Harry POV.
Ellie buvo visiškai nusitašiusi ir nesuprato ką daro, o mūsų šokis galima sakyti buvo jos trinimasis į mane. Nesakau, kad tai man nepatiko, bet aš nesiruošiu naudotis girta, savo veiksmų nesuvokiančia mergina.
-Na, kodėl gi tu toks susiraukęs, pralinksmėk,-apsikabino mano kaklą pasistiebusi ir panardino veidą į mano krūtinę.
-Aš nesusiraukęs,-šyptelėjau, bet nesulaukiau atsakymo,-Ellie...
El nieko neatsakė, tad nusprendžiau, kad ji atsijungė. Paėmiau ją ant rankų ir atsisveikinęs su vyrukais išėjau iš baro.
-Dar sugebėk atsijungt stovint,-papurčiau galvą ir pasilenkęs norėjau paguldyt Ellie ant galinių sėdynių.
-Kas čia atsijungė?-džiaugsmingai pasakė ir aš išsigandęs trinktelėjau galvą į mašinos stogą, numesdamas ją ant sėdynių.
-Velnias, Ellie, kokį šudą čia darai,-sumurmėjau pasitrinęs galvą, o ji tik nekaltai šyptelėjo ir tiesiog nebegalėjau ant jos pykti.
Įsėdau į mašiną ir prisisegęs išvažiavau iš ten.
-Kuuur mane veži? Paleisk, aš eisiu namo,-staiga atsisėdusi pasakė. Pavarčiau akis ir specialiai sustojau.
-Eik, tik nežinau ar rasi savo namus,-pasakiau ir ji išsitraukė telefoną bei kažką jame surinko. Toliau tęsiau savo važiavimą. Viskas ko norėjau tai prisitraukt El į glėbį ir pamiegoti.
-Samantha!! Labas. Haha, man viskas gerai, nesijaudink. Aš su velniškai karštu vaikinu, kuris veža nežinia kur. Skamba smagiai, ane?-jos balsas skambėjo perdėtai linksmai.
Greitai paėmiau iš jos telą.
-Am, labas Sam. Klausyk, čia Harry. Nežinau ar žinai mane....
-Žinoma, kad žinau. El neužsičiaupdama plepa apie tave. Tikiuosi gerai elgiesi su ja,-grasinančiai pasakė.
-Na, jeigu būčiau toks blogas nemanau, kad dabar ji girta sedėtų mašinoje.
Girdėjau kaip Ellie dainavo mosuodama rankom. Pavarčiau akis su šypsena.
-Žinai, jos tėvas susirgo, bet aš nenoriu jos jaudinti. Tai paprasčiausias peršalimas, be to manau, kad jos šeima turėtų jai pranešti, o ne aš,-ištarė ir aš suklusau. Šudas, El tėvas serga, o ji apie tai nieko nežino.
-Manau, kad aš pats pranešiu jai apie tai rytoj, kai bus blaiva, nes dabar nemanau, kad jai kad nors rūpi,-pasakiau ir atsisveikinęs atidaviau Ellie mobilų.
Sustojau prie artimiausio motelio ir nusinešiau vidun į El, nes ji spyriojosi ir apsimetė, kad manęs nepažįsta.
-Nusiramink nu,-kažkaip nunešiau ją į kambarį ir paguldžiau. Nuėmiau jos batus, šortus bei maikutę, viską padėjau gražiai šalia lovos ir apklojau ją.
-Jau nurenginėja, o kur antra dalis?-prikando lūpą. Kilstelėjau antakius nuo jos paslaugaus tono. Šudas. Žinoma, kad norėčiau ją patvarkyt, bet ne tada, kai ji tokia.
-Pamiegokim, gerai? Jeigu užmigsi, tai rytoj mes padarysim tai, sutarta?
-Visą rytą tvarkysi mane?
Sukikenau nuo jos klausimo.
-Žinoma, jeigu tik pamiegosi,-šyptelėjau ir apsikabinau jos liemenį prisitraudamas arčiau.
-Jėga. Sutarta,-iškelė nykščius ji ir nepraėjus nė sekundei ji jau miegojo.
Sumirksėjau, nes ji tampa keista, kai išgeria. Bet man ji vis tiek patinka. Patiko jau tada, kai pamačiau ją klinikoje ir kai ji išbalo nuo mano klausimo. Tokia jautri, nekalta ir baisiai įskaudinta, tačiau dabar ji laisvesnė šalia manęs ir aš padarysiu viską, kad išlaisvinčiau ją iki galo.
ESTÁS LEYENDO
Another life // Harry Styles (ltu)
FanficEllie-jauna,be galo mylinti gyvūnus ir atiduodanti visą savo sielą jiems,veterinarė. Ištisas dienas ji praleidžia klinikoje,vien tam kad pasislėptų nuo realybės. Nuolatiniai vaikino išgerinėjimai,bei išdavystės ir žudanti realybė priverčia merginą s...