Herkez dışarı çıkmıştı. Ayağa kalkıp "ne oluyo niye dellendin?" Dedim. Büyük ve hızlı adımlarla yanıma geldi. Sırtımı duvara yasladı ve bağırmaya başladı. "Benle çıkarken başka biriylemi çıkıyordun?" Ona anlamamış gibi baktım. "Sen neyden bahsediyorsun?" "Bahçede oynaştığın çocuk söyledi. Bu sınıftaki emirle çıkıyormuşsun" oynaştığın çocuk mu bu kendini ne zannediyordu? Aşırı derecede sinirlenmiştim ve sanırım atak tutmaya başlamıştı ama yinede konuşmaya devam ettim. " BEN ONUNLA ÇIKMIYORUM ŞİMDİ İZİN VERİRSEN" diyip yanından geçmeye çalıştım ama elini duvara daha çok yasladı. "BAK BENİMLE ÇIKARKEN BAŞKA BİRİYLE ÇIKAMAZSIN BU BENİM İTİBARIMI DAHA ÇOK ZEDELER VE SİNİRLENDİĞİMDE NELER YAPABİLECEĞİMİ BİLEMEZSİN" tek düşündüğü itibarıydı beni hiç düşünmüyordu şantajla çıkıyorduk zaten ve onun istediği her şeyi harfiyen yapmamı bekliyordu. O sırada kapı zorlanmaya başladı. Sınıfımızın kapısı biraz zor açıldığı için bu biraz zaman alıcak gibi duruyordu. Kulağıma eğilip fısıldadı "şu an seni öpmeme izin verirsen yarın senden ayrılırım" hmm bilemiyorum. Yani neden ona güveniyimki? O güvenilir birisi değil. Ama en azından denemem gerekiyordu bu yüzden bende şartımı söyledim. "Fotoğrafları her yerden silersen" dediğimde güldü "anlaştık" dediğinde beni öpmeye başladı ve o sıradada kapı açıldı ve İçeriye berk girdi. ah şimdi mi yani bizi gördüğünde kafasını sağa sola sallayarak arkasını döndü. Ahh Efe.. Bunların hepsini planlamış olmalı yoksa neden kapı açılacağı zaman beni öpmek istesin ki? Efe yi ittirip ona döndüm Keyifle sırıtıyordu bu da beni daha çok deli ediyordu. "BUNUN HESABINI SONRA VERECEKSİN" Diye bağırdım. Sonra Berk in peşinden koştum. Neyse ki daha koridorun yarısındaydı. Artık kolu tutup kendine çevirme sırası bendeydi. Bunu ona açıklamam gerekiyordu. Kolunu tutup onu durdurdum ve kendime çevirmeye çalıştım ama olmuyordu. Bende koşarak önüne geçtim. "Açıklama yapma sırası bende" dedim. "Açıklama yapmak zorunda değilsin artık seninle ilgilenmeyeceğim yani artık rahatsın" yavaşça yanımdan çekilip merdivenlere doğru yürüdü. Ne yapacakğımı bilmiyordum. Peşinden gidip gönlünümü almalıyım? Yoksa boşverip gitmelimiyim? Şu an bildiğim tek şey vardı o da birazdan ağlamaya başlayacağımdı ve sanırım atağım gittikçe artıyordu artık kalbimin hızlı çarpmasının yerini nefes darlığı alıyordu. Lavaboya doğru gitmeliydim elimi yüzümü yıkarsam belki geçerdi. Arkamı dönüp koşarak merdivenlerden inmeye başladım. Berk benim bir altımdaki merdivendeydi. Şu an gururun sırası değildi berk e yetişmeliydim. Hızımı biraz daha arttırıp berk e yetişmeye çalıştım artık onun tam arkasındaydım tam arkasından omzuna dokunacakken ayağım kaydı ve üzerine düşmeye başladım. O da benim ittirişimle aşağıya düşmeye başlamıştı. Harika yine elime yüzüme bulaştırmıştım. Şanslıydık ki berk son basamağa gelmişti. Berk benim kadar sakar olmadığı için dengesini sağlayıp doğruldu bende ona tutunarak ayağa kalktım arkasına baktığında "ne- ne nefesim" dedim o da Hemen anlamıştı. Beni kolumdan tutup arabasına sürükledi. Nefes darlığım daha çok ilerlemişti. Arka koltuğa oturtup oda yanıma geldi. Şoför üne başıyla çıkmasını işaret etti. Şoför ü çıktıktan sonra bana doğru yaklaşmaya başladı ne yaptığını anlamıştım. Kendimi geri çekerek "ne neyapı yorsun?" Dedim. "Şey ben geçirmek için" diye lafi gevelediğinde elimle dur işareti yaptım. Bunu kendi kendime geçirmeyi öğrenmeliydim. Derin derin nefes alıp verirken nefesimi kontrol etmeye çalıyordum. İçimden 10 a kadar da saymıştım. Ve biraz geçmişti evet işte işe yarıyordu. Artık kendimi daha iyi hissettiğimde ona dönüp açıklama yaptım. "Ben.. O.. Yani beni tehdit etti." Dediğimde kaşlarını çatarak bana baktı "nasıl yani?" " seninle bahçedeyken beni öpmeye çalıştığın günğ hatırlıyormusun?" Dedim. Evet anlamında başını salladı hala kaşları çatıktı. " işte bizim fotoğraflarımızı çekmiş. Yaklaştırıp montajlamış. Öpüşüyormuşuz gibi görünüyoruz. Eğer onunla çıkmazsam onların hepsini okulun panosuna asıcakmış. Ve okul gazetesine vericekmiş. Ve sen gelmeden önce onu öpersem yarın benden ayrılacağını söyledi. Yemin ederim kurtulmak için yaptım." Bir çırpıda hepsini anlatmıştım. Sözlerim bittikten sonra kaşlarını daha çok çattı ve bir hışımla arabadan indi. Kapıyı arkamdan kapatıp arabayı kilitledi şoförüne de birşey söyledi. Sadece ağzını oynattığını görmüştüm. Her ne yapacaksa pek de iyi bir şey gibi gözükmüyor...
Merhaba tekrar yazmaya başladım. Okul yüzünden ara vermiştim ve hesabımın şifresini unutmuştum. Her neyse artık devam ediyorum. Yarın yeni bölüm gelir çok seviliyorsunuz:**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN
ChickLitHer şey tam istediğim gibiydi planıma sadık kalıyordum ta ki o karşıma çıkana kadar.. Oyunun kurallarına benim kurallarıma çok tersdi onun yanında kurallarımı umursamıyordum bu duvarları kurmak için çok şeyden vaz geçmiştim kendi benliğimden vazgeçm...