(21)

47 2 0
                                    

Harry POV.

Tik įtraukiau Ellie į savo glėby ir laikiau. Taip ir maniau, kad ši kelionė tikras nesusipratimas. Kodėl turiu būt toks kvailas? Susiruošti į kelionę be tikslo ir dar nusitempti su savim niekuo dėtą merginą. Idiotas...

-Gal važiuokime namo,-sušnabždėjau. Nenorėjau, kad tai baigtųsi, bet viskas ankščiau ar vėliau pasibaigia. Ypatingai geri dalykai, jie linkę pasibaigti itin greitai.

El tik linktelėjo kiek nurimusi. Įsodinau ją į mašiną ir nuvykome į oro uostą. Ji nepritarė man nė žodžio. Suprantu, ji neteko mylimiausio savo žmogaus, bet tyla mane žudo. Įjungiau muzikos, kad nebūtų taip tylu.

-Kur tavo namai?-paklausiau, kai pagaliau buvome Anglijoje.

-Važiuok link tos sankryžos ir suk į kairę. Bus trečias namas iš dešinės,-pasakė ir trūkčiojančiai atsiduso.

-Užjaučiu, mažule,-paglosčiau jos ranką. Įvažiavau į kiemą ir išlipęs atidariau dureles išleisdamas ją.

Abu patraukėmė į vidų. Mus iškarto pasitiko jos mama. Netikėtai ji trenkė Ellie. Išsižiojau, nes net nespėjau sureaguot.

-Kodėl jūs taip elgties?-paklausiau sukandęs dantis.

-Tu išvažiavai net nepranešusi nežinia kur su nežinia kur! Ar supranti, kad tėvui plyšo širdis nežinant kur bastosi jo dukra. Tu kalta, kad jis mirė,-sušnypštė. jos mama atrodė baisiai nuo verkimo ir buvo labai panaši į savo dukrą, bet charakteris...Ji neturi teisės kaltinti Ellie.

-Bet aš...-pradėjo El, bet ji nesiklausė.

-Tu dėl visko kalta. Gailiuosi, kad pagimdžiau tokią velnio išperą.

-Atsiprašau, bet Ellie nekalta dėl to kas atsitiko jūsų vyrui. Ji suaugusi,be to pranešė jums viską. Turėtumėte nurimt,-ištariau.

-Nesikišk tu,-išstūmė mane pro duris.

-Išeik, Harry. Viso. Nebesirodyk čia...-pasakė Ellie ir tai sudaužė mano širdį. Nenorėjau išeit.

-Bet,-pradėjau.

-Nešdinkis. Gailiuosi, kad sutikau su tavimi vykti,-piktai pasakė. Mano širdis dabar nusirito į kulnus.

-Gerai, Ellie,-sušnabždėjau ir išėjau prieš tai atsigręžęs.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 11, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Another life // Harry Styles (ltu)Where stories live. Discover now