<<< >>>
Eu si Drake suntem buni prieteni. Ne-am intalnit prima data intr-o statie de metrou din Ottawa. Eram in vizita la niste rude care locuiesc in capitala Canadei. El nu stia cine sunt,eu nu stiam cine e. Am simtit ca nu este om si nici varcolac,iar dupa atitudinea lui am realizat ca e vampir.
A intrat in discutie cu mine,probabil doar pentru a ma atrage cu farmecul lui,pe care eu personal nu l-am inteles niciodata. Drake era un vampir imatur,care prefera distractia. M-a insotit aproape intreg drumul si in scurt timp am aflat ca e regele vampirilor,daca poti sa ii spui rege. Era cel mai puternic dintre ei,varsta aproximativ doua mii trei sute cincizeci si unu si cel mai bun conducator. De asemenea si-a dat seama cine sunt si am ramas prieteni.
El a fost de fata la unul dintre cele mai importante evenimente din viata mea,acela in care am primit titlul de Alpha. Chiar daca era un vampir si trebuia sa nu aiba sentimente, mi-a oferit afectiune si intelegere dupa moartea mamei. Chiar el mi-a recomandat un medic care sa il ajute pe tata.
-Pe cine avem noi aici?
Ma intorc cu fata spre usa si zambesc sarcastic la vampirul din fata mea. Purta ca de obicei costumul lui elegant,negru. Rangul lui il obliga sa poarte asta. El uraste eleganta,de aceea banuiesc ca in maxim o ora il voi vedea intr-un tricou si pantaloni de trening.
-Buna,Drake!
Ma ia in brate. Imi strang usor bratele in jurul gatului sau,iar acesta ma ridica putin. Il vad si pe Xender care isi da ochii peste cap la gestul vampirului. El intra in camera si se aseaza la masa. In cele din urma Drake imi da drumul.
-Arati ca naiba!
-Stiu!ii raspund scurt si ii fac semn sa se aseze.
In ultimele nopti de abia am dormit si probabil e din cauza ca am refuzat sa dorm cu Xender. Mi-am petrecut noptile pe canapeaua din sufragerie cu dosare in mana. Normal ca am cearcane si nu zambesc si arat ca o mumie. Nu am avut chef de nimic intreaga zi.
Inchid usa si ma asez si eu pe un scaun,in dreapta lui Xender.
-Ce am inteles din mesajul tau e ca ai probleme cu un virus si cu prietenasul meu,aici de fata.
-Ai probleme cu mine?ma intreaba Xender.
Ma las pe spatele scaunului si oftez zgomotos. Imi masez tampla si imi aranjez parul. Va fi o zi lunga si nu imi plac zilele lungi.
-Nu trebuie sa discutam despre asta acum. Stiu ca daca tu ii ti ocupati pe ceilalti conducatori atunci Xender va fi bine.
-Pot sa imi port si singur de grija. Nu inteleg de ce te amesteci.
Pentru ca tin la tine,idiotule. Nu vreau sa pateasca ceva. Acei conducatori nenorociti pot sa ii faca multe lucruri. Stiu ca e puternic si ii poate dobori,dar daca il prinde singur intr-o ambuscada nu o sa fie bine.
-Ken,cheama-l pe tatal tau.
El ma asculta si pleaca rapid din incapere. Zilele astea l-am rugat pe Ralph sa imi imprumute din cartile lui. Stiu ca exista o vraja care ma poate ajuta impotriva virusului. Astept venirea noptii de fiecare data ca eu sa pot dormi,iar mama sa imi apara in vise. Ea mi-a spus de margarete,margaretele din apropierea cabanei. Stiu ca e un soi diferit fata de celelalte. Mama imi spunea mereu in copilarie ca ele pot fi folosite la diferite vraji.
-Si totusi,eu ce caut in ecuatia asta?
-Am nevoie de veninul tau.
-De ce nu ai zis asta de la inceput? Ti-l puteam trimite prin posta.
Cred ca glumeste. El niciodata nu se gandeste la riscuri. Daca ar fi ajuns pe maini gresite? Atunci tot vina mea era,nu? Darul lui Drake e de a inveseli lumea,cel putin lumea cu comportamentul asemanator mie. Cred ca varcolacii obisnuiti ar incerca sa il jupuiasca de viu,doar ar incerca.
CITEȘTI
My Beast
Manusia Serigala°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° "Ma hranesc cu pericol si manipulare." "Nu am nevoie de tine." "Acum ce? Ne vom respinge reciproc?" Ekaterina,Alpha-ul haitei DarkWolf,unul dintre cei mai puternici Alpha,isi gaseste sufletul pereche...