Capitolul II: Cadavrul

3.3K 243 4
                                    

<<< >>>

O simteam agitata pe acea femeie si puteam sa vad cum membri ai haite s-au adunat in jurul ei. Chiar daca nu am un suflet pereche, imi pot da seama ca urletele ei sunt din cauza lui.

Am iesit grabita din casa cu Melody in urma mea. Am alergat cat de repede am putut spre casa acelei femei. Alte trei incercau sa o calmeze,dar vedeai clar ca durerea zacea in ea.

Am simtit la kilometri distanta mirosul de sange. Cu coada ochiului l-am vazut pe Kevin care era in aproximativ aceasi situatie ca mine. Trebuia sa mergem sa vedem ce i s-a intamplat si nu aveqm ce sa ii facem femeii. In plus Kevin simtea tristete si mila,doua lucruri ce eu nu le inteleg.

"Cheama trei barbati cu noi!" i-am transmis prin campul mental si am luat-o din nou la fuga spre padure.

Haita noastra avea aproximativ sase kilometri diametrul. Padurea realiza cam doua treimi din teritoriul. Am invatat sa ne aparam cu ajutorul ei.

In momentul de fata ce ma deranja nu era moartea varcolacului,ci prostia mea de a nu simti ca cineva mi-a calcat teritoriul. Nu mi s-a intamplat niciodata si nici nu am idee cine ar fi putut face asta. Nimeni nu ne vrea raul,cel putin nu ar incerca sa ne declare razboi. Suntem prea puternici. Doar daca Alpha-ul Suprem are perioade de pierdere a caracterului si vrea sa ne futa una.

In urma mea am simtit cei patru varcolaci care ma vor ajuta. Mai aveam de parcurs un kilometru si puteam sa vad locul crimei. Stiam ca e mort. Nici nu vroiam sa imi inchipui durerea sufletului sau pereche.

"Dupa trebuie sa o ajuti. Apropierea ta o va face sa se simta mai bine."

"Zoe,sti foarte bine ca nu ma descurc cu asa ceva."

"Pentru haita asta,tu esti si Alpha si Luna. Ne vom gasi sufletul pereche si esti nevoita sa fi o Luna adevarata."

O voi trimite pe Yasmine sa se descurce cu asta. Nu am timp sa fiu si psiholog.

M-am oprit brusc cand la cinci metri departare am vazut cadavrul. In aer plutea un miros oribil. M-am apropiat de el,in acest timp simtindu-i pe baieti in spate.

Urmatoarele momente au fost oribile. In fata mea era corpul unui varcolac sfasiat,muscat si torturat de viu. Iar organele lui au fost mancate in timp ce el inca traia. Peste tot era sange si nu se vedea urma unei lupte.

"Ce facem?"

"Kate,asta nu a fost un varcolac."

Stiam foarte bine ca ceva e in neregula.Si nu inteleg de ce toate mi se aduna acum.

"Alege unul dintre ei si ingropati cadavrul. Ceilalti pleaca in tabara."

-Nimeni nu va vorbi despre cele intamplate. Daca nu imi respectati ordinul,veti avea aceasi soarta ca el.

<<< >>>

-Scumpo,trebuie sa te calmezi. Nu a fost vina ta.

-Tata,nu ma lua pe mine cu scumpo in asemenea cazuri. Amandoi stim prea bine ca daca eram un Alpha bun,nu se intampla asa ceva.

Asta era starea mea cand nu fac ceva bine. Toti stiu,chiar si eu,ca fac totul bine,dar urasc cand fac o greseala. Asa ca ma subapreciez de fiecare data.

Fara a-l mai baga inseama pe tata,am intrat in biroul meu si nu am mai iesit de acolo ceva timp. Trebuia sa imi limpezesc mintea si sa ma concentrez doar pe un subiect. De exemplu tatuajul acela nenorocit. Stiu sigur ca am mai auzit de asa ceva intr-o carte din biblioteca.
Asa ca am luat trei volume de pe rafturile mele si le-am rasfoit. Doua dintre ele nu contineau nimic referitor la subiectul meu.

Ultima era o carte cu titlul "Suflete-pereche". Era o carte care am citit-o la varsta de zece ani,pe vremea cand inca speram la asa ceva.

"Capitolul optsprezece,Kate."ma anunta Zoe si dau la pagina care o reprezenta acel capitol.

"De regula sufletele perche se intalnesc pana la varsta de 30 de ani.
Daca pana la acea varsta nu ti-ai gasit sufletul pereche ti se va forma un tatuaj in jurul incheieturii cu numele alesului.

Un caz special in care ti se formeaza tatuajul e atunci cand ceva rau se va intampla daca nu iti vei gasi perechea. Niciodata nu s-a intamplat asa ceva,deci forma tatuajului e necunoscuta. Tot ce se stie este ca viitorul depinde de acea pereche."

Cartea asta pare sa fie scrisa de un beat care si-a pierdut prin casa sufletul pereche. E o prostie.
Am pus cartea la loc si am sperat ca totul sa fie bine,pana a doua zi.

Aud o bataie in usa.

-Kate,pot sa intru?

-Da,Yasmine.

Ma asez pe scaun si ii fac semn sa faca acelasi lucru.

Roscata ma privi nesigura pe ea,dar am incurajata sa inceapa discutia. Nu aveam prea mult chef sa port o conversatie.

-Am vorbit cu Tina.

Tina..oh,Tina e vaduva. Niciodata nu am tinut minte numele intregii haite. Pur si simplu mi se par ca as retine fara motiv.

-Acum e mai bine,nu ai de ce sa iti faci griji. Ma voi ocupa eu de ea.

Pai,multumesc Yasmine. Ma scapi de o povara in plus. Macar atat sa faci.

-Ma gandeam sa trec pe la tine ca sa vad cum te simti si probabil sa te fac sa uiti de aceste probleme. Nu ai vrea sa vorbit despre tinuta ta care o vei purta la nunta?ma intreaba zambind.

Imi dau ochii peste cap. Yasmine este o fata care te binedispune, dar pe mine nu ma impresioneaza darul ei.

-Okai. Imi faci tu comanda. Vreau sa ajunga in doua zile.

Este joi seara,nu mai este mult pana la eveniment.

-Ce ai zice de o rochie albastra cu putin decolteu si spatele gol?

Datorita tatuajului nu voi putea purta o rochie cu spatele gol. Voi parea o ciudata. Asa ca optez pentru stilul meu.

-O rochie neagra,simpla,fara decolteu sau spate gol. Vreau sa fie lunga,de la solduri mai larga,iar in partea de sus sa mi se vada claviculele. Te descurci tu. Acum iesi din camera.

Sper ca e ok si imi pare rau daca nu e la asteptarile voastre. Sa aveti o saptamana frumoasa.



My BeastUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum