümün olduğunu düşünmüyorum Kuzey!
-Peki sebep ne açıklarmısın ?
- anlatamıyorum işte bunu an-la-ta- mı-yo-rummm veya anlamamakta ısrar ediyorsun.
Ben seni artık unuttum , seni aklımdan sileli çok oldu , artık benim bir hedefim olmalı. Ben sana önceden demiştim kuzey bence başlamadan bitirmeliyiz hatırladın mı?
Eger ben başlarsam Kuzey seni unutamam ve büyük sorunlar yaşadığımızda birbirimizin kalbini Kırarız işte ben bunu istemiyorum!
Anlatmaya kelimelerin yetmeyecegi yorgunluklarım ve kırgınlıklarım var... ben hepsine "neyse"deyip susuyorum. !!!-işte ben de bunu soruyorum Ebrar ne kırgınlıkların ne?
-istemiyorum Kuzey seninle konuşmak istemiyorum.
-peki Ebrar , peki neden Reyo ile konuşmuyorsun?
- o bizim aramızda olan birşey bu bir . Ikincisi artik bazı insanlarla ilişkimi kesmeye karar verdim.
- Bazı insanlar dediğin ikimiziz yani demi ?
- yarası olan kocunur Kuzey!!
- Tamam Ebrar , kusura bakma da bende sana fazlasıyla meraklı değilim .
-Anlayışından Teşekkürler .
Gerçekten istemiyorum. Bende bilmiyorum, neden bu kadar çabuk soğumuştum ondan.
Ben galiba kıskanan erkeklerden hoşlanmıyorum. Çünkü ben kıskanmıyorum ve beni de kıskanan birini istemiyorum. Istesem bile karşı tarafa zarar verecek kadar aşırısını istemiyorum.Belki benim icin o bitti. Ama galiba onun için ben bitmedim.
Bunun farkındayım ama neden böyle davrandığımı bilmiyorum.~zil çaldı ve olduğum yerden aniden fırladım düşünürken galiba fazla kaptırmış olmalıyım kendimii.
Arkadan bir ses Ebrar!!! Emin misin?
Arkama döndüm yüzüne son bir kez daha baktım ve tekrar önüme döndüm , sorusuna yanıt vermeden tekrar sınıfın kapısına koyuldum.
Oturdum pencereden dışarı bakıyordum.
O Eda'ydı yanına koştum.
Merdivenlerden hızlıca indim ve ona sırılsıklam sarıldım o da beni sıkıca sardı.
Özür dilerim yaptıklarımdan dolayı , yanlış düşündüğümün farkına vardım.- önemli deyil anlayışla karsiladigimizi tekrar vurgulamak isterim Ebrarcım. Kim olsa korkar birden aniden önüne açılan bir kapı ; kim korkmaz ki¿
Kardeşimmm.
Ders başlamıştı çoktan , Eda sınıfa girmişti ama ben lavaboda çok vakit harcadım galiba ilk dersimiz matematik ve ben çok korkuyorum. Girmicem derse giremem korkuyorum . O pis adamdan . Sinirli ve öfkeli bir kişiliğe sahip!!!
Merdivenlerden umutsuzca indim.
Oyy müdür hemen kenara saklandım amaaaa.- Heyyy bacakları görünen kişi ne işin var orada .
İstemesizce yanıma yaklaştı.
EBRARRR
Şeyy hocam ben , ben çok hastayım daa yurda gitmek icin izin alacaktım.
Ebararcım gayette sağlam görünüyorsun.
Hocam.
Peki tamam tamma hadi git bakalım.
Ohhh sonunda.
Hemen dışarı attım kendimi.Başımı öne eyerek yürüyordum ki birden Karşıma bir kadın çıktı aklım çıktı.
-Kızım merhaba .
- Merhaba teyzecim.
-Ben Ebrar adında bir kız arıyorum burada yetimhanede kalıyormus.
- Evet teyzecim tanıyorum. Tanımasına da siz ne yapacaksınız ona.
Kızım bir takım ailevi sorunlar . Annesi babası hakkında bilgi vereceğim . Kısacası annesinden bahsetmem gerek ondan. Eğer tanıyors---Evet teyzecim benim.
-ooo çok iyi tamam .
