(14)

50 5 0
                                    

Harry POV.

Sustojau prie viešbučio registratūros, kol El įdėmiai dairėsi po patalpas. Šyptelėjau, nes atrodė kaip maža mergaitė.
-Jums kambarį dviese ar du kambarius atskirai?-paklausė mergina kitapus staliuko. Pažvelgiau į Ellie. Žinoma, aš nieko prieš miegoti su ja, bet man svarbiausia jos nuomonė.
-Am, man nėra skirtumo,-paprastai gūžtelėjo ji pečiais. Šyptelėjau ir paėmiau raktą iš moters. Pamečiau raktą El ir paėmęs krepšius įėjau į kambarį. Prisėdau ant lovos krašto ir vėl pažiūrėjau į merginą. Šyptelėjau ir ji man atgal.
-Žinai, kai buvau mažas mano tėvai labai daug pykosi. Matydavau, kaip į tėvą skraido lėkštės bei nuotraukų rėmeliai. Tie barniai taip įsiminė man, jog kartais net girdžiu savo galvoje klyksmus,-žiūrėjau į sieną pasakodamas, kol galiausiai žvilgtelėjau į El. Ji buvo pasimetusi nuo mano netikėto pasakojimo, tačiau įdėmiai klausėsi.-Ir jau tada žinojau, kad neleisiu savo gyvenimui pasisukti tokia linkme - nesusidėsiu su žmogumi, kurio nemyliu ar kuris nemyli manęs, nes toks gyvenimas būtų kančia. Tiek man, tiek tam žmogui.
Šiek tiek patylėjau įkvėpdamas oro ir kūnu pasisukau į ją kaip ir ji į mane. Nežinau, kodėl tai jai pasakoju, bet jaučiau, kad noriu pasipasakoti.
-Tu šaunuolė, jog atsikratei to asilo,-pasakiau. Ji droviai šyptelėjo pažiūrėjus į žemę, žinojau, kad ji dar šį bei tą jaučia ir tai kiek skaudina mane, nors daugiau mažyčio susižavėjimo daugiau jai nieko nejaučiu.
Švelniai suėmiau jos smakrą ir kilstelėjęs jį pabučiavau. Šyptelėjau į bučinį, kai ji atsakė tuo pačiu ir pritraukiau merginą arčiau savęs, kol mudviejų kūnai pradėjo liestis. Delnu perbraukiau per jos šlaunis ir žvilgtelėjau į jos akis atsimerkęs. Supratusi, kad nutraukiau bučinį merginą atsitraukė sutrikusi ir netgi supykusi. Sukikenau ir mano kikenimas greitai dingo, kai ji užvirto ant manęs.
-Padarykime tai.

Another life // Harry Styles (ltu)Where stories live. Discover now