<<< >>>
-Ai luat tot?
-Da!ii raspund scurt lui Kevin.
Era ora zece dimineata aranjandu-mi portbagajul. Era ziua in care trebuia sa il vizitez pe Klaus. Eram bucuroasa ca il revad dupa mult timp si totodata sa "evadez" astazi din haita.
Eram imbracata cu un plover negru,alaturi de niste blugi de aceasi culoare,bocancii mei de un maro-galbui si geaca lunga pana la jumatatea coapselor de un verde-sters. Parul imi era desprins si per-total infatisarea mea imi dadea un aer normal,cat de cat. Cel putin asa consider eu.
-Sigur nu ai uitat nimic?
-Kevin!ma intorc spre el si imi asez o mana pe umarul sau. Nu trebuie sa te comporti ca o mama,mami!
Acesta rase usor si se apropie de mine. Ma saruta scurt pe obraz in timp ce ma imbratisa strans. Imi placea relatia dintre noi doi. Ne cunosteam perfect si nu cred ca putem trai unul fara celalalt. Mereu recunosteam daca unul dintre noi nu este in regula,stim cum sa ne comportam unul fata de celalalt in toate situatile posibile. Imi iubesc fratele mai mare si cel mai bun prieten.
-Ai grija, da?
-Ce e cu ingrijorarea asta?
Trebuia sa recunosc ca deobicei Beta-ul meu nu e prea ingrijorat de mine. Stie ca ma descurc in orice. De aceea nu intelegeam starea lui.
-Promiti ca nu ii faci nimic?
-Melody ti-a spus de tatuaj.
-De unde ai stiut?
-Sunt Alpha-ul haitei. Stiu tot.
Ma gandeam ca la un moment dat,Melody si inocenta sa din nume nu se vor putea abtine si ii va spune lui Kevin.
Intradevar,atentia mea de Alpha m-a facut sa ghicesc caracterul oamenilor din primele priviri si acest fapt imi place la nebunie.I-am facut cu mana lui Kevin si am intrat in masina. Nu aveam mult timp de pierdut astazi,mai ales ca trebuie sa trec si pe la Ralph.
L-am sunat ieri si mi-a spus ca ii face o mare placere sa ma vada.In cateva minute am iesit de pe teritoriul haitei si un strop de bucurie m-a cuprins. In sfarsit o zi in care nu sunt in birou.
<<< >>>
Tabara lui Klaus era situata la trei ore departare de haita,intr-o zona montana,aproape de poalele muntilor.
Era o tabara pentru pregatirea viitorilor Alpha. Faceau o pregatire dura si multi nu suportau antrenamentele. Eu nu mi-am facut antrenamentul de Alpha intr-o tabara.
Tata m-a dus intr-un loc linistit,unde aveam o cabana,langa un lac din apropierea haitei. Pregatirea era de doua ori mai grea decat cea a lui Klaus. Dar ma bucuram cand doua zile pe saptamana eram nevoita sa merg in haita,bineinteles doar pentru a observa interactiunea dintre varcolaci. Tata m-a invatat ca mai intai trebuie sa-ti cunosti supusii pentru ca mai apoi sa-i conduci.In acele doua zile,mama imi era alaturi de mine. Erau singurele zile in care ne puteam vedea. Antrenamentul la cabana l-am inceput la varsta de opt ani. La treisprezece ani,am aflat intamplator ca haita e in razboi. Din cate am inteles la acea vreme,ne-am aliat cu haita Alpha-ului Suprem si am luptat contra doua haite,care mai tarziu au devenit cinci. Mama a fost prinsa si tata a fost nevoit sa se retraga din razboi,dar acei varcolaci nu au respectat intelegerea si au omorat-o.
Ultima amintire cu mama a fost atunci cand mi-a dat o coronita de margarete. Era cu cateva zile inainte de razboi..."Stau langa lacul din apropierea cabanei alaturi de mama. Astazi a fost prima zi cand tata a lasat-o sa ma viziteze. Sunt prea fericita ca sa fac ceva. O privesc pe mama cum imi impleteste coronita promisa.
