BÖLÜM 3♉ PORSUK SURAT♉

10.1K 362 28
                                    

"Sigara Dumanı Gibiyim,Yokluğun İle Var Varlığın İle Yok Oluyorum."

BÖLÜM 3:♉PORSUK SURAT ♉

"NE BEN Mİ?SEÇME BENİ .BİR DAHA SEÇİM YAP!!"demiştim o anda,ne de saçma bir cümle kurmuştum öyle.Sinirlenmiştim,yine ikinci defa ben istemeden benim hakkımda karar veriyorlar ve yine acımasızlık ve kendini düşünme çabası.Şokla karışık sinir yaşıyorum şuan ve bir türlü anlam veremiyorum.Anlamaları lazımdı oysa,onlar için kendimi feda etmem.Nasıl benim okumak istediğimde intihar etmeye kalkışıp abim kurtarsa da kabul etmeyecektim,evlenmeyecektim. Umurumda değildi çünkü.Ölsün banane,onlar benim ölmeme izin verdiler.Şu an beni cidden bencil düşüneniz vardır ki bende düşünüyorum ama beni böyle yapan onlar.

Bu cümleyi söylediğimde arkamı dönmemiştim henüz.Ne kadar nasıl olduğunu yani yakışıklı mı değil mi diye merak etsem de dönmedim.Belki bi umut kararını değiştirir diye fakat cümleyi söylediğimden beri arkamda ses yoktu ve ben buna çok sinirlendim.Neden cevap vermiyorsun lanet olası!!!Artık geri dönmeme ramak kala bir ses duydum."Öyle bir şey olmayacak "dedi.Ne diyebilirdim ona sesi kendinden çok emin bir şekilde çıkmıştı.

"Neden" dedim bir anda ve konuşmaya devam ettim."Belki çok çirkinim nerden biliyorsun.Daha arkamı bile dönmedim sana."Salaksın kızım sen salak çirkinim mi denir hiç daha da çok zıtlaşacak senle.

"Suratını görmedim ama eminim güzel bir yüzün vardır.Bir kadın kolay kolay ben çirkinim demez,benim bildiğim kadarıyla."dedi.Ne yapsam ikna edemeyecektim ama bende ikna olmayacaktım.Bunu böyle bilecekler.Daha ben konuşmaya başlamadan devam etti."Hadi dön seni seçtim ve şimdi dön!!"dedi otoriter bir sesle,harbi çok otoriterdi.Belki başka yerde söyleseydi tırsabilirdim ama şuan asla!

Mecbur dönmek zorundaydım,ne yapmalıyım bilmiyorum.Hem adamı da çok merak ediyorum.Güveniyorum ben kendime bu işten yırtabilirim ben.İçimden kendimi alkışlamak geldi.Aynen böyle pes etmek yok,mücadele etmek var dedim ve arkamı döndüm.Karşımda gördüğüm manzara muazzamdı ama ben bir kere kendimi tembihlemiştim.Üzerine giydiği siyah takım elbise üstüne cuk oturmuştu.Giydiği gömleği ile altındaki kasları resmen belli ediyordu.Suratındaki kirli sakalları ona ayrı bir karizmatik hava katmıştı.Ne düşünüyorum ya, çocuğu resmen gözümle taciz ettim.Ahh Zenan ahh.Adam karizmatik olabilir ama huyu pis baksana,dediğim dedik biri olsa gerek diye düşündüm."Beni incelemen bittiyse şimdi aşağıya inip herkese müjdeli haberi vereyim."ne ne bu müjdeli haber mi?Dalga geçiyor galiba.Bunu engellemeliyim.

"Söyleme ya söyleme.Söyleyerek benim hayatımı maf edeceksin ben benim hayatımı maf etmene izin vermem!!"dedim sesimi biraz yükselterek.Bana sadece bakıyordu,anlayamıyordum ne yapacağını,bir anda eliyle öyle bir sıktı ki yerinden çıkacak diye korkmuştum. Canım yanıyordu.hem de çok..

"Kolumu bırak!!Canımı acıtıyorsun porsuk surat!!"Adam kolumu sıkıyor, ben yine onun inadına devam ediyorum ve ona PORSUK SURAT dedim.Helal olsun sana Zenan. Vur dedik öldür demedik herhalde."Sen bana porsuk surat diyemezsin.Sana kimse bu hakkı vermiyor.Ayrıca kim izin veriyormuş şimdi gör!!."dedi ve kolumdan tuttuğu gibi beni aşağıya indirdi ve söyledi."Bu olacak Baba!"dedi hiddetle bende peşinden bağırdım."Hayır olmayacak Baba.Bana karışamazsınız.Ben artık o 14 yaşındaki ezeceğiniz Zenan değilim,bunu kabullensen iyi olur.Tekrar söylüyorum,dinle E-V-L-E-N-M-E-Y-E-C-E-Ğ-İ-M!!"

Hıncımı bağırarak çıkarmıştım ve şuan çok rahatladım.Sinirden ve bağırdığım için göğüsüm inip kalkıyordu.Onca kişini arasında bağırmıştım ben.Bir anda Haşim ayağa kalkıp babama dönerek şunları söyledi."Oğlum kızını seçmiştir.Bunun hiçbir çıkışı yoktır,bir yol vardır oda oğlunla benim kızımın ölmesi.Ölmelerini ikimizde istemeyiz dimi.Şimdi o kızın aklına başına toplasın.!!"dedi.Kimsin lan sen kim de benim hakkımda karar veriyorsun ya adama bak ya kendini bir bok sanıp sevgili(!) babamın(!) en can havli yerinden vurmayı başarıyordu.Gerçi bunlar babama az bile ama ipin ucunda ben vardım ne de olsa.

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin