"Boşunaymış Dedirtmeyin Be İnsana."
KEYİFLİ OKUMALAR. UMARIM YENİ BÖLÜMÜ BEĞENİRSİNİZ.BEĞENMENİZ DİLEĞİYLE :))) UZUN ZAMAN BÖLÜM ARAMADIĞIM İNTERNET BULDUM.BENDE 2 BÖLÜM BİRDEN ATTIM.
BÖLÜM 9:"♉NE ANLADIYSAN O"♉
Konağın dışına çıktığımda bir araba vardı oda Aziz'in annesi, yengesi...Kısaca o evdeki bayanlardan bir kaç tanesi gelmişti.Arabaya baktığımda,bu Aziz'in arabası olmadığını anladım.Demek ki Aziz Bey gelmeyecek.Aslında benim işime de yarar gelmemesi.
Annemler ve bizim aramızda küçük bir merhabalaşmadan sonra herkes kendi arabasına bindi.Asmin'i unutur muyum?Hayır,onu da peşime sürükledim.Gerçi kendine bir şey almadan çıkmaz o ama olsun benim yakın arkadaşım feda olsun ona.
Çarşıya gelince her iki aşiretin kadınları da arabadan indi.Hemen vakit kaybetmeden bir çeyizci dükkanına girdik.Ben daha bakmaya başlamadan onlar kendileri seçmeye başlamıştı ama ben durur muyum? Durmam!
"Ya bunlar daha güzel sizin baktıklarınızı ben beğenmedim."Yüzüme bakmaya devam etti Aziz'in annesi Avjin Hanım.Surat ifadesinde kaşları çatılsa da sonra düzeltti."Tamam kızım.Senin dediğin gibi olsun." Evet benim dediğim gibi olacak zaten.Hem sizi sinir etmek için hem de benim dediğim olacak için.
Diğer baktıkları şeylere fazla karışmadım.Yani karışmamaya çalıştım.Belki bu sebep yüzünden sevgili(!) kayınvalidem ile aram bozulabilirdi ama şu an bunu düşünmüyorum.Zaten aklımda daha başka şeyler var o yüzden fazla dert etmiyorum.
Baktıkları nevresim filanı beğenmemiş gibi yaparak azıcık da suratımı ekşiterek yanlarına doğru gittim.
"Daye ama ben bunu beğenmedim ki.Hem bu önemli sonuçta ben yatıcam o nevresimin üstünde.Şunu alsak." Anlamaya başlamıştım kadın tam bir sinir küpü olmuştu ama patlamıyordu.Patlamaya hazır bir bomba gibiydi.Ancak bunu kendire yediremediği daha çok susmayı denedi ve dışarı çıktı.Uyguladığım plan tıkır tıkır işliyordu ve Avjin Hanım'ı bu şekilde görmek beni cidden mutlu ediyordu.Ne de olsa onlar benim geleceğimi çalmaya kalkışıyorlar.Ben de azıcık onlarla uğraşsam ne olur?Hiç bir şey,sonuç itibarıyla Zenan sevinir.
Asmin bu süre zarfı içinde ağzını fermuar gibi tutmayı başarmıştı ama şimdi konuşacaktı."Anlaşıldı Zenan Hanım dün o yüzden heyecanlıydınız?" Bende bilmiş bir tavırla:
"Tabi Asmin.Onları sinir etmek beni mutlu oluyor."
"Tamam ediyor da daha yapma bak kadın resmen burnundan solumaya başladı."Avjin Hanımı savunurcasına.
"Bana ne Asmin umurumda bile değil,zaten bu amaçla beğenmemezlik yapıyorum."
"Tamam Zenan tamam ne bokumu yaparsan yap."
Parayı ödeyip dışarı çıktığımızda son olarak sadece kına için gerekli şeyler ve gelinlik kalmıştı.Aziz'i hesaba katmıyorum.O alır kendine bi damatlık.
Dışarı çıkmamla şok olmam kısa sürmedi.Aziz gelmişti ve annesini bir şeye zorluyordu.Şimdi Aziz geldiğine göre benim iş biraz zorlaşmaya başladı.Kahretsin.!
Bana döndüğünde öfkeyle soluyordu.Eyvahh!Kesin anlattı annesi.Aslında fazla üzmememiştim.
'Hayırdır Zenan sen kimseden korkmazdın!Sana ne derse desin korkmayacaksın!Sen korkar mıydın kız?Korkmazdın!'İç sesim haklıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE
General Fiction"Neden bu kadar taktın?Sonuçta biz zorla evleniyoruz.Beni kıskanmaman lazım." "Kıskanmak mı? Asla."dedi üstüne vurgulayarak.Sen artık benim himayem altına yani benim olduğun için her şeyin benim.Onların kimsenin görmesi gerekmez."dedi ve bana yaklaş...