--Ellie Pov.--
Pažvelgiau į jį, jo žalias akis, jo veidą bandydama įžvelgti ar jis rimtai. Ar nejuokauja, nes man buvo visai linksma. Staiga visa nuotaika išsisklaidė
-Tu rimtai?-paklausiau. Regis, tai vaikiną sutrikdė ir jis pasikasė pakaušį.
-Na, lyg ir...-netvirtai ištarė.
Mano apatinė lūpa pradėjo virpėti ir prikandau ją. Prisiminiau kaip James pasielgė su manim ir apie jokius imtimesnius santykius negalėjau pagalvot. Ir Harry puikiai tai žino.
Susigraudinusi išlipau iš vandens ir greitu žingsniu nuėjau.
-El, nagi palauk!-šūktelėjo jis. Jutau kaip jis seka mane, todėl tik dar greičiau ėjau. Staiga dvi rankos sugriebė mano pečius, kelissyk patraukiau nosimi ir nuleidau galvą, nors akies krašteliu, paslapčia nužiūrinėjau jo kūną.
-Atleisk, aš nenorėjau to pasakyt. Tiesiog yeah...Aš šiknius. Neturėjau taip pasakyt ir tokia tavo reakcija priimtina,-jo pirštai užkišo mano plaukų sruogą už ausies.
-Jei nenorėjai, tai kodėl pasakei?-paklausiau kiek drebančiu balsu, nes pasidarė šaltoka. Žvelgiau į jo žalias akis laukdama atsakymo.
-Na, gerai, gal ir norėjau, tačiau pamiršau, kaip tas žąsinas James su tavimi pasielgė. Tiesiog, atsiprašau ir tęskime savo kelionę,-tyliai pasakė ir aš tiesiog linktelėjau nueidama nuo jo.***
Harry POV.Kelionė iki kavinės buvo tikrai nejauki ir šudina. El visą laiką nesiteikė pažvelgt man į akis, o į klausimus atsakynėjo tik dviem žodžiais - taip arba ne. Nuryjau susikaupusį gumulą gerklėje ir spaudžiau rankose vairą. Turbūt ji mano, kad viskas ko aš noriu, tai seksas, bet taip nėra. Aš tiesiog nesusivaldau šalia jos, net žinodamas faktą, kad ji dabar bijo tokio kontakto. Privalau duoti jai erdvės ir laiko. Man ji svarbesnė už kažkokį kvailą seksą. Velnias, ką aš čia kalbu. Net gerai jos nepažįstų...
Išlipau iš mašinos paskui save uždarydamas dureles ir įėjau į jaukios kavinės vidų kartu su El šalia. Prisėdau paimdamas meniu į rankas, tačiau mano žvilgsnis vis užkliūdavo už jos. Mano ranka lėtai nuslydo ant jos rankos ir sunėrė mudviejų pirštus. Šyptelėjau, kai ji nepatraukė rankos, tai turbūt geras ženklas.
-Ar ko nors užsisakysit?-paklausė tipiška padavėja. Visai kaip tos iš amerikietiškų filmų. Peroksidiniais plaukais, ilgais nagais ir netikrais papais vos telpančiais marškinėliuos. Jeigu ta marškinių saga staiga išsišaus, mano kaktoje amžiais liks sagos žymė. Linktelėjau pasakydamas savo užsakymą ir El pasakė savo. Padavėja žaismingai kikeno kalbindama mane ir žaidė su savo plaukų sruogą.
-Aš išalkusi, ar galėtumete atnešt man maistą?-išspjovė žodžius Ellie, tai peroksidinei blondinei nespėjus su manim dorai paflirtuoti. Nustebau nuo tokio jos elgesio ir pažvelgiau į ją, tačiau El jau buvo sulindusi į savo meniu kramtydama lūpą. Kodėl ji taip pasielgė, ar ką ne taip padariau ir vėl?
BINABASA MO ANG
Another life // Harry Styles (ltu)
FanfictionEllie-jauna,be galo mylinti gyvūnus ir atiduodanti visą savo sielą jiems,veterinarė. Ištisas dienas ji praleidžia klinikoje,vien tam kad pasislėptų nuo realybės. Nuolatiniai vaikino išgerinėjimai,bei išdavystės ir žudanti realybė priverčia merginą s...