BÖLÜM 11♉SÜT DÖKMÜŞ KEDİ ♉

8.7K 292 38
                                    

"Kızgınlık Gürültülüdür.Kırgınlık Sessiz."

KEYİFLİ OKUMALAR:)))

BÖLÜM 11:"♉SÜT DÖKMÜŞ KEDİ"


Her zaman ki gibi sabah vaktince kalktım ama bugün keşke kalkmasaydım.Benim bugün düğünüm vardı.

Akşam bana attığı mesaj aklıma geldikçe sinirlerim hopluyor.Demek ki bu geceyi bekliyor.Ne yapacağım ben.Onun karısı asla olmam.Vücudumu ona sunamam.Ben bedenimi sevdiğim adama saklamıştım.Evet size saçma ve klişe gelebilir ancak bütün genç kızların hayalidir.Onun bunu almasına izin vermeyeceğim.Asla.Bu bir berdel evliliği olduğu için ondan kesinlikle boşanamam ve ölene kadar onun eş olarak kalacağım ve illaki bizden çocuk beklerler.Düşünüyorum da belki zamanla ona karşı bir şeyler hissederim çünkü başka şansım yok.Cevap verip vermemek arasında kalsam da mesajına yanıt vermektense bunu ona o gece cevabı verirdim.

Ha birde unutmadığım bir şey vardı.O bana çirkin demeye çalıştığı günü göstereceğim.Nasıl olsa gelinliğim nasıl bir şey bilmiyor ve eminim onu kızdıracak.O bana o lafı dediği için pişman olacak.

Bugün düğün günü olduğu için evdeki hareketliliği şimdiden hissedebiliyordum.Annem yine telaş içinde yetişmeyeceğini düşünüyordur.Delal sultan yapar en iyisini.Her zaman boşuna telaşlanır.

Aklıma geldi de Jiyin ne kadar mutludur.Her ne kadar onlar yüzünden bu hale gelsem de onlar mutlu en azından.Eminim onlar bu aşklarını en kısa zamanda bir çocukla taçlandırırlar ama biz onlar gibi değil.Onlar ne kadar mutluysa ben o kadar mutsuzum.Şu an tek dileğim Allah yardımcım olsun.

Hızla her zaman ki gibi kahvaltıya indim ve kahvaltımı yaptım.Aileme baktım ne kadar da mutluydular.Bende mutlu olsam keşke ama nerde?!Zaten kahvaltıdan kalkar kalkmaz hemen kuaför gelmişti.Asmini de yanıma alıp direk odamıza çıktık ve onlara saçımı ve makyajımı nasıl yapmaları gerektiğini anlattım.Onlara saçımı ensemde topuz yapmalarını ama topuzun hafif yandan olmasını istedim.Saçımın da ön tarafını hafif kaldırmalarını söyledim.Makyajımı da hafif ve doğal olmasını söyledim.Göstereceğim ona ben çirkini...Bir kere kafaya koymuştum.

Asminde diğer kişiye saçını bukle yaptırıp ensede dağınık yapmasını istemişti.Ayrıca önüne de gulu gulu istedi.Makyaj olarak da göz makyajının önde olmasını istemişti.Bu kızdan korkulur.Kim bilir nasıl giyecek?Cidden bilmiyorum.

Bu gün üzüldüğüm bir diğer konu ise Asmin'in bu akşam gideceğiydi.Kısaca düğünden sonra yoktu ve ben bir 'Kızılboğa' olacağım.Lanet olsun!

Kuaför işimizi bitirmişti ve gitmişti ve ben hemen gelinliğimi giyindim.Aynadan kendime baktım cidden çok güzel olmuştum.

O ne öz güven o Zenan!!

Asmin de çok güzeldi.O da ağzını açmış bana bakıyordu ve sonra dayanamayıp konuştu.

"Kızım çok çok güzel oldun sen."ağzı o şeklindeydi ve konuşmaya devam etti."Zenan benimle kaçar mısın?Bırak sen onu.Ulan erkek olaydım ha."

"Sağ ol tatlım beğenmene sevindim.Ha beni kaçırırsan görürsün gününü yavrum.Bakalım yaşatıyorlar mı bizi?"

"Neyse vazgeçtim.Aman iyi ki de söyledik bir şey.bu ülkede özgürlük diye bir şey var canım."

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin