7 глава

577 58 7
                                    

Събудих се. Бях в стаята си. Помня почти всичко от вчера. Заспахме с Найл на тревата. Явно ме е пренесъл вечерта. Станах и влязох в банята. Напълних ваната. Докато се пълнеше взех тампон и махнх вчерашният грим. Когато водата стигна желаното от мен ниво, я спрях. Махнах дрехите си и влязох вътре. Отпуснах се назад. След около 20 минути излязох и увих кърпата около тялото си. Застанах пред гардероба. Изкарах сив анцунг и лилава тениска. Слязох в хола. Там бяха Луи и Зейн, които се смееха на нещо. Тихо се промъкнах зад дивана и скочих на гърба на Луи. Той извика и ме преметна в него.

"Добро утро, дивачке"

"Добро и на теб. Къде са другите?"

"Найл и Лиам спят, Хари отиде за малко до тях и би трябвало след минутка да е тук, а Картър..." Още преди да е довършил, Картър влезе в стята. Мина пред нас само с хавлия до кръста. Ехаа това се казва тяло. Беше секси. И то много. Бях го зяпнала и не отделях поглед от него. Усетих нещо под мен да мърда. Това беше смеещият се Луи, но не беше сам и другите се смяха с него...-"Мила не гледай така."- усетих как станах цялата червена от срам. Картър ни подмина и се качи на някъде.

"Какво си се прави днес?" - още преди да го кажа, телефона ми звънна. Беше мама.

*Разговор*

"Ало да мамо?"

"Мила у нас ли сте?"

"Да. Какво има?"- усетих лека нотка на напрежение.

"Ще излизаме с един важен човек. Искам ти ти Найл да присъствате. Знам че имате гости, но ще се видите с тях друг път."

"Добре. Ще те чакаме."

*край на разховора*

Обърнах се към момчетата които се бяха увеличили на брой. Там бяха всички. Найл дойде към мен.

"Мама ми се обади. Те си тръгват." след тези думи всички тръгнаха към вратата. Затичах се и гушнах Луи. Той ме стисна здраво. След това гушнах и Картър, който ме стисна силно и завъртя. Пусна ме и ми се усмихна. Отвърнах на тази прекрасна усмивка. Видях как момчетата излизат и се обърнах към Найл.
"Е, сега какво?" - попитах с усмивка на лице.

"Ще чакаме, мама." кимнах и се качих нагоре към стята си. Найл вървеше след мен. Влязохме вътре. Седнахме на дивана и пуснах да гледаме 'Семейдтво симпсън'. Филмът започна. Още в първите минути се смяхме много. Усетих нещо до мен да вибрира. Погледах към русото момче седящи до мен. Той изкара телефона си. Плъзна показалеца си по екрана и го допря до ухоро си.

He for sheWhere stories live. Discover now