MEDYA: DURU
Ertesi gün sabah onu aramaya karar verdim . Ama ne söyleyeceğimi bilmiyordum. Aramızdaki konuşmalar çok ağır olmuştu .
Elime büyük bir caseretle aldığım telefonu içimden bir ses arama diyordu , anlam veremiyordum fakat cesaret ettim ve aradım . Elim ayağım buz kesmişti adeta.
- Al - Aloo Kuzeyy Günaydın
~Günaydın
- Nasılsın?
~İyi olmaya çalışıyorum . O günden sonr-Lafını kestim ;; kuzeyyy ben senden nasıl Özür dileyecegimi bilmiyorum . Ne olur bana da hak ver lütfen . Ben kendimde değildim .
~Ben seni her zaman affediyrum Ebarr her zaman sadece kırıldım ama olsun beni araman bile beni çok mutlu etti . Bir daha beni üzmessin demi Tatlı kız
-seni üzmeyeceğim Kuzey güven bana.
Tatlı kız demesi çok hoşuma gidiyordu.
Kuzeyy şimdi musait misin bilmiyorum ama seninle buluşmak istiyoru--
~Tabiki Ebrar bende seni görmek istiyorum.
- peki o zaman aynı yerde.
~TamamOnu sadece ismi ile anıyordum . Diğer hitapları kullanamıyordum . Tabiki isterim kullanmak ama alışıncaya kadar böyle.
Telefonum tekrar çalımıştı.
Bu kuzey'di ne çabuk gelmişti derken bekletmeden telefonu açtım.
-Efendim Kuzey
~Ebrar annemlerin önemli işi çıktı bizde Duru ile yalnız kaldık.
Duru kardeşim eğer arz edersen birlikte geleceğiz.-Ne demek kuzey tabiki getir hem tanışırız benim için çok iyi olur.
~ peki anlayışından dolayı teşekkür ediyorum.Güzel güzel giyinmiştim hafif makyaj ve vazgeçemediğim rujum ve parfümüm.
Ben hazırdım.
Yine Reyo ortalıkta yoktu. Bu kiz nerede ne işler çeviriyor.
Kuzey'i aradım o da yaklaşmış aşağı inmemi söyledi ve çantamı aldım dışarıya çıktım .
Ayy sen ne kadar tatlısın , ne kadar güzelsin maşallah.
Kime çekcek abisine çeker tabi diyerek içimden geçirdim:)Merhaba Kuzey
Merhaba tatlı kız.
Kardeşi hiç yabancılık cekmedi . Herşeyi anlatmıştı galiba. :)
Merhaba ben Duru.
Bende Ebrar . Memnun oldum küçük hanım .Bende.
Yavaş yavaş ilerliyorduk.
Peki nereye gidiyoruz?Abi park parkkk!
-Duruu ne anlaşmıştık bizz.
~Ama abiiiTamam tamam hadi gidelim.
Hem ben küçuklüğümde hiç parka gitmedim.-Nasıl yani Ebrar abla . Hiç mi gitmedin.
Evet hiç gitmedim.
Annem babam yok. Hiçbir akrabam yok vardır da ben bilmiyorum . Beni çok küçükmüşüm yetim kaldığımda öğretmenim çok anlatır.-yetim ne demek Ebrar abla.
-Annesi babasi olmayan .
Ben hep böyle büyüdüm Duru. Ben hiç annemi babamı görmedim.Mesela görmeyen bir kişiyi nasıl Özler demi insan . Iste insan anne baba kokusuna hasret kalıyor . Bilmesende òzlüyor.
Neyse sen böyle şeylere kafanı yorma sadece ailene kıymet ver . Onları en ufak şeylerde bile üzme.
Belli ki kuzey de rahatsız olmuştu . Bu konun açılmasına sanki benden daha çok üzülüyordu. Konuyu değiştirmiştik.
Parka geldiğimizde yanımızdan savrulan Duru hemen salıncağa bindi .
Ebrar ablaa sende gelirmisin .
- Geliyorum Duru
Duru'yu çok sevmiştim. İnsanın kardeşinin olması ne kadar güzel duygu.
-Beraber sallanalım nolurrr Ebrar ablaa.
Ama Duru?
- Lütfen lütfen
Daha fazla uzatmaya gerek yoktu. Gönlünü almak icin sadece oturmuştum.
Arkadan beni biri itiyordu. Bu kuzey'di sallanıyordum. Elleri sırtıma işliyordu , cok huzur verici ; gözlerimi yumdum ve hayallere daldım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR UMUT
RandomSanırım hep sığınacak limanlar aradık kalabalıklarda. Ama kalabalık arttıkça ıssızlaştık, daha yalnız, daha güvensiz... Belki de bu kalabalık dünyadan bizi çekip alacak bir el aradık, bizi mutlu hayallerimizle kavuşturacak eli... Ve hep ona güvenmek...