35

1.3K 103 20
                                    

HARRY'S POV

Bříšky prstů jsem jemně projížděl ostny na rudé růži, kterou jsem svíral v levé ruce.

Byl to hrozný pocit.. Vše mi ji připomínalo, při pohledu na rudou růži jsem si vzpomněl na její měkké rty, které jsem neměl tolikrát možnost políbit. A i přes to, že to byl už rok od její smrti, jsem si pořád nedokázal uvědomit, že neucítím její vůni, neuslyším její smích a neuvidím ji si hrát s dětmi.

Ten pocit mě zabíjel.. Zabíjel mě uvnitř, hluboko v mém srdci.

Přes husté, tmavé mraky nepronikal ani jeden sluneční paprsek a tak jsem mohl mít pocit, že ji tu mám u sebe. Její láska k deštivému počasí byla ubíjející a její originalita mě vždy překvapovala.

Položil jsem růži na desku mramorového kamene.

Jeden hrom se ozval hřbitovem, přičemž jsem se lehce otřásl. Malé ručky objaly mou levou nohu a to byl znak, že byl už čas jít.

„Prosím, pojďme už," zafňukala Rosie.

„Už jdeme, jen se rozloučím s maminkou," šeptl jsem směrem k ní a chytil její malou ručku do té mé.

Sehl jsem se k hrobu a zašeptal do oblohy dvě slůvka, se kterými Audrey naposledy vydechla. 


„Miluji tě."



---

TOHLE JE OFICIÁLNÍ KONEC!

Moc děkuji za všechny hlasy a čtenáře, kteří to vydrželi od začátku až do konce! Jsem vám neskutečně vděčná a moc doufám, že jste přetrpěli všechny mé pravopisné chyby, pauzičky a opožděné přidávání.

Doufám, že se třeba někdy ještě setkáme u jiného příběhu, který budu psát já nebo někdo z vás a já budu čtenářem. :)

Budu moc ráda za komentáře, jak jste prožívali příběh, jestli máte nějaké otázky a já budu schopná na ně odpovědět, budu se snažit.. 

Napište vše, co máte na srdci! :)

ILYTTSAB

heart attack // h.s.Kde žijí příběhy. Začni objevovat