O iubesc. Este o femeie cum nu am mai vazut. In fata haitei este intelegatoare,dar si stricta. In fata mea si a tatei,este iubitoate si grijulie. Parul ei saten,lung,putin mai jos de umeri si acei ochi caprui o fac atat de frumoasa,atat de gingasa.
-Scumpo!ma intorc spre ea si o privesc cum imi aseaza coronita pe cap.
Imi zambeste dulce si ma saruta pe frunte.
-Multumesc,mami.
O imbratisez strans inhaland parfumul ei de orhidee.
-Sti ce iti prevede vitorul,nu?
-Voi fi Alpha Haitei DarkWolf pana fratele meu va fi in stare sa o faca.
-Si dupa?
-Dupa imi voi gasi sufletul pereche si il vom ajuta impreuna pe Klaus la conducere.
-Ekaterina,nu poti sa il ajuti. Tu vei avea un suflet pereche,va trebui sa pleci.
-Tata mi-a spus sa nu imi parasesc haita.
-Tatal tau nu stie ca vei deveni o Luna. Scumpo,nu uita,orice te-ar face acest titlu de Alpha,esti o femeie,o Luna. Si vei fi uimitoare,alaturi de sufletul tau pereche. Veti fi cel mai de temut cuplu..."
Aceea a fost ultima imbratisare, ultimele amintiri.
Am parcat in mijlocul taberei,unde se mai aflau alte masini. Am oprit motorul si am coborat din autovehicul. Am tras aer in piept si am inaintat.Am simtit un miros placut,dar care ma ameti brusc si nu intelegeam de ce.
Zoe se zvarcolea inauntru meu,ceea ce ma enerva. Am incercat sa o stapanesc si sa continui sa merg spre casa directorului.
-Surioara!
In fata mea,un baiat de aceasi inaltime cu mine se apropie. Parul lui saten de aceasi culoare cu a mea ma facu sa-l recunosc. M-am oprit din mers si mi-am deschis bratele. La gestul meu,Klaus mari pasul. Cand a ajuns langa mine,ma imbratisa.
Mi-am infasurat bratele in jurul gatului sau.Am simtit cum picioarele mele nu mai ating pamantul. Klaus ne invarti de cateva ori si dupa m-am desprins de el.
-Oh,ce dor mi-a fost de tine!
-Cum mai e pe aici,Klaus?am incercat sa schimb subiectul,nu imi plac confesiunile.
-Bine. Din pacate pleaca cel mai bun prieten al meu,deci de data asta va trebui neaparat sa il vezi. In rest,totul e bine.
-Cine e prietenul asta al tau?
-E Ryan. Fratele lui e Alpha-ul Suprem.
-Klaus,nu prea am timp.
Chiar nu vreau sa cunosc familia tipului. Nu ma intereseaza,deci as fi foarte multumita daca mi-as petrece aceasta ora cu fratele meu.
-Fa asta pentru mine.
Nici nu am apucat sa spun ceva deoarece fratele meu ma impinse pe o usa oarecare. Am intrat impreuna intr-o casa destul de mare si am recunoscut-o ca locuinta fratelui meu si a inca doi varcolaci pe care nu i-am cunoscut niciodata.
Acel parfum mi-a invadat si mai tare narile. Zoe se plimba in cercuri si nu o puteam controla."Ce se intampla?"
"E aici."
Mi-a mai dat alarme false. Deci prefer sa nu o bag in seama.
-Ryan!il striga fratele meu de la marginea scarilor.
In scurt timp coboara un baiat blond,imbracat in niste blugi gri si un hanorac negru. Mi-am ridicat privirea si m-am uitat in ochii lui caprui.
........
Stiu ca nu e foarte stralucit,dar as vrea niste pareri. Multumesc pentru voturi,sunteti grozavi.
CITEȘTI
My Beast
Werewolf°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° "Ma hranesc cu pericol si manipulare." "Nu am nevoie de tine." "Acum ce? Ne vom respinge reciproc?" Ekaterina,Alpha-ul haitei DarkWolf,unul dintre cei mai puternici Alpha,isi gaseste sufletul pereche...