<<< >>>
Cred ca universul te face sa te intalnesti cu o persoana pentru ca in vitor sa iti amintesti ca ai trait. Ai trai amintiri frumoase sau neplacute. Dar ai facut-o. Simti ca respiri, ca ai amintiri, ca ai avut sau ai sentimente. Mereu ai.
"-De ce nu vrei?
Vocea lui este ca a unui copil mic. De fapt,e un copil mic. Ken ma enerveaza la culmea. De trei zile ma roaga sa mergem pe lac. Iar de trei zile,refuz.
-Rynna!
Isi aseaza mainile pe genunchii mei si ma priveste cu o fata de catelus plouat.
Parul ii e ciufulit. Isi sprijina barbia de picioarele mele. Iubesc ochii aceia,nuanta si stralucirea lor.-Keen!ii imit vocea si pufnesc.
-Te rog,fa-o pentru mine.
-Tu m-ai rugat,deci normal ca as face-o pentru tine,dar nu. Nu avem timp.
Sunt in al patrulea an in aceasta casa. Ma bucur ca il am ca si companie. Imi place relatia dintre noi. Si nu as vrea sa il pierd.
-Bine..
Ma saruta dulce pe obraz si ma trage in bratele lui. Stiu ca adorm. Adorm si imi doresc sa nu ma mai trezesc.
A fost ultima zi impreuna,de aceea regret ca nu am mers la lac."-Sincer,ma bucur ca in sfarsit si-a gasit sufletul pereche. Ati arata foarte bine impreuna.
Ken statea pe un scaun,in fata mea. Stam aici de cateva minute si depanam amintiri. Pana acum nu a deschis subiectul:Xender.
-E singur. Nimeni nu l-ar putea ajuta. Toata haita spera la o noua Luna. De cand parintii lui au murit,s-a inchis total in el.
-Ken..
Nu ma lasa sa continui. Ceea ce ma bucura. Nu stiam ce sa spun. Nu am trecut prin acele situatii. Nu mi-au murit ambii parinti. Dar stiu ca pierderea mamei a fost oribila.
Si eu m-am inchis in mine. Nu am vrut alinare. Nu vroiam sa vad mila in jurul meu. Urasc mila care mi-ar adresa-o cei din jur.-Kate. Il cunosc cel mai bine. Chiar daca nu iti spune,are nevoie de tine.
-Eu nu am nevoie de el.
M-am ridicat de la masa. Stiu,am gresit. Nici macar nu stiu cum am scos cuvintele acelea pe gura. Oricine are nevoie de sufletul sau pereche. Dar nu mi-a placut atitudinea lui fata de mine. Nu imi place influenta care o are asupra mea. Am simtit pentru cateva clipe,devin slaba,complesita.
Vreau sa ajung acasa. Sa ma inchid in camera mea. Sa fac un dus lung si sa imi plang de mila...eu imi plang de mila.
<<< >>>
-Kate! Ai sosit.
Putea merge mai prost? Viata mea poate merge mai prost? Fata roscata e cea care ma intampina. Nu s-a mai intamplat de mult asta. Deobicei e Kevin. Se pare ca nu e ziua mea cea mai buna. Zambetul acela imi provoaca dispret. Fericirea care ti-o transmite alesul.
Trec pe langa ea. Nu am de ce sa o bag in seama. Vreau sa ajung in camera mea. Vreau sa cred ca nu l-am intalnit. Ca Xender nu e sufletul meu pereche,ca nu am asa ceva. Nu pot fi o Luna.
-Ti-a sosit rochia. E superba.
Dau din cap afirmativ si intru in casa. E tarziu,e noapte. Maine va fi o zi lunga.
In living nu e nimeni,ceea ce ma mira. E vineri seara. Trebuie sa existe un meci de football. Unde sunt ceilalti? Unde e tata? Probabil doarme. Sper ca doarme.
CITEȘTI
My Beast
Lobisomem°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° "Ma hranesc cu pericol si manipulare." "Nu am nevoie de tine." "Acum ce? Ne vom respinge reciproc?" Ekaterina,Alpha-ul haitei DarkWolf,unul dintre cei mai puternici Alpha,isi gaseste sufletul pereche...