<<< >>>
Nu m-am gandit niciodata la sentimentele pe care le porti unui suflet pereche in afara de iubire. In ultimul timp am zis ca intre mine si alesul meu ar fi doar multe neintelegeri.
Nu m-am gandit la gelozie si la urmarile ei.Xender nu pare sufletul pereche perfect. Poate sa fie gelos? Nu mi-as fi imaginat una ca asta niciodata. Nu e genul care o da spre romantism. Niciunul dintre noi nu cred ca suntem romantici. Suntem Alpha. Am invatat sa fim puternici si sa nu ne pese de oricine. Cred ca intalnirea noastra,de a ne gasi,ne-a dat peste cap si nu stiu cum vom continua.
-Repeta!ii ordona conducatorul lui.
-Xender,nu interpreta asa. Acum am un suflet pereche!se apara Ken.
Si cand ma gandesc ca aproape toti din jurul nostru si-au gasit perechea,iar noi am stat ultimii. Nici nu vreau sa imi imaginez cum s-a simtit. Si faptul ca a trait mai mult singur,parintii lui murind cand el avea paisprezece ani. A trebuit sa aiba grija de haita fara multa sustinere.
-A,deci el e.
Kevin constata uitandu-se la noi doi. Omul asta cateodata ma enerveaza la culmea. Incepe sa vorbeasca atunci cand nu trebuie. Iar in momentul de fata este destul de relaxat,dar nu cred ca se astepta la una ca asta.
-Doar nu va luati la bataie!le spun calma in timp ce ma ridic de pe scaun.
E foarte frig,iar pielea mi s-a facut de gaina. Nu pot sa stau aici si sa ma holbez la ei.
-Ce faci?
Ma uit la el de sus. Pare foarte confuz si putin ingrijorat. O sa imi fie foarte greu sa ma obisnuiesc cu afectiunea lui.
-Imi e frig. Banuiesc ca voi merge in casa.
-Iti e frig? Ce?intreaba abtinandu-se sa nu rada.
Imi dau ochii peste cap. Aceasi reactie trebuie sa o aiba si el. Normal,sunt o ciudata. Niciodata nu ma va ajuta blestemul asta,doar e blestem.
-Are problema asta de mica. Ii spune 'blestemul'. Ea are problema cu frigul,iar Zoe cu culoarea ochilor!il informeaza tampitul de Kevin.
Niciodata nu mi-a placut ca cineva sa ofere informatii despre mine. Si Kevin stie asta foarte bine. Probabil considera ca daca mi-am gasit sufletul pereche,trebuie ca el sa stie totul despre mine.
-Zoe?
-Zoe e lupoaica mea.
Ma intorc cu spatele spre ei si aleg sa merg in casa. Lumea in jur se distreaza,iar multi danseaza. Acum imi dau seama de ce m-a pus la masa cu Alpha-ul Suprem,uram distractia din jur.
Fac cativa pasi,incercand sa ies din multime,dar multi se dau singuri din calea mea. Pana o mana ma prinde de incheietura si ma intoarce cu fata spre o persoana cunoscuta.
-Cum fugi tu de mine!imi spune zambind,Xender incepe sa fie din ce in ce mai grijuliu. Nu vrei sa imi acorzi acest dans?
-Nu dansez.
-Nici macar cu mine?
-Nu am avut timp sa invat sa dansez. Nu ma pricep deloc la asta.
-Atunci exersam alta data.
Ma prinde de talie si ma lipeste de el. Deja nu mai tremur de frig. Emana atat de multa caldura. Si tot simt scantei cand ma atinge. Fiecare particica din corpul meu parca vibreaza la contactul dintre noi doi. E ca si cum as avea fluturi in stomac,dar ei zboara pana se opresc in gat. Inima iti salta din piept.
-De ce esti asa?
-Asa cum?
Ma fixeaza cu privirea in timp ce continuam sa inaintam spre casa. S-a schimbat intr-o zi. Ieri parea foarte retras si nu ma vroia prin preajma. Acum e foarte apropiat si gelos. Stiu ca si ieri dadea semne de gelozie tot de fata cu Ken,dar azi a fost ceva mai mult.
CITEȘTI
My Beast
Hombres Lobo°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° "Ma hranesc cu pericol si manipulare." "Nu am nevoie de tine." "Acum ce? Ne vom respinge reciproc?" Ekaterina,Alpha-ul haitei DarkWolf,unul dintre cei mai puternici Alpha,isi gaseste sufletul pereche...