(3)

162 9 0
                                    

-James,ar gali užsegti suknele?-šūktelėjau stovėdama prieš veidrodį ir prilaikydama juodą suknelę kuri kiek slystelėjo žemyn. Greitai sulaukiau žydraakio išsišiepusio lyg ausų.
-Ko toks laimingas?-sukikenau per petį žvilgteldama į jį.
-Ne kiekvieną dieną užseginėju tau sukneles,-tarė jis su ta pačia akinama šypsena ir suėmęs užtrauktuką užsegė suknelę.
-Ačiū,-šyptelėjau atsigrežusi ir pakštelėjau jo lūpas.
-Nėr už ką. Man garbė,-pasakė James nusilenkdamas. Nusijuokiau ir jis pliaukštelėjo mano užpakalį.
-Hey!-sucypiau patrypčiojusi vietoje ir susiėmiau už užpakalio.-Skaudėjo,-suverkšlenau.
-Oh,atsiprašau,mažyt,-patempē lūpą jis,kas atrodė labai mielai. Nužiūrėjau jį nuo galvos iki kojų ir patvarkiau jo marškinių apykaklę. Užsidėjau aukštakulnius ir ranka perbraukiau per plaukus.
-Manau galim eit,-šyptelėjau pasiėmusi rankinę. James nuėjo atrakinti automobilio. Išėjus iš namų užrakinau duris ir kaukšėdama aukštakulniais nuėjau link mašinos. Įlipau į ją ir James užvedus ją išvažiavome iš kiemo. Visą kelią važiavome tyloje,kol James neprakalbo.
-Žinai...Ilgai mąsčiau. Ar tu jau pasiruošusi padaryti TAI?-paklausė jis ir aš susisiraukiau bei nuryjau seiles.-Na,žinai nenoriu tavęs spausti...-giliai atsiduso jis su nusivylimo gaidele balse.
-Atleisk,aš dar nepasiruošusi tam,-sušnabždėjau žiūrėdama į jo liūdnas akis. Jis labai ilgai to laukė. Kai paskutinį,kartą bandemė pasimylėti viską sugadinau...
****
"James lėtai bučiniais leidosi mano nuogu kūnu. Prikandusi lūpą užsimerkiau. Jaučiau,jog patalynė visa šlapia nuo manęs,jo veiksmai varė mane iš proto. Staiga jis sustojo. Pažiūrėjau į jį. James suėmė savo draugužį ir perbraukė per mano drėgną vietelę. Suvirpėjau.
-Gal apsisaugokit,-sušnabždėjau žvilgsniu parodydamas į prezervatyvų pakelį.
-Aš neužbaigsiu tavyje,o šiaip tai smagiau mylėtis be to gumos gabalo,-sukikeno jis. Giliai įkvėpiau ir užsimerkiau,kai jis norėjo įsiskverbt į mane.
-Tu bijai...-tarė jis atsidusęs ir nusirideno nuo manęs.
-Atsiprašau...-sušnabždėjau ir nubėgusi į vonią užsirakinau."
***
Paskendusi prisiminimuose nepastebėjau,kaip atvykom į pokylį,na tai panašiau į vakarėlį.
-Nagi,madam,lipkite-šyptelėjo James atidaręs man dureles ir ištiesė man ranką. Sukikenau ir paėmusi jo ranką atsistojau. Uždariau dureles ir James užrakinus mašiną abu patraukėm į vidų. Apsidariau po erdvę salę pilną žmonių. Prie manęs pribėgo kiek padususi Sam. Ranka ji perbraukė per savo šviesius plaukus ir nužiurėjo mane,o tada James.
-Nepyksi jeigu pavogsiu tavo mylimąją?-nusijuokė jį,o James tik nusišypsojo.
-Nepyksiu,-pasakė jis ir Sam nusitempė mane kažkur.
-Kas tau yra?-sušnabždėjau apsidairiusi.
-Mačiau garbanių,tą tavo...-tarė ji.
-Kokį?-paklausiau sutrikusi.
-Nu gi ta,kur atėjęs į kliniką ketvirtadienį buvo,-pavartė akis ji ir aš pagaliau atgaminau tos dienos įvykius.
-Ir kas iš to?-tariau apsimetusi jog nerūpi,o iš tiesų ieškojau jo minioje. Sam pasuko mane į kairę ir išvydau porą žalių akių bei įdėmų žvilgsnis. Sumirksėjau kelis kartus.
-Manau kažkas rimtai tave įsižiūrėjo,-sušnabždėjo ji. Staiga įvyko tai ko nesitikėjau...

Another life // Harry Styles (ltu)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant