<<< >>>
Personal,mi s-a intamplat o data in viata,la saisprezece ani,cand am mers un semestru intreg la liceu. Nu am crezut ca va fi necesar,dar a trebuit sa analizez caracterul oamenilor. In prima saptamana totul a fost bine,dar cred ca din a doua am inceput sa atrag privirile celor de a doisprezecea. Si atunci am primit o palma peste fund. M-am enervat destul de tare,acum mai mult sunt surprinsa.
M-am intors pe calcai. In fata mea statea un roscat cu ochiii verzi,care ranjea. Avea aceasi inaltime cu a mea,daca nu era cu cativa centimetri mai mic ca si mine.
-Daca ma mai atingi o data-
-Papusa!ma ia de umar si ma trage spre el. Nu fi asa artagoasa.
-Pe bune ca te omor in bataie.
I-am auzit pe toti ceilalti razand. Tipul i-a acompaniat. Nu incerc sa ma dau in spectacol,dar ma enervez destul de repede cand vine vorba de prostie. Nu o suport. Si ei exprima multa prostie,cel putin cel de langa mine. Am scapat din stransoarea lui,prinzandu-i bratul si rasucindu-l.
Deja si-a schimbat expresia fetei. I-am dat drumul si l-am privit cum isi aseaza la loc umarul. Adolescentii de genu sunt foarte enervanti. Spre surprinderea mea toti opt s-au asezat intr-un cerc si m-au inconjurat. Sunt chiar asa de suparaciosi?
-Acum ce? O sa bateti o fata?
-Nu esti din haita,deci ar fi trebuit sa fi deja moarta!scuipa cuivintele cel ranit.
Ma asez frumusel pe jos,cu picioarele incrucisate si astept sa vad ce o sa fac. O sa mor de plictiseala. Sti,ca Luna a lor ma simt ciudat cand ma gandesc ca ei vor sa ma ia la bataie. Va trebui sa vorbesc cu Xender despre asta. Acesti masculi trebuie sa isi pastreze calmul si sa apere femela,nu sa ajunga in situatia mea.
-Acum asteptati pana vine Xender. O sa fie foarte amuzant.
-Alpha nu o sa vina.
Cum adica nu o sa vina? Un Alpha atunci cand aude sau observa conflicte in haita,ar trebui sa vina la locul faptei si sa ii opreasca.
-De ce?
-Pentru ca are antrenament,sti tu,cu miscarile acelea de karate.
Nu m-am gandit niciodata la asta. Adica antrenamentele noastre sunt in principiu de forta si doua sunt de gandire. Stiu ca miscarile noastre sunt complexe,luate din mai multe sporturi,dar din cate am inteles,Xender se ocupa doar de karate.
-Si totusi,punem pariu ca o sa vina?
-Cred ca glumesti. Tu chiar vrei sa pierzi.
-Incearca sa ma lovesti si o sa vina.
-Cine naiba esti?
-Eh,prea multe intrebari.
Si acum sa incercam sa ne pastram rasul la o parte. E foarte amuzant si Xender care a vrut sa stau doar in casa. Cum pot sa ma plictisesc,sa pierd toata distractia?
-Ok. Punem pariul. Daca pierzi,te culci cu mine.
E direct baiatul. Daca n-as fi sigura ca Xender va veni,atunci nu as mai acceptat pariul. Nu m-as culca in viata mea cu el. E doar un afemeiat.
-Daca pierzi faci treizeci de ture de haita,complexe.
Turele complexe sunt cele in care alergi sub forma ta de lup. Ii e mult mai usor,dar haita asta are vreo zece kilometri. Ii va lua doua ore sa isi ispaseasca pedeapsa.
-Poftim?
-Ce? Ti frica sa nu pierzi?
Oricum o sa piarda. Chiar daca nu il cunosc de mult timp pe Xender,stiu cat de gelos poate fi. Abia astept sa le dau o lectie celor opt. Nu am avut de mult timp parte de asa multa distractie.
CITEȘTI
My Beast
Werewolf°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° "Ma hranesc cu pericol si manipulare." "Nu am nevoie de tine." "Acum ce? Ne vom respinge reciproc?" Ekaterina,Alpha-ul haitei DarkWolf,unul dintre cei mai puternici Alpha,isi gaseste sufletul pereche...