17. Bölüm

34 3 4
                                    

Allahım benim bunlardan kaçışım yok mu yaa. Kaan bana tatlı bir gülümsemeyle bakıp el salladı. Onu daha önceden tanımasaydım bu gülüşe inanabilirdim. Damla ona ağzının suları akarak bakarken "bana güven o iyi biri değil" dedim. "Nereden biliyorsun?" "Biliyorum işte. Sadece bana güven" dedim ama işe yaramış gibi gözükmiyordu. Onu orada bırkarak sınıfıma çıktım. Nolur aynı sınıfta olmayalım nolur nolur. Sınıfa çıktığımda kaan ı burada görmedim ama sevinmek için çok erkendi. Ders başlayana kadar beklemem gerekiyordu. Sınıftaki bazı kızlar arada bir bana bakarak konuşuyorlardı. 5-6 defa bana bakıp konuştuktan sonra dayanamayıp yanlarına gittim bir kız bana arkası dönük bir şekilde konuşuyordu. Bunu fırsat olarak değerlendirip telefonumun kamerasını açtım. Ve dediklerini kaydetmeye başladım.

"Ay zaten Efe o kızı hak etmiyordu yaaaağ O şıllık bide gitmiş Efe yi aldatmış. Hemde Berk le yaaaağ" o yaaağ larını münasip bi yerine monte etmek istiyordum. Şeytan diyo al şunu ağğzının ortasına bi tane çak görsün yaaağ ı. Kızların tam arkasında durduğumda sadece arkası dönük olan kız konuşmaya devam ediyodu. Diğerleri ise gözlerini bana odaklamış sadece utanarak bakıyorlardı. Kız konuşmaya devam etti.

"İki aşkımı da üzüyo bu sarı yelloz zaten çakma sarıdır bu. Saçlarını boyarken erkeklerin gözünüde boyamış bu yaaaaağ" diğer kızlar arkalarında durduğum ve söylediği her şeyi duyduğum için onu uyarmaya çalışıyorlardı. Hepsine gözlerimi büyüterek susun işareti yaptığımda. Uyarmayı kestiler. Bir kız "yok ya bence gerçek sarıdır. Hem gözleri de çok güzel" "yok be kızııım ne güzel gözleri. lens takıyo yaaaağ"

"Yok hatice cim canım arkadaşım öyle deme" adının hatice olduğunu öğrendiğim kız konuşmaya devam etti.

"Ay ama öyle yalan mı yaaaağ. Zaten bu gidiyomuş her gece başka bir yerde kalıyomuş yaaağ bildiğin şey işte" dediğinde kahkaha atmaya başladı. Ve daha önce yaptığı gibi bana göz ucuyla bakmak için arkasını döndüğünde arkasında sinirli bir şekilde beni gördüğünde kıpkırmızı kesildi. Telefonumun kamerasını kapattım ve
Onu taklit ederek "ay öyle mi yaaaaağ" dediğimde daha da kızardı. Çok ama çok sinirlenmiştim. Son sözleri bardağı taşıran son damla olmuştu.

Adı hatice olan kız bana bakarken ani bir hareketle yüzüne tokatımı geçirdim. O kadar sert bir tokattı ki hayatımda en hızlı attığım tokattı. Sınıftan bir

"UFFFFFFF" sesi yükseldiğinde hatice yavaşça bana baktı yanağı kıpkırmızı olmuştu. Ve parmaklarımın izi gayet net bir şekilde gözüküyordu.

Ama işimiz daha bitmemişti onu kolundan tutup yere doğru savurarak çektim. "SÖYLESENE HADİ Bİ DAHA SÖYLE. Bİ DAHA İFTİRA AT" diye bağırdım. Kapı açık olduğundan sağ tarafımdaki bir çocuğa dönüp "kapıyı kapat" dedim. Çocuk hızlı bir şekilde kapıyı kapattığında işime geri döndüm.

Hatice ise çekmemin etkisiyle yere düşmüştü. Altında etek vardı. Onun için zor olacaktı. Onu ayağa kaldırıp duvara yasladım. "BANA BAK O..SPU SENİ BU CAMDAN AŞAĞIYA SALLANDIRIRIM. ACIMAM BİLE." Diye bağırdım. Ağlamaya başlamıştı. "DUA ET ŞU AN SANA ACIYORUM. YOKSA DEDİKLERİMİ YAPARDIM."

Onu duvardan ayrıp sert bir şekilde yere ittim. Dengesini kaybedip yere düştü. onunla birlikte konuşan kızlara döndüm. "BENİ SİZDEN AYIRAN ŞEY BU BENDE ACIMA VE VİCHAN VAR. AMA SİZDE SADCECE TANIMADIĞINIZ BİR İNSANA İFTİRA ATMAK VAR."

Yerde olan hatice ye dönüp "AL EFE AŞKINI G. TÜNE SOK." Sonra durup bizi seyreden sınıfa dönüp. "HERKEZ İŞİNE!" Diye bağırdım. Tam sınıftan çıkacaken hatice arkamdan konuştu. Bu daha çok kendini kurtarmak için gevelemek olmuştu.

"Seni müdüre şikayet edicem" hiç ama hiç akıllanmayacaklar. Ani bir hareketle geri dönüp ona doğru yürüdüm. Hala yerdeydi. "GEL GİDELİM... BENİM HAKKIMDA KONUŞTUĞUNDA ÇEKTİĞİM KAMERA GÖRÜNTÜLERİ VAR... Seçim senin. Ben hazırım. Ama eğer sen değilde ben haklı çıkarsam... İşte o zaman kork benden" Dediğimde gözlerinde daha büyük bir korku oluştu. Evet onu tüm okula rezil edebilirdim.

Biraz hava almak için bahçeye çıktığımda ne gördüm tahmin edemezsiniz damla... Ve Kaan....

Merhaba umarım bölümü beyenmişsinizdir. Okuduğunuz için teşekkürler❤️ ❤️

OYUNBOZAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin