Şimdi daha iyi hissediyordum . Rüya ile birlikte dar sokaklarda ilerliyorduk. Birden çalan telefonun kuzey olduğunu anladım . Açmak istemiyorum bilmiyorum aptalca düşünüyorum ...
-Ebrarr telefonun çalıyor açsanaa!!!
-Farkındayım !! Açmak istemiyorum
- Off ne yaparsan yapp yaa , peşinden kosmakdan bıktım!!
Bir müddet sonra çalan ses artık durdu. Böyle konularda aptalca yalanlar söylemek kalıyorum açıkcası yalan soylemeyi hiç beceremem . Offf okulda ne açıklık getireceğim ben bu çocuğa. Aman yaa herseyi aciklamak zorunda değilim o kim ki???
Sabah sabah bu kızı okulun bahçesinde bana doğrulttuğu gizlerini oymak istiyordum . Bu Efsa her geçen gün beni çıldırtıyordu ama ben bunun altinda kalmam . Gerizekalı gözlerimin içine bakarak yeni aldığı ayakkabılaı sağa sola savuruyordu.
Anladık marka. :pYüzüne bakmaya tenezzül bile etmeden hızlı adımlarla , saçlarıma sıktığım parfüm adeta ciğerlerine işliyordu.
Sadece küçük bir fısıltının kokusu güzelmiş dercesine kulaklarımı tırmaladı. Açıkçası bu çok hoşuma gitti.
Nihayet sınıftan içeri girebilmiştim.
Kendimi sıranın üzerine attım , çok yorgundum ama hava almam gerekiyordu oksijenin beynime işlemesi gerekiyordu .Rüya ile pencereden bakarken gözlerim Kuzey'i aradı , ister istemez insan düşünüyor bunları fakat bu çocuk nerde kaldı daima benden erken gelirdi ve beni aradı ben açmadım. Evet şimdi onu çok merak ediyordum. En çok merak ettiğim soru vardı . Kuzey neden beni aradı ki onun sevgilisi Rüya idi anlamıyorum kii neler oluyor .
Offf
- Rüyaa sana soru soracam ama yanlış tepki vermenden çok korkuyorum.- Evet Ebrar
- Biraz önce Kuzey neden seni değilde beni aradı?
Rüya^ amann Allahım buna ne cevap vermeliyim ?
-Şeyy Ebrarr biz dün Kuzey ile küçük bir kavga ettik ama abartılcak birşey yok. Bende sabah telefonu kapatmıştım . Belki beni merak ettiyse o yüzden.
- Hmm peki ama şuan merak etmiyormusun okula gelmemiş.-Hayır ( aslında itiraf etmenin tam zamanıydı oyun oynadığıni Ebrar'a nasıl sòylebilirdimm kii)
-Ebrar biz Kuzey ile sana küçük bir oyun oynadık sana nasıl Özür dileyecegim bilmiyorum.
-Ben galiba dilimi yuttum nasıl yaa offf çıldırcam neler oluyordu yaaa. Sadece Neee diyebildim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR UMUT
De TodoSanırım hep sığınacak limanlar aradık kalabalıklarda. Ama kalabalık arttıkça ıssızlaştık, daha yalnız, daha güvensiz... Belki de bu kalabalık dünyadan bizi çekip alacak bir el aradık, bizi mutlu hayallerimizle kavuşturacak eli... Ve hep ona güvenmek...