“На къде си тръгнал, брат ми? “- попита ме Джема.
„Долу.“-отговорих. просто минах покрай нея, задминавайки я.
Г.Т.И.
„Какво има, мила? Спиш ли?“- попита ме с усмивка
„Не, не. Унесох се, но за малко. Е какво става долу? Кога ще тръгваме?“
„О милата, вън вали градушка. Няма да си тръгвате днес. Ще останете за вечерта. Няма да ви пуснем.“-засмя се Джема и ме поведе надолу.
____________________________________
Вече бях отегчена. Харесвах семейството му, но толкова много време, разговаряйки само за мен и него…
Вечерята приключи. Помогнах на Анн с чиниите.
„Скъпа?“- извика Хари от хола.
„В кухнята съм.“-извиках и аз в отговор.
„Е, моя син слуша ли те?“-попита закачливо, майката на моето „гадже“
„Той е страхотен, наистина! Имате чудесен син. Знае много добре как да се отнася с момичетата.“- е, добре, тук леко послъгах. Но коя майка не би искала да чуе това за сина си?
„О, мила, много се радвам. Да ти кажа честно.. не мислех, че Хари може да задържи сериозно момиче до себе си. Но ти го променяш. Благодаря ти!“- след изреченото ме прегърна силно. Вълна от гузно чувство ме обвзе. Излъгах я. Не трябваше да го правя, но се виждаха звезди в очите й. Хари влезе в кухнята, дойде до мен и ме целуна по главата.
„Ааа, ще ви снимам. Много сте сладки. Задръжте секунда, така.“- каза развълнувано жената и започна да бърка по шкафове, докато не намери фотоапарат. Усмихнах се на камерата, а Хари ме целуна по главата и тя снима.
„Ще се качваме ли горе за да оправим леглото?“-попита мило. Кимнах му, дарих с усмивка Анн и се качихме нагоре.
Затворих бавно врата след себе си.
„За какво си говорихте с майка ми?“-попита. Не можех а уловя чувство в гласа му. Започна да размята чаршафи и възглавници, мъчейки се да направи нещо, каквото и да е. Отидох до него и хванах едната страна на чаршафа. Дръпнах се назад и го опънахме върху матрака. После взех възглавница и калъфка. Цвета на спалното бельо беше много приятен- бебешко жълто. –„ Не ми отговори.“- настоя да му отговоря.
„За теб“- просто отвърнах. Той ме погледна с въпросителен поглед. Без да прекъсвам работата си му отговарях:-„Каза, че се радва за нас.“-направих лека пауза-„Виждах звезди в очите й.“- след това не последва отговор.
Леглото беше оправено и Хари легна и започна да превърта каналите по телевизора.
„Легни до мен.“-подкани ме и остави дистанционното настрани, спирайки на музикален канал. Седнах на края на леглото, той уви двете си големи ръце около кръста ми и ме придърпа към него. Легнах до него, а той заби глава във врата ми и се отпусна.
„Обичам парфюма ти.“-каза шепнейки и целуна врата ми.
YOU ARE READING
He for she
FanfictionИзабел- заленооко, цветнокосо слънчице. Когато е била бебе са я оставили пред къщата на семейство Хоран. . Много прекрасни моменти и много не толкова прекрасни предстоят за нашето слънце, щом опознава Хари-тъмната Луна. (!)героите ме се оприличават...