(12)

46 5 0
                                    

Ellie POV

Akimis nusekiau tą paleistuvę padavėją. Nežinau kodėl, tačiau mane ėmė pyktis, kad tokios merginos limpa prie Harry. Gal jis ir atrodo, kaip merginų magnetas, tačiau toks nėra. Jis geros širdies ir šiek tiek keistas bei velniškai lėtai kalba lyg apmąstydamas kiekvieną žodį, kuris išeina iš jo burnos, ir tai man leidžia spoksot į jo gražias mergaitiškas lūpas. Šudas, man jau pasimaišė protas. Papurčiau galvą nuo savo minčių ir užkišau plaukų sruogą už ausies.
-Kaip manai, šiandien lis ar ne?-paklausė jis, turbūt vien dėl to, kad palaikytų kažkokį pokalbį.
Patrūkčiojau pečiais, nes nebuvau kokia orų ekspertė ir net nenumaniau kas čia dabar bus.
-Am...Gal, tikriausiai. Nežinau,-greitai sumaliau ir tai privertė jį nusijuokti.
-Gal, tikriausiai, nežinau,-pamėgdžiojo jis mane ir pavarčiau akis nuo jo vaikiško elgesio. Padėjau šakutę girdėdama, kad kišenėje vibruoja telefonas ištisai.

Praleisti skambučiai nuo James (5)

Mano skrandis apsivertė kelis kartus ir burna iškart išdžiuvo. Kaip jis mane vėl surado, ko jis nori...Tuoj verksiu. Netrukus mobilusis vėl suvibravo.
-Ar viskas gerai?-susirūpinęs paklausė Harry. Tik greitai palinksėjau dirbtinai šyptelėjus, net negalėdama pratarti nė suknisto žodžio. Vėl nukreipiau savo žvilgsnį į telefoną ir peržiūrėjau žinutę:

JAMES: Mažute, aš rasiu tave ir tą garbanių. Nesvarbu, kiek jūs bėgsit ar slapstysitės nuo manęs.

Drebančiom rankom pasiėmiau buteliuką ir atsigėriau apsilaistydama maikutę. Maniau, jam nerūpiu, na, taip ir yra, jis tenori sugriaut mano gyvenimą, bet šito aš jam nebeleisiu. Nebegyvensiu skausme ir nuolatinėje baimėje. Akies krašteliu žvilgtelėjau į Harry, kuris įdėmiai žiūrėjo į mane. Suknistai nežiūrėk į mane, tai man nei kiek nepadeda! Greitai pakilau nuo stalo ir nuėjau į tualetą. Ištraukiau iš mobilaus savo Sim kortelę ir perlaužusi išmečiau. Nežinau, kiek numerių teiks keisti, kol atsikratysiu James.

-Manei, kad nuslėpsi viską nuo manęs?-gilus balsas pasiekė mano ausis.

Another life // Harry Styles (ltu)Where stories live. Discover now