BAŞNOT; Biraz +18 olabilir,şimdiden söyleyim.
"Hayaller Kurduğun İnsanı Kaybetmek Kadar Ağır Bir Şey Daha Yok."
♉BÖLÜM12 :"BENİM KADINIM."♉
Korkmak;korku duymak,endişe etmek,ürkmek ,dehşete kapılmak anlamlarına geliyordu.Peki ya ben şuan korkmaktan kastım hangisiydi?Kesinlikle şuan hepsini hissediyordum.Hayatımdan eksik olmayan kelime...Beni yalnız bırakmayan bir sözcük.Görüyorsunuz değil mi bir sözcük aslında ne kadar da çok anlam kelime barındırıyordu.Sadece tek bir sözcük.. Hayatım boyunca kimseye göstermeye çalışmadığım,hissettirmemeye çalıştırdığım bir kelimeydi.Şuan dibine kadar bu kelimeyi hissediyordum ki bunu karşımda olan Aziz anlayabiliyordu.
Şimdi ben Azizden mi korkuyordum yoksa onun bana yapacak olacaklarından mı? Artık onun hem Allah katında hem de kanun olarak da karısıydım da.
Az önce takındığı tavırdan eser yoktu. Anlamıştı o suratımdaki "korkmak" sözcüğünün kelime anlamını.
"Sen Zenan'sın unutma! Nasıl korkabiliyorsun?" İç sesim sürekli beni azarlıyordu malesef ki.Evet haklıydı,dibine kadar haklıydı.
Odaya sessizlik hakimdi,ne ondan ne de ben tek bir kelime çıkıyordu. Tamam itiraf etmeliyim ki başka zamanlarda başka mekanlarda karşılaşmış olsaydık dönüp bakabileceğim bir tiptendi fakat benim hayatımı maf etmişken o kadar kızın arasından beni seçmesi hiç de adil değildi. Bunu kabul etmiyorum.
Yavaş yavaş yanıma doğru yanıma gelmeye başlamıştı.Sessizliğe sadece onun ayak sesleri ekleniyordu o kadar.O yaklaştıkta ben tükeniyordum.Kulağıma kadar eğilip:
"Ben abdest alıp geliyorum gelinliği de çıkartma onu ben büyük zevkle çıkartıp görevimi yerine getireceğim,Zenan!" Ne yani şimdi biz birlikte mi olucaz. Korkudan da karşı çıkamıyordum.AHH ne oluyor bana. Ben böyle değilim ki.Vakit kaybetmeden "Ne yani şimdi senle ıhmm o şeyi yapacağız." Kızarmıştım. Kahretsin!
"Neyi yapacağız?" üstüne basa basa söyleyerek, sanki bilmiyordu pislik.
"Seks kahrolacısa seks!" diye bağırdım. Bir şekilde kendime gelmeliydim.
"Ne zannettin yavrum.Yapmayacağımızı mı ? Unutma ki ben bir ağayım ve görevimi yani görevimizi yerine getirmeliyim. Boş hayallere kapılma istersen.O olmayacak bu akşam benim olacak benim kadınım.!" dedi ve banyoya doğru yol aldı.
Hayır Hayır. Ben yalnış duymuştum değil mi? Ben istemiyorum. Onun kadını olmak istemiyorum. Ne de kolay söylemişti 'Benim kadınım olacaksın ' diye. Peki bana sormuş muydu? Niye sorsun ki Zenan o bir Ağa ve bunu yapacak.! Ahh iç ses beni sinir ediyordun.
Yatağın dibine resmen çökmüştüm. Zaman,saat,dakika,saniye,salise..resmen aleyime işliyordu. Güya zaman her şeyi iyiye götürüyordu. Halbuki bu tabir yalandı yanlıştı. Çünkü beni git gide tükeniyordum,iyileşeceğime yaralanıyordum.Haksızlıktı!
Bir şey bulmalıydım ama ne? Yok gelmiyor aklıma. Reglim desem aç göster der.Beklerim ondan böyle şeyler.Yok anam yok gelmiyor işte aklıma.
Banyonun kapısı açıldı ve geldi namazını kılamaya başladı.Onu durdurmalıyım. Onun kadını olmamalıyım.Bunca zaman gözüm gibi koruduğum şeyi kocam(!) istiyor diye pna veremezdim. Ben her zaman özel ve benim için özel olacak kişi için saklamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE
General Fiction"Neden bu kadar taktın?Sonuçta biz zorla evleniyoruz.Beni kıskanmaman lazım." "Kıskanmak mı? Asla."dedi üstüne vurgulayarak.Sen artık benim himayem altına yani benim olduğun için her şeyin benim.Onların kimsenin görmesi gerekmez."dedi ve bana yaklaş...