<<< >>>Ochii lui aveau o nuanta interesanta de maro,pe care am mai vazut-o undeva. Era un maro uniform,care dadea spre negru. Cand m-a intalnit,am vazut o sclipire in ochii lui si mi-a zambit.
-Tu trebuie sa fi Kate. Klaus mi-a spus multe despre tine.
A incercat sa se apropie de mine,dar m-am indepartat de el prin doi pasi in spate.
Spre mirarea mea nu a reactionat la gestul meu. Mi-a zambit inca o data si m-a poftit pe canapea.-Scuze,dar nu imi place sa imbratisez oamenii.
-Eh,sunt obisnuit. Fratele meu face la fel.
Imi dau ochii peste cap si incerc sa nu il bag in seama. Multe persoane m-au asemanat cu Alpha-ul Suprem,dar mereu am negat vorbele lor.
M-am asezat pe un fotoliu din catifea. Am explorat prin cateva priviri camera si m-am axat pe cei doi de pe canapea. Erau atat de opusi,dar totusi asemanatori. Puteam citi atitudinea lui Rayn si e identica cu a fratelui meu. Fizic erau destul de diferiti,in afara faptului ca aveau aproximativ aceasi inaltime si masa musculara.
Rayn pare un tanar care stie sa se distreze si care nu este nevoit sa conduca o haita. Ceea ce il face mult mai relaxat si acest lucru e foarte enervant. Cu siguranta ii face in ciuda fratelui sau.-Cand pleci?il intreaba Klaus.
-In cateva minute,cred. Trebuie sa iasa fratimio din biroul directorului.
Este aici? Si eu care speram sa nu il intalnesc vreodata. Pur si simplu il urasc.
-Dar acum nu trebuie sa vorbim despre mine. A venit sora ta. Chiar am fost incantat sa te vad,Kate. Am auzit multe despre tine.
Parea foarte entuziasmat la varsta lui,mai ales dupa terminarea antrenamentelor. E foarte imatur. Dar ma bucur ca sunt in centrul atentiei.
-Ce ai auzit mai exact?il intreb razand.
-Esti cel mai tare Alpha! Adica toate luptele,apararile,sacrificile,toate le-ai facut pentru haita ta. Nici nu stiu cum rezisti.
Am zambit in gol asezandu-ma mai bine in fotoliu. Are dreptate. Cateodata simt ca nu mai rezist si izbucnesc in plans in momentul cand sunt singura. Dar daca nu as face nimic,parca nu m-as simti in largul meu. Deci prefer sa fiu Alpha decat altceva.
-Sufletul tau pereche cine este?
-Nu am.
-L-ai respins?ma intreaba aproape enervandu-se.
-Oh,nu. Nu as putea face asta.
L-am vazut relaxandu-se. Sincer imi placea compania lui. Nu stiu de ce,dar in preajma celor doi eram prea relaxata. Imi place sa imi vad fratele alaturi de cel mai bun prieten al sau. Probabil asa te simti tanar cand nu ai indatoriri.
La un moment dat,blondul isi fixa privirea asupra mesei. Mi-am dat seama ca a primit un mesaj mintal. E destul de tanar deci nu prea poate "ascunde" trasaturile sale cat timp comunica.
-Kate,as fi foarte bucuros daca ne-am mai intalni!imi spune dupa ce isi reveni. Din pacate fratele meu enervant ma asteapta.
Il salut printr-un gest al capului. Rayn isi imbratiseaza cel mai bun prieten si in cele din urma pleaca.
-Se pare ca am ramas singuri.
Incep sa rad la tonul folosit de Klaus. Niciodata nu am foarte apropiati unul de altul. Nu petreceam timpul impreuna deoarece eu am fost mai mult plecata. Diferenta dintre noi doi este de cinci ani.
Cand el a implinit trei ani,am fost nevoita sa plec din haita. La treisprezece ani m-am intors cu o responsabilitate mare de urmat. Nu am avut timp sa stau cu fratele mai mic.
Klaus mereu imi spunea ca ma considera un exemplu. Ceea ce ma bucura.
CITEȘTI
My Beast
Kurt Adam°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° "Ma hranesc cu pericol si manipulare." "Nu am nevoie de tine." "Acum ce? Ne vom respinge reciproc?" Ekaterina,Alpha-ul haitei DarkWolf,unul dintre cei mai puternici Alpha,isi gaseste sufletul pereche...