<<< >>>-Kate,trebuie sa vi la antrenament.
Eram in biroul meu de la ora cinci dimineata. De cateva zile incep sa mi se adune harti,ceea ce ma enerveaza. In viata mea nu m-am mai simtit atat de iresponsabila.
Duminica trecuta a fost ziua prietenei mele,Melody,sufletul pereche a lui Collin,al treilea in comanda. A fost necesar sa particip la ziua ei si timp de doua zile am tinut-o tot in petreceri. In acest timp biroul meu se umplu. Stiam ca va fi o greseala sa imi iau timp liber.
-Azi nu pot,Kevin. Coordoneaza-i tu impreuna cu Collin si Yasmine.
Kevin este cel mai bun prieten al meu de mica. Multa lume credea ca suntem suflete pereche pana la prima lui transformare. Atunci si-au schimbat parerea si spuneau ca ar fi trebuit sa fim suflete pereche.
La un moment dat era sa ne indragostim unul de altul,ceea ce nu era asa de grav. Daca ar fi fost ceva intre noi,ne-am fi despartit cand unul dintre noi si-ar fi gasit adevaratul suflet pereche.
Nu era greu sa te indragostesti de el. Avea parul de un maroniu inchis,ochii verzi si un corp bine definit. Iar comportamentul lui era stilul meu.
Daca spuneai ca nu eram impreuna,macar credeai ca suntem frati.
Atunci cand si-a gasit sufletul pereche am simtit un gol in stomac. Am crezut ca Yasmine il va fura de langa mine. Dar el mi-a ramas loial. De atunci chiar am un frate mai mare si un Beta potrivit Haitei DarkWolf.Satenul pleca din incapere si ma lasa singura.
Cateodata mi se pare ca destinul chiar a vrut sa imi faca rau si am ramas ultima,fara pereche.
Haita mea e una dintre cele mai puternice. Tata a avut foarte mare grija de ea,iar eu o perfectionez in fiecare zi. Sunt luptatori foarte buni si inteligenti. Mie nu imi trebuie doar destept sau doar razboinic. Daca nu le ai pe amandoua nu ai ce cauta aici.
Ca si adolescent in aceasta haita e destul de greu. Dimineata mergi la scoala,iar dupa-masa ai antrenamente. In weekend ai trei ore antrenament,dar dupa te poti distra.
Nu am mari pretentii,dar vreau sa lucreze perfect.
Nu fac nici macar jumatate din ce am facut eu la opt ani,deci mi se pare totul corect.In momentul de fata citesc cateva scrisori trimise de la alti conducatori. Majoritatea vor sa se alieze cu noi sau cu asa zisul "Alpha Suprem",care pe mine ma enerveaza. Nu l-am vazut in viata mea,dar am aflat ca se descurca extrem de bine si e foarte dur. Nu lasa pe oricine sa il atinga,poate doar pe sufletul sau pereche.
Lumea spune ca si l-a gasit. El nu a confirmat asta,dar nici nu a negat. Deci eu sufar si mai tare ca unul ca el si l-a gasit,iar eu nu.L-am chemat cu ajutorul link-ului pe tata,care ajunse destul de repede. El m-ar putea ajuta cu scrisorile. Ii cunoaste pe majoritatea,fiind cam batrani.
-Da,scumpo.
-Aliante. Habar nu am ce sa fac cu ele. Am citit trei dintre ele. Sunt haite mici. Nu vreau sa le accept,dar ma gandeam ca sunt cativa prieteni de ai tai.
Tata se apropie de mine. I-am inmanat hartile si a inceput sa le citeasca. Intre timp am mai rezolvat un dosar cu membrii haitei si m-am axat pe tatal meu.
-Doar unul. E LightWolf.
Imi arata hartia alba unde era cererea. Era cea mai buna haita dintre cele trei. Parea destul de ok. Chiar daca numele ei ma enerveaza,fiind exact opusul lui Dark.
I-am luat-o din mana si cu ajutorul unui pix rosu am desenat un cerc mare si am scris in interiorul sau cu majuscule DARK. Am asezat-o pe o canapea,iar restul le-am aruncat in cosul de gunoi. Nu imi trebuiau alte hartoage.Tata se oferi sa ma ajute,iar in scurt timp aproape am terminat.
-Kate!mi-am ridicat ochii din laptop si m-am uitat spre parintele meu. Avem o invitatie de la LightWolf. Se pare ca fiul si-a gasit sufletul pereche.
CITEȘTI
My Beast
Vârcolaci°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° "Ma hranesc cu pericol si manipulare." "Nu am nevoie de tine." "Acum ce? Ne vom respinge reciproc?" Ekaterina,Alpha-ul haitei DarkWolf,unul dintre cei mai puternici Alpha,isi gaseste sufletul pereche...