3 дена по-късно.
"Мила, всичко ли взе?"
"Да мамо" - взех и последния кашон с вещите ми.
След 1 седмица
Седя и гледам телевизия в новата си стая, в новта къща. О, и вече съм с нова фамилия. Изабел Малик. Не ми харесва. Сватбата мина. Пренесохме се в къщата на семейство Малик. Всеки път когато изляза от стаята и засеча Зейн става нещо лошо. Хари почти по цяли дни е у нас със Зейн и двамата са двойна заплаха. Найл прекарва много време навън с Лиам и съм сама с двамата гадняри.----
"Изабел, слизай! Ще обядваме." - чух гласа на майка ми да ме вика. Погледнах се за последно в огледалото и опрвих полата си. Взех телефона от нощното ми шкафче и заслизах по стълбите.
"Къде ще ходим?"- попита русия ми брат.
"В Нандо'с" - рече другия ми 'брат' - "Както винаги" -добави с пренебрежителен тон Зейн. Ярес завъртя очи и отвори врата на големия черен Рейндж Роувър. Ние тримата седнахме отзад. Бях до Зейн, а от другата му страна седеше Найл. Завъртя главата си към Найл и започнаха да си говорят нещо. Усещах го толкова близо до мен. Плашещо близо.
------
Влязох в стаята си и затръшнах вратата.
Беше ми скучно. И то много. Доплува ми се. Изкарах си розов бански. Облякох го и се затичах надолу към басейна. Гледката пред мен ме накара да спра. Там бяха Хари и Зейн. Заходих бавно. Подминах ги и оставих нещата си на един шезлонг след тях. Проследиха ме с погледа. Взех плажното масло и започнах да се мажа. Когато бях готова легнах по корем.
Усетих тежест върху мен. Нещо студено мина по гърба ми. Издадох звук на недоволство. Обърнах се по гръб за да видя какво става. Веднга погледа ми се срещна с този на Хари. Сложи ръка на бедрото ми и се спусна към ухото ми.
"Можеш и без този бански." каза шепнейки.
----
Бях на дивана и гледах телевизия, а до мен беше Картър. Чудите се какво стана с Хари? А ми, това ще е нашата малка тайна!
"Ъм, Из"- започна да говори, заеквайки леко, което междудругото според мен беше доста сладко.- "Питах се.. Дали би искала.. Да излезеш на среща с мен?"- очерователна усмивка грейна на лицето му. Не бях сигурна. Не мисля че го харесвам. Сведох поглед леко надолу.-"Не те карам на сила. Пък и ако искаш само ще пробваме.?"- върнах погледа си към момчето което очакваше моя отговор. Усмихнах се широко и го прегърнах.
Хееей, хорааа! извинявам се закъснението и че е толкова кратка. Нямам никаква муза, пък и съм 7 клас ..
Имам една игра за вас, ако искате.
След всяка глава ще ви задавам по 3 въпроса като продължение .. Ще ми отговарята на съобщение или в коментарите. Тези които най-много ми харесат мога да ги побликувам.1. Ще се провали ли срещата на Из и Картър, или ще е успешна?
2. Каква е малката тайна м/у Из и Хари
3. Как ще реагира Хари на това, че Из и Кратър ще излизат?
Ловкам ви! ❤❤
YOU ARE READING
He for she
FanfictionИзабел- заленооко, цветнокосо слънчице. Когато е била бебе са я оставили пред къщата на семейство Хоран. . Много прекрасни моменти и много не толкова прекрасни предстоят за нашето слънце, щом опознава Хари-тъмната Луна. (!)героите ме се оприличават...