Ama burda olmaz ben söyle bahsedeyim sana ben senin annenin komşusuydum. Öyle sòyliyim ama burada konuşulcak konu değil hadi gel bize gidelim.Merak ediyordum. Annemi ve kadının anlatacaklarını.
Kadını gözüm pek tutmadı çok yapmacıktı. Ama bence gitmeliyim.Hemen bir taksi durdurdu kadın.
Uzun süren bir yolculuktu galiba 2 saat sürdü ve hâlâ gelmedik.
Ağaçlar falan kormaya başlamıştım.
Tıpkı dağ burası ve yalnızca dağın ortasında bir ev.!İndim arabadan ve taksici çoktan ayrılmıştı buradan . Çok korkuyorum çok . Titreyen vücudumu tutamiyordum.
Ne yaptım ben neeee!!!Kadın kapıyı açtı ve bana buyur etti kadının eli yüzü değişmişti.
Offff arkadan aldığım darbe beni yere düşürmüştü ve ağlamaya başladım.
-- Kess sesinin kessss!! Artık intikam zamanı demi ufaklık !!!
Söyle başlayabilirim ufaklık. Senin o annen yok mu annen benim kızımı öldürdü kızımııı!!
Fatma fazla sıkma kızı .
O adam da kim nalettt!!!
-- Kız sen ne kadarda güzelsin bakayım böyle.
Ellerini saçlarıma sürerken vurdum eline.
- Kız bak benim canımı sıkma, dokunma kocama.
Ali sende kalk şuradan başlayacam haaa güzelliğine.Benden ne istiyorsun hain kadın pis kadın . Kafama bir tekme attı ve artık hatırlamıyorum...
Uyandım ve hâlâ buradaydım. Onlarda uyuyordu.
Kaçsam mı ? Hayır yapamam yakalanırım . Olmaz.
Kalktım ve doğruldum .
Aaaa telefonum duymasınlar. Hemen sessize aldım ve tekrar yattım. Ve kimsenin göremeyecegı bir tarafıma soktum . Evet kadınların çok sık kullandığı yer olsa gerek.
Kalktım ve bağırdım..
Lavobo Lavoboooo .
Kız ne oldu yat şuraya yattt!
Laviboya gitmem gerek lütfen! !.
Peki düş önüme.
Burası nasıl bir yerdi tahtadan bir kapı ohh neyse ki kilit vardı ama sanki benim icin dizayn edilmişti . Pencere yoktu.
Hemen telefonumu çıkardım.
Kuzey kuzey hemen kuzey'e mesaj atmalıyım.
"KUZEY , KUZEY NE OLUR BANA YARDIM ET. BENI BIR KADIN KAÇIRDI. BANA ZARAR VERIYORLAR NERESI OLDUGUNU BILMIYORUM. COK UZAK DAĞLIK BIR YER BURASI, VE GALIBA SON KONTURUM BU BIR DAHA ULAŞAMAYABILIRSIN. AMA HERGUN BU SAATTE LAVOBAYA GIRECEGIMI SOYLERIM VE BENI ARAYABILIRSIN. NE OLUR YARDIM ET.
KADIN BENI OKULUN KAPISINDAN ALDI . KAMERA KAYITLARINI IZLEYIN LÜTFEN. HAKKINI HELAL ET DIKKAT ET KENDİNE. "
ebrar"Telefonunu koynuma koydum. Ve tekrar sessiz olduğuna emin bir şekilde. Ve dışarı çıktım.
--öffff iki saatir ne yapıyorsun yaa . Ayaklarım acıdı haaa.
Karnin ac mi?-Evet
All kuru ekmek var baska bisey yok sana.
Karıcım ne güzel bir çorba bu .
-Evet kocacı. Sen iç diye yaptım ben.Pislik kadın!!!!
Acaba kuzey mesajımı görmüş müdür?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR UMUT
RandomSanırım hep sığınacak limanlar aradık kalabalıklarda. Ama kalabalık arttıkça ıssızlaştık, daha yalnız, daha güvensiz... Belki de bu kalabalık dünyadan bizi çekip alacak bir el aradık, bizi mutlu hayallerimizle kavuşturacak eli... Ve hep ona güvenmek...