Berk in ağzından
Hızlı bir şekilde arabadan indim arabayı Selin in üzerine kilitledim. Serkan a Ben gelene kadar bu arabadan çıkmiycak" dedim ve hızlı adımlarla okuldan içeriye girdim.
Bunun hesabını verecekti sırf Selin ilgi çekici olduğu için ve bu okukla geldiğinden beri farklı olduğu için onu kullanamazdı buna hakkı yoktu. Ve onun yüzüne sağlam bir yumruğumu geçirmek istiyordum. İlk önce onu bulmalıydım. Tabiki her zamanki gibi koridordaydı. Onu selin i sıkıştırdığı sınıfa çektim. Sınıf doluydu. "HERKEZ ÇIKSIN!" Diye bağırdım. Bağzıları "yine mi ya. Noluyo be." Diye mırıldanmışlardı. Ama sonunda sınıfı terk etmişlerdi. Son kalan kişide çıktığında onu yakalarından tutup geri geri ittirdim "Nasıl yaptın bunu?" Ona bir yumruk attığımda kafasını duvara çarptı. Yüzünü buruşturarak bana baktı. "Onu nasıl kullandın?" Bir yumruk daha ve kaşı patlamıştı. Zar zor bana bir yumruk attığında kahkaha attım. Yumruğu hiç sağlam değildi. İki yumruğumla yorulmuştu. Ana kuzusu. Onu yakalarından tutup kaldırdım. "O resimleri sileceksin. Yoksaa" "yoksa ne beni dövermisin?" Kısa bir kahakaha attım bu çocuk beni gerçekten güldürüyordu. "Elimde küçükken çektiğin ifşa resimlerin var" telefonumun tuş kilidini açıp onun fotoğraflarının olduğu yerde durdum. Ve ona fotoğraflarını gösterdim. Biraz bozulmuştu ama yeterli değildi. Bende en değerli olanı ortaya attım. Bir video açtım. Onun utanç verici bir dans yaptığı video. Kızarmaya başlamıştı. Ve korkuyordu. Gözlerinden belliydi. Keyifle sırıttım. "Emin ol ki okuldaki herkezin telefonuna düşmesi sadece 5 saniyemi alır." "Tamam tamam silicem ama nolur onları hiç bir yere atma" "güzel. Bir dahakine elinde daha sağlam şeylerle gel" deyip çıkışa yöneldim. Kiminle oynadığını bilmiyordu. Sakin bir şekilde Selin in yanına gittim. Arabanın kilidini açtım. Öylece oturuyordu. Kapıyı açıp yanına oturdum. Meraklı gözlerle bana bakıyordu. "Bir şey yapmadın değilmi?" Dediğinde güldüm. "Hayır hiç birşey yapmadım" biraz kaşları çatılmıştı. "Benimle dalga geçme bir şey yaptın" dediğinde kafamı yana yatırdım ve düşünürmüş gibi yaptım. E lerini uzatarak "Beeeelki" dedim. Heyecanlanarak kıpırdandı. "Ne yaptın? Bana doğruyu söyle" "sadece gidip biraz yumruk attım ve artık çıkmıyorsunuz fotoğraflarıda silecek" dediğimde bana şaşırarak baktı. "Çok büyük bir şey yapmış olmalısın" "hayır sadece gerçekler" "ne gerçeği?" Ah anlaşıldı söyletmeden bırakmayacaktı "onun utanç verici videosunu herkeze göstereceğimi söyledim. Tehdit e karşı tehdit tamam mı?" "Anladım" biraz düşündükten sonra "ben artık gideyim." Dedi ve arabanın kapısını açtı. Hiç bir şey söylemedim sessizce dışarı çıkmasını bekledim ve arkasından ben de çıktım. "Sen nereye?" Sanki ben bir okulda okumuyorum. "Gerçekten merak ediyormusun?" "Yoo öylesine sordum." Hayır merak etmişti. "Biliyorsunki bende bir okulda okuyorum" "tamam sonra görüşürüz" deyip yanımdan ayrıldı.
Selinden.
Okulun kapısından içeriye girdim hiç bir şey olmamış gibi sınıfıma geçip bu olayları unutacaktım. Zaten bir iki güne kalmaz bütün okul bizim ayrılığımızı konuşacaktı. Bu yüzden biraz sakinliğe ihtiyacım vardı sonuçta yine herkez bana bakıcak ve ağzımdan küçük bir şey olsa bile laf almaya çalışacaklardı.Sınıfa girdiğimde Alara ve yanındaki 4 kız da benim peşimden içeriye girdi. "Selin benimle gel" "neden?" "Konuşmamız lazım" merak etmiştim istemeyerekte olsa gitmem gerekiyordu. Alara ve diğer kızlar arkalarını dönüp kapıya yöneldiler. Allahım bu nasıl bir kıvırtmak? Üst kısımları ve alt kısımları bir birlerinden bağımsız bir şekilde hareket ediyordu. Peşlerinden bende çıktım ve onları takip ettim lavaboya gidiyorlardı. Yani gidiyorduk. Lavaboya girdiğim gibi kapıyı arkamdan kapatıp kilitlediler ve bir kız dışarıda duruyordu. Bir anahtara bir de Alara ya bakıyordum. O da küçümsermiş gibi bana bakıyordu. Ve yüzünde 'zafer benim olacak' dermiş gibi bir ifade vardı...
Merhaba umarım beklentilerinizi karşılıyoumdur ve beyeniyorsunuzdur. Devamı 16. Bölümde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN
ChickLitHer şey tam istediğim gibiydi planıma sadık kalıyordum ta ki o karşıma çıkana kadar.. Oyunun kurallarına benim kurallarıma çok tersdi onun yanında kurallarımı umursamıyordum bu duvarları kurmak için çok şeyden vaz geçmiştim kendi benliğimden vazgeçm...