27

15.2K 687 105
                                    

{Melissa}

'Wij zijn vanaf nu officieel een stel' zegt Max.

'Eindelijk' zucht ik. Mason lacht en neemt een hap van zijn croissantje. Sky heeft een glimlach van oor tot oor op haar gezicht. Ze gaan zitten en Max gaat verder met eten.

'Zullen we gaan?' stel ik voor als iedereen klaar is.

'Melis, kunnen wij niet beter iets gaan doen en die twee samen?' vraagt Mason. 'Ze hebben net wat. Geef ze wat tijd samen.'

'Ook goed' zeg ik terwijl ik opsta. Max en Sky kijken elkaar steeds aan.

'Wij gaan' zegt Mason. Max kijkt even op en knikt voor hij zich weer op Sky richt. 'Kom.' Mason pakt mijn hand vast en trekt me mee naar buiten.

'Wat gaan we doen?' vraag ik.

'Naar het park' antwoordt hij.

'Oke.' We lopen naar het park. Wanneer we daar aankomen valt mijn mond open. Het is echt heel mooi. Mason trekt me mee. Uiteindelijk staan we voor een meer. We gaan zitten en ik leg mijn hoofd op zijn schouder.

'Het is mooi hier' zeg ik.

'Vind ik ook.' Mason slaat zijn arm om me heen. 'Ik ben blij dat ik jou heb.'

'En ik ben blij dat je voor mij gekozen hebt.'

'Het was nooit de bedoeling om alles zo uit de hand te laten lopen' zegt Mason. 'Als Sophie er niet was geweest waren we al veel eerder bij elkaar kunnen zijn. We hadden zelfs nooit uit elkaar hoeven gaan als ik het niet uitmaakte.' Ik haal mijn schouders op.

'Je hoeft je niet meer schuldig te voelen daarover.' Mason plaatst een kus op mijn haar en blijft met zijn hoofd op de mijne leunen.

'Weet je waar ik zin in heb?' vraagt Mason.

'Nee.'

'Om te zwemmen.'

'In dat meer?' vraag ik.

'Ja, er is hier toch niemand.' Mason staat op en trekt zijn shirt uit.

'Ga je het nog serieus doen ook?' vraag ik. Hij knikt.

'Waarom niet?' vraagt hij. 'Er is hier niemand en dit ligt zo afgelegen dat niemand het ziet.' Hij trekt zijn schoenen en sokken nu ook uit.

'Kom ook.'

'Ja, doei. Ik ga echt niet in mijn ondergoed in dat gore water' lach ik.

'Kom op. Het wordt leuk.' Hij kijkt me smekend aan.

'Oke, dan' geef ik me over terwijl ik opsta. Mason glimlacht en trekt zijn broek uit. Ik schop mijn slippers uit en trek vervolgens mijn jurk over mijn hoofd.

'Dit doet me denken aan de eerste keer dat we gingen zwemmen' zegt Mason. 'Toen zwommen we uiteindelijk ook in ons ondergoed.' Ik glimlach en knik. Mason pakt mijn hand en leidt me het water in. Het water is verfrissend op mijn warme huid. Mason zwemt een stukje vooruit.

'Kom.' Ik zwem naar hem toe. Zodra ik bij hem ben spettert hij me nat. Ik doe het terug en zo ontstaat al snel een mini watergevecht. Mason zwemt naar me toe en slaat zijn armen rond middel.

'Ik hou van je' fluistert hij.

'Ik ook van jou.' Langzaam plaats ik mijn lippen op de zijne. Hij glimlacht en zoent me dan terug. Ik sla mijn armen om zijn nek en druk mezelf dichter tegen hem aan.

'Zullen we vanavond uiteten gaan?' stelt Mason voor als zijn lippen de mijne loslaten. Ik knik.

'Leuk.'

The Forgotten Girl #2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu