16

1.7K 108 6
                                    

Protlačíme se mezi lidmi k volnému boxu, který obsahoval kožená křesla se skleněnými stolky. Bylo to blízko vchodu, takže bych neměla problém odejít. Vyberu si jedno z křesel a pohodlně se usadím. Z levé strany vedle mě se usadí Harry, vedle něj Naomi a z mé pravé strany se usadí Roy s Jade, se kterými jsem se dnes seznámila. Byl to nejroztomilejší pár vůbec.

Byla jsem upřímně vyděšená z místa, kam se Nai rozhodla jít. V celé osvětlené místnosti byl cítit cigaretový kouř, na který jsem byla trochu zvyklá od Harryho, ale takové množství, jako bylo tady dělalo dojem mlhy a mé nádechy byly těžké.

Cítila jsem se trapně, protože jsem nevěděla, co dělat.

„Nechce se vám někomu k baru pro pití?" Nai zavolá, snažíc se překřičet hlasitou hudbu.

Chci udělat alespoň něco užitečného, když už tu jsem.

„Dojdu tam, jen mi řekněte, co chcete," zvednu se a snažím se zapamatovat jednotlivá jména mně neznámých drinků.

„Půjdu s tebou," Harry mě jemně chytí za předloktí, zastavím se a počkám, než se vydáme přes přeplněný taneční parket k barevně osvětlenému baru.

„Pamatuješ si ty objednávky?" přehučela jsem hlasitou hudbu.

Pokrčí rameny, pohledem o mě ani nezavadí a jde dál, táhnoucí mě za ním.

Cizí teplá ruka obejme můj pas, přičemž nečekaně vyjeknu. Mé tělo oblapí strach, přičemž se Harry zastaví, přitahujíc si mě z druhé strany k pasu. Vykuleně zírám na opilého bruneta, motajícího se vedle mě. Něco nesmyslného si mumlá pod nos, svou ruku položím na tu jeho, snažíc se ji odepnout z mého pasu a dát mi volný pocit.

„Kámo, prodané zboží," zavrčí Harry, chlapec opile zamumlá, než sundá ruce z mého pasu. Mávne rukou do vzduchu, než se odpojí od nás, míříc někam do tancujících párů.

„Děkuju," zamumlám, než se sama vydám k baru, chystajíc si vzít nějaký drink na uvolnění z nečekané situace.

Usednu na vysokou barovou židli, cítím Harryho propalující pohled v zádech, snažím se ho ignorovat, tak čekám na barmana.

„Jsi v pohodě, zlato?" zachvěju se, cítím jeho dech na mém krku, omámeně kývnu, než setřesu jeho ruce z mého pasu.

„Prosím, přinesete mi něco, po čem se uklidním?" mávnu na barmana, který proběhne okolo.

Kývne, než zase odběhne někam dozadu.

„Jsem ráda, že jsi šel s námi."

„V pohodě, taky jsem dlouho nikde nebyl," pokrčil rameny, přesvětlená místnost dělala jeho kůži bledou.

Otočila jsem se na barové židličce, hlídala jsem se, abych neměla nehodu a neztrapnila se hned první den na veřejnosti.

Jemné kudrlinky mu spadaly do očí, když popíjel něco, co mi nebylo známé. Rovný nos, rty do tvaru srdce.

„Budeš si mě dlouho prohlížet?" otočil se i on, pobaveně se zašklebil. „Myslel jsem, že už mě pár prohlídnutého od minula."

Vyplázla jsem jazyk, chystajíc se něco říct, když mladý barman na pult postavil sklenku se zlatavou tekutinou. Usmála jsem se na něj, tiše jsem mu poděkovala, ani jsem nedoufala, že by to slyšel, přes dunivou hudbu v místnosti.

„Donesu jim ty drinky a vrátím se," Harry trochu zvýšil hlas, abych mu rozuměla, kývla jsem mu a otočila se zpět k baru.

Rychle obrátím sklenku s tvrdým alkoholem do krku, přičemž se mi tělem rozlije příjemné teplo, ale nepříjemný škrábavý pocit v krku.

„Co tady dělá tak krásná slečna sama?" po pravé straně se ozval hluboký hlas, otočím se na vysokého bruneta, který se posadil vedle mě.

„Uklidňuju mysl."

„Na uklidňování mysli nějak rušné místo, nemyslíš?" zasmál se, byl krásný. Ostře řezané lícní kosti a tmavě hnědé, až černé oči na mě dělaly dojem. Vypadal neskutečně nebezpečně, ale to neznamenalo, že byl. Jeho chováním mi to dokazoval.

„Ne, opravdu mě to tu uvolňuje," zalhala jsem, smějíc se.

„Jsi vtipná, to se mi líbí," usměje se. „Jsem Caleb, ty?" podal mi ruku a já do ní vložila svou malou.

„Audrey," usmála jsem se, pouštějíc jeho dlaň.

„Krásné jméno pro krásnou dívku."

„Dost ohrané, nemyslíš?" zasměju se, samozřejmě jsem si dělala srandu, nebyla jsem vážná.

„To víš, beru lichotky z filmů."

„Jo, vypadá to tak, dost trapný, chlape," za mými zády se ozve další mužský hlas, tentokrát patřící Harrymu.

„Promiň, nevěděl jsem, že máš společnost," mluvil pořád ke mně, i přes to, že to byl Harry, kdo stál vedle něj.

„To je v pohodě, je jen doprovod," Harry po mně hodil jeden z jeho zamračených pohledů.

„V tom případě, zatančíš si se mnou?"

„Jistě."

„Ne, je tu se mnou, takže tančit bude jenom se mnou," zamračí se, chytí mě za předloktí a odtáhne mě od mračícího se Caleba, usměju se, pokrčím rameny a nechám se táhnout za Harrym, který se se mnou zastaví uprostřed tanečního parketu.

Vezme mé dlaně do svých, obmotá je kolem svého krku a poté si své teplé dlaně položí na mé boky. Elektrizující pocit ovládne na chvíli mé tělo, když se vzpamatuji z Harryho doteku na mých bocích. Palcem mi jemně přejíždí po boku, musím trochu zaklonit hlavu, abych na něj lépe viděla.

„Pamatuješ si na těch pár dní, kdy ses nechoval jako debil? Šlo by to znovu?"

„Jen jsem nechtěl, aby tě někde na rohu ulice přetáhl!"

„Nejsem tak hloupá, Harry!"

„To možná ne, ale já prostě nechci, aby se ti něco stalo!" rozhodil rukama, poté se zamračil a s tím mě opustil, nechal mě uprostřed tanečního parketu, samotnou a zmatenou.



Krásný večer všem!

Překonala jsem se a po třech dnech jsem přidala novou část, která je snad nejdelší ze všech, co mám napsané. Má přes 850 slov a jsem strašně ráda, že už se to lepší.. Celkově.:D

Nebudu se tady rozkecávat, trochu mě zklamalo, že minulý díl bylo pod 5 votes, většinou bývá víc, to samé komentáře. Jinak děkuju za přesažení 1,1k reads! Nedokážu tomu uvěřit, jak to rychle stoupá. :)

Krásný víkend, který se rychle blíží! 💕💕




heart attack // h.s.Kde žijí příběhy. Začni objevovat