Rüya Neden Kuzey'i Kabul Etti

175 57 4
                                    

Evet bunu keşke Kuzey yapmasaydı , Kuzey çok yanlış düşündü . Rüya ile çıkmasının bir sebebi vardi.
Sadece ve sadeceee Ebrar, ı kıskandırmaktı.
Ama bundan haberi yoktu Ebar'ın. Bence artık Ebrar'ın öğrenme vaktiydi. Çünkü kuzey kendini Emir'e karşı tutamıyordu.
Acaba ona ne yapacaktı Kuzey???
Tam bunu düşünüyordum işte Kuzey'i ... Derine dalmış düşünürken koridorda yankılanan sesin yaklaştığını sezmiştim. Kendimi biraz tooparladım ve birden dirildim. Yataklar iki katlıydı ben üstte , Rüya ise aşağıda yatiyordu.. Evet Rüya hâlâ uyuyordu. Onu uyandırmak için birden üstüne atıldımm onu çok seviyorum.

-imdaat
-Ne yapıyorsunnn yaa öldüren mi varr. Ne bağırıyorsun derken gene kendimi tutamadım yanağına bir öpücük konduruverdim.
Hadii acele ett geç kalacağız derken Odamıza öğretmenin girdiğini fark edemedimm. Büyük bir tebessümle

- oyununuz bitti mii arkadaşlar sizden başka bağıran yokk. Yan oda arkadisiniz rahatsiz olmuş...

- Pardon hocam Özür dileriz.
Odanın kapısını sert bir şekilde kapanmıştı .

Offf yhaa bu kızı ben dòverim fazlaa oluyor haaa!!!
- Amann Ebrar salla bu "bad" grubuyla inan uğraşılmazzz.

-Ben bilirim uğraşmasını !!

Evet kendimi tutamıyordu şuan hissetiklerim o kızı bir güzel dövmek istiyorum saçını başını kısacası öldürmek...
odanın kapısından nasıl çıktığımı bilmiyorum. Kendimi "bad " grubunda buldum , bu grubun başı Efsa 'ydı.
Senn kendini ne sanıyorsn bee !!!! Seninnn amacın ne kavga mı etmek bak yapıyoruz !! Ne istiyorsun neee!!!!

- Başta şunu söyliyim bebeğim ben kendimi birsey sanmıyorum şuan hâl ve hareketlerine dikkat et çünkü hersey imdat kelimesiyle başlar disiplin ile son bulur.

Ne yani beni tehdit mi ediyorsun... Kendine guveniyorsan bağırı hadi var mı sende o cesaret hadiiii!!!

-Hocammmm
- Iştee senin adamlığin bu kadar masum korkak !!

Evet bu sefer galiba hoca bayağı sinirlenmişti hele ki Ebrar'ı o odada bulması adetaa çıldırtmıştı...

- Hocam Ebrar kavga etmeye gelmiş benimle. Beni sürekli tahdit ediyor bir daha şikayet edersen-

Lafını kestim Hocam yalan söylüyor diyecektim kii kendimi öğretmenin önünde müdür yolunu tuttuğumu gördüm.
Ama ama ben birşey yapmamistim kii bunu müdüre nasıl anlatacağım . Mantık olarak düşünürsek ben suçlu görünüyorum. Ama sadece görünüyorum suçlu değilim ...
offff sabah sabah düştüğüm durumlara bakkk yaaa.
- Ebrar kızımm anlıyorum seni belki herkes gibi evde huzurlu bir sekilde özgürce davranmak istiyorsun seni cok iyi anlıyorum. Sana bir kere böyle yaptın diye tabiki disiplin cezası vermeyeceğim ama artik hareketlerine dikkat edersen sevinirim..
- Sustum sadece sustum kelimler ağzımda düğümlenirkenn sadece ağlayabildim ama küçük bir özür dileyerek müdürün izni ile dışarıya çıktım.

BİR UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin