Ilgai mąsčiau apie garbanių ir jo pasiūlymą,apie kuri neturiu nė žalio supratimo. Gal būt tai būtų per daug spontaniška pasiduoti nepažįstamam ir neaiškiam pasiūlymui,kaip jis tai vadina. Žinau,tik viena,gyvename tik kartą,tai kodėl gi ne. Neturiu ko prarasti. Turbūt.
Po James žiauraus elgesio su manimi jis išėjo ir negrįžta į namus visai,negaliu jam atleisti. Sam atsuko nugarą ir nežinia kodėl supyko ant manęs. Likau tik aš ir katinas...
Pasiėmiau telefoną ir pirštu braukiau per adresatus ieškodama Harry vardo. Radusi jį nusiunčiau jam žinutę."Manau esu pasiruošusi ir pasitikiu tavimi."
Nekantraudama laukiau vaikino atsakymo. Ėjo minutės,o aš nepaliaujamai spoksojau tai į laikrodį,tai į telefoną. Supypsėjus telefonui pašokau iš vietos ir perskaičiau žinutę.
"Hey,El! Smagu tai perskaityti. Mums reikia susitikti."
"Kur?"
"Prie parko. Netoli tavo namų. Po dešimties minučių."atrašė jis. Sutikau su juo ir greitai persirengiau. Užsidėjau convesus ir užrakinusi duris.
Meluočiau jeigu sakyčiau,jog apsispręsti buvo lengvą. Na žinoma,aš galutinai nenusprendžiau. Tiesiog atsiduodu Harry valiai. Atsisėdau ant suoliuko ir apsidairiau. Išsitraukiau telefoną ir maigiau laukdama vaikino.
"Malonėtum pakelt galvą aukštyn :)" sulaukiau žinutės nuo Harry ir pakėliau galvą. Nusišypsojau jam. Jo veide taip pat buvo plati šypsena.
-Galiu prisėst?-paklausė jis. Linktelėjau. Harry atsisėdo šalia manęs. Po nedidelės pauzės jis prakalbo.-Taigi jeigu jau viską apsvartei,tai...
Pertraukiau jį:
-Ne,aš na...Nesu iki galo įsitikinusi...Hmm...Ar vertą tai daryti,-sumykčiojau nuleidusi galvą.-Na,tu jau sutikai,-tarė jis. Jaučiau jo įdėmų žvilgsnį.
-Kaip suprast?-apsimečiau kvailele,nes kiek abejojau.
-Tu parašei jog,pasitiki manim -vaikinas perbraukė per plaukus ir mačiau jo akyse susinervinimą.
-Ką gi tu prašei,jog tau paskambinčiau ir...-tariau,bet Harry man neleido pabaigt.
-Aš nesiruošiu žaist kvailų žaidimų. Arba sutinki su manimi,arba ne,-atsistojo jis ir jau nueidinėjo.
-Sutinku,-vos girdimai sušnabždėjau žiūrėdama į vaikino nugarą.
-Ką sakei?-paklausė jis atsigręžęs. Mačiau jo akyse nebesuvaldoma džiaugsmą.
-Aš sutinku,-garsiai tariau. Harry pribėgo prie manęs ir stipriai apsikabino.
-Atvažiuosiu tavęs rytoj. Susidėk būtiniausius daiktus,neapsikrauk,-sušnabždėjo jis į mano ausį.
-Ką? Kodėl?-paklausiau atsargiai apsikabinusi jo tvirtą kūną.
-Pamatysi. Dabar esi mano. Tau nebūtina to žinot,-tarė jis. Tai nuskambėjo grasinančiai.
-Bet tu prižadėjai!-sušukau nustūmusi jį.
-Rytoj. Atvažiuosiu tavęs ir pasakysiu.-pasakė Harry ir nuėjo. Pasimetusi nusekiau jį akimis.---Kita diena---
Susidėjau būtiniausius daiktus į lagaminus,kaip ir prašė Harry. James kaip visada nebuvo,todėl nereikėjo slapstytis. Apsirengiau plevesuojančią baltą suknelę kadangi buvo karštą lauke ir užsivilkau švarkelį,kad nesimatytų randų ant riešų. Mano širdis virpėjo. Nekantravau kaip mažas vaikas,tačiau kartu ir bijojau. Kas bus toliau? Vienintelis klausimas skambėjo galvoje. Nusitempiau lagaminą į apačią. Užsidėjau basutes bei skrybelę. Atsidusau ir apsidairiau ar nieko nepalikau. Pasiėmiau popieriau lapą ir rašiklį. Pradėjau rašyt James laišką:"Mielasis,
Jeigu tai skaitai,manęs čia jau nebėra. Neieškok,neskambink. Labai myliu tave,tačiau nepalikai man kito pasirinkimo. Tavo nuolatiniai išgerinėjimai,išdavystės nepaliko man kito pasirinkimo. Paskutinis mūsų susitikimas,kai tu pasinaudojai manimi...Tai buvo žiauru. Nemanau,jog kada nors tau atleisiu,tačiau visvien besąlygiškai tave myliu..
Su meile,
El xx"Parašiusi laišką apsiašarojau,bet greitai nusivaliau ištryškusias ašaras ir prilipdžiau lapelį su mano pasvirusiu raštu magnetukais ant šaldytuvo. Nusitempiau lagaminą prie durų ir staiga jos atsidarė.
-O kur susiruošei,mieloji?
Prieš akis išvydau James.
YOU ARE READING
Another life // Harry Styles (ltu)
FanfictionEllie-jauna,be galo mylinti gyvūnus ir atiduodanti visą savo sielą jiems,veterinarė. Ištisas dienas ji praleidžia klinikoje,vien tam kad pasislėptų nuo realybės. Nuolatiniai vaikino išgerinėjimai,bei išdavystės ir žudanti realybė priverčia merginą s...