<<< >>>
De mica am fost atenta in jur. Observam tot,ma gandeam la tot,actionam. Tata m-a invatat sa analizez orice in asa fel incat sa fie de partea mea. Am invatat ca toti trebuie sa fie la degetul meu mic pentru a nu aduce raul impotriva mea. Caracterul meu accepta si raul si binele. Dar asta inseamna ca mereu duc o lupta in interiorul meu. Sunt o fire care vorbeste putin. Ca si conducator ma exprimam in propozitii scurte si se intampla ca ceilalti sa inteleaga.
Am invatat sa manipulez. Manipularea e arma mea secreta. Acelasi lucru trebuie sa il fac cu fata din fata mea. Din primele clipe in care am vazut-o,mi-am dat seama de caracterul ei. E o bagacioasa si o enervanta. Pot vedea in ochiii ei. Nu stiu cum Shaw o suporta. Bine,e sufletul sau pereche,dar cred ca are si el o limita.
-Acum opreste-te din holbat.
-Stiam eu ca esti o ciudata.
Imi dau ochiii peste cap si cobor scarile ca sa ajung langa ea. Daca cumva ma enerveaza,stiu ca pot sa o lovesc cat mai repede. Nu ii inteleg pe unii. Ea stie ca sunt Alpha,de ce se poarta asa din moment ce o pot omori?
-Iti place tatuajul,asa-i?
E bine ca cele doua cuvinte sunt aflate intre omoplati,aproximativ la mijloc. Nu vroiam sa o am pe contiinta daca afla ca sunt Luna ei. Si eu ma lovesc in minte. Nu mi-am amintit de tatuaj ca sa il acopar. Chiar nu mi-am dat seama.
-De ce ai venit aici? Cumva ai legatura cu crimele de acum o luna?
Pot spune ca am. Chiar si Xender are legatura cu ele. Ralph ne-a spus ca putem opri crimele. Dar habar nu am cum. Nu am idee cine ar fi putut sa le creeze.
-Orice e posibil.
Ma intorc cu spatele spre ea si urc linistita scarile. Atunci chiar incepe sa strige. Nu o sa inteleg niciodata femeile. Adica pe mine ma inteleg,dar restul sunt un secret de neaflat. Nu stiu de ce a inceput sa il strige pe Shaw,probabil i s-a facut frica. Dar putea sa il contacteze prin conexiunea dintre suflete pereche,nu sa imi sparga timpanul. Si in cateva secunde il vezi si pe Al treilea in comanda alergand din bucatarie.
-Shaw! Uita-te la ea.
Cred ca o sa innebunesc aici. Varcolacul se uita la mine. Ma analiza din cap pana in picioare si nu isi da seama despre ce vorbeste iubita lui. O sa stau aici pana pleaca?
-Daca nu o opresti iti promit eu ca o omor.
-Cum poti sa spui asa ceva?striga in fata mea blonda. Nu stiu de ce ai venit aici,dar nu esti Alpha-ul meu. Asa ca poti naiba sa-
-Ce dracu se intampla aici?
Eh,se pare ca nu o sa stau mult aici. Ii poate linisti,iar eu pot sa imi duc dosarele. Xender e foarte venerat aici. Tipa s-a oprit din strigat chiar dupa ce l-a simtit in preajma ei.
Xender nu ii privi foarte mult pe cei doi. Isi atinti ochii asupra mea si ma intreba prin priviri ce s-a intamplat de blonda are din nou crize de nervi.
-Mi-a vazut tatuajul!ii spun dezinteresata in timp ce imi asez telefonul in buzunar.
-Exact,Xender. E o ciudata. Daca ea a provocat toate crimele de luna trecuta? Au murit zece varcolaci.
Am zambit cand i-am vazut miscarea cu ochii a lui Xender. Se pare ca avem aceleasi gesturi. Si spre surprinderea mea se intoarce cu spatele si isi da jos tricoul negru. Ce am vazut ma minuna.
In oglinda nu imi puteam vedea in totalitate tatuajul. Dar acum ca il vad pe al lui,pot observa ca sunt exact la fel. Doar cuvintele sunt schimbate. E un negru,pur. Linile sunt frumos pozitionate pentru a da forma unor aripi. Tatuajul se intinde pe aproape intreg spatele.
CITEȘTI
My Beast
Werewolf°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° "Ma hranesc cu pericol si manipulare." "Nu am nevoie de tine." "Acum ce? Ne vom respinge reciproc?" Ekaterina,Alpha-ul haitei DarkWolf,unul dintre cei mai puternici Alpha,isi gaseste sufletul pereche...