Delnais perbraukiau per veidą ir pažvelgiau į vaikiną. Jo lūpos buvo sučiauptos, o žavios garbanos dengė veidą. Pirštais užkabinau plaukus ir užkišau už vaikino ausies. Mano viduje virė begalybė jausmų.
Pirma, aš laiminga.
Antra, aš labai laiminga.
Apsiverčiau ant nugaros ir pažaidžiau su savo krūtimis. Okay, gerai, kad jis miega, nes atrodyčiau kaip nevykėlė.
-Mm, nesustok, judink tas krūtis,-kimus balsas nutraukė mano žaidimą. Iš karto nuraudau ir užmečiau ant savęs paklodė. Šudas, kaip nemalonu.
Jo juokas pasiekė mano ausis. Noriu ištrenkt tą kvatojimą iš jo veido.
-Ką veiksime šiandien?-paklausiau nutraukdama šitą nemalonią nesąmonę.
-Pamatysi,-paslaptingai pasakė. Pavarčiau akis. Tiesa sakant, man niekada nepatiko paslaptys ir staigmenos. Visada norėjau viską žinoti čia ir dabar, tačiau su Harry viskas kitaip. Jaučiu, kad jis gali mane nustebint ir paleisti mano pilve būrį drugelių.
-Tu keistas,-atsidusau atsisėdusi ant lovos krašto ir pirštais šukavausi plaukus.
-Visai kaip tu. Mes tiesiog sutverti vienas kitam,-sukikeno jis. Pažvelgiau į jį, nesuprasdama ar jis tik pajuokavo ar turėjo užslėptą mintį su šiuo sakiniu. Ugh, jis tiesiog vaikščiojanti paslaptis.
Pasirinkau nieko neatsakyti į jo pastebėjimą, nes nesumojau ką. Nuėjau į vonią ir palindau po šilta vandens srove. Nuleidau galvą leisdama vandens lašams riedėti mano kūnu. Užsimerkiau pasinerdama į savo mintis.
Buvo keista, nes nei vienas neužsiminėme apie tai, kas įvyko vakar. Tai buvo gana romatiška ir tikrai intymu. Nejau, jam tai nieko nereiškia ir tebuvo eilinis pasidulkinimas. Na, ko aš daugiau turėčiau tikėtis. Manau, per daug rimtai viską žiūriu, reiktų paprasčiau.
Išlindau iš vonios ir užsidėjau drabužius. Netrukus atėjo ir Harry pasiruošęs kelionej. Mano skrandis susisuko iš malonumo. Myliu tą jausmą prieš keliones, kuris mane užplūsta. Jautiesi kaip ant sparnų ir rodos pagaliau vėl gali laisvai kvėpuoti ir pabėgti nuo rūpesčių.
-Pasiruošusi?-paklausė jis manęs, kai sedėjome mašinoje. Linktelėjau susijaudinusi žvytriomis akimis. Jo veide pasirodė ta nuoširdi šypsena, kuri man taip patinka.
-Ar esi kada nors dainavusi?-paklausė jis. Prūkštelėjau nuo jo klausimo.
-Žinoma esu, kas nėra dainavęs,-šyptelėjau žaisdamas su savo plaukų sruoga.
Jis šyptelėjo savo paslaptinga šypsena ir pažiūrėjau į kavinę, kurios netoliese sustojome.
-Juk pavalgėm viešbutyje,-pasimetusi pažvelgiau į vaikiną ir neskubėjau lipti iš mašinos. Harry užvertė galvą atsidusęs ir tiesiogine to žodžio prasme išnešė mane iš mašinos ir nusinešė į kavinę. Mėgavausi tokiu jo elgesiu, jaučiausi saugi būdama jo rankose.
Apsidairiau po patalpas. Čia buvo jauku, rūseno židinys ir grojo kantri stiliaus muzika. Nužvelgiau žmones, kurie šnekučiavosi ir juokėsi tarpusavyje. Nejučia šyptelėjau ir prie mūsų priėjo tamsiaus gymio vaikinukas. Harry nuleido mane ant žemės ir pasisveikino su juo.-Juan, seniai matytas,-Harry patapšnojo vaikino petį.
-Šimtas metų. O tu jau nebevienas, koks tavo merginos vardas?-jis kreipėsi į mane su aiškiu ispanišku akcentu. Jo rudos akys dabar žvelgė tiesiai į mane.
-Am, aš Ellie arba tiesiog El ir nesu jo mergina. Paprasčiausia draugė,- šyptelėjau droviai tiesdama ranką pasisveikint, bet jis pritraukė mane į apkabinimą.
Paprasčiausia draugė. Nemaniau, kad „paprasčiausi“ draugai užsiima seksu.
Papurčiau galvą ir netrukus vaikinas atsitraukė. Pastebėjau keistą Harry žvilgsnį. Ko jis taip spokso į mane? Ar ką ne taip padariau?
-Na, vyruti, žinai ką turi daryt,-šyptelėjo Juan įteikdamas jam gitarą. Kilstelėjau antakius ir pamačiau Harry akyse šiokį tokį pasimetimą. Oh, nežinau, kad jis dar ir talentingas muzikoje. Ko dar nežinau apie šitą vaikiną...
-Am, aš nedainuosiu,-visai tyliai atsakė.
-Ką? Kodėl?-kartu su Juan pasakėm. Tikrai noriu jį pamatyti brazdinatį tą gitarą ir dainuojantį. Nieko nėra seksualiau už muzikalius vaikinus.
-Nebent...Nebent Ellie dainuos kartu su manimi.
CZYTASZ
Another life // Harry Styles (ltu)
FanfictionEllie-jauna,be galo mylinti gyvūnus ir atiduodanti visą savo sielą jiems,veterinarė. Ištisas dienas ji praleidžia klinikoje,vien tam kad pasislėptų nuo realybės. Nuolatiniai vaikino išgerinėjimai,bei išdavystės ir žudanti realybė priverčia merginą s...