4 глава

617 60 3
                                    

"Какво има, Хари?"

"Защо го направи?" казах набързо и ясно

"Какво? Да не би да харесваш малката сестра на Найл?!"

"Не! Ще стъжня живота й. Не се меси, освен ако не ми трябва помощ. Става ли?" нямаше да я оставя на Зейн. Тя ще е моя, независимо как.

"Само кажи. А и като я изчукаш кажи дали я бива"

"Долу ръцете, Зейн!"

"Добре, добре" изпуфтя недоволно. Ха да не мисли че ще му дам да я чука. Не! Аз ще го правя. Само аз!

"Да се връщаме" каза прекъсвайки мислите ми. Не бяхме много далеч. 3минути и се върнахме при останалите.

ГТИ

Той? Хари? Хари направи нещо мило за мен?! Ехаа!! А, за вълка говорим, а той в кошарата. Появи се .. Моят "герой" .. Пфф перчема е с него. Какъв му е проблема?! Че го бих на баскетбол?! Ха! Е не ми пука особено.

"Какво ще кажете, в събота у нас на малко парти около басейна? Само ние." предложи Луи.

"Изабел, ще дойдеш ли и ти?"- каквоо???!!! Аз?! Едва ли!!

"Хайдее, морковче елаа."

"Ах, не знааам." не бях много съгласна. Но какво пък толкова. Може и да е забавно.

"Да не си показва сланинките" каза Хари много тихо на Зейн и се засмяха. Е но аз ги чух.

"Ще дойда." ще му покажа аз на него.

"Утре към 15часа да сте у нас. Някой само да мине вземе алкохол. Другото е от мен." каза Лиам. Доразбраха се за утре и тръгнахме от парка. Зейн предложи да закара Лиам и тъй като с Лиам сме почти съседи, Зейн качи и нас. Те говореха за някакъв мач по футбол, но не ги слушах. След 10мин стигнахме. Казаха чао на Зейн и влязохме в къщи. Заварихме мама да седи и да ни чака на масата за вечеря. Беше към 19:30. Седнахме до нея. Ядохме мълчеливо. Бях бърза и се качих в стаята си. Съблякох дрехите си и ги метнах в коша за пране. Взех кърпата си и влязох в бнята си. Мхнах бельото си и се отпуснх под хладката вода която течеше от душа.Омръзна ми и излязох. Седяла съм около 30мин. Обякох се и си легнах да спя. Беше рано но пък бях изморена.

Агх. Чувах писаци от коридора. С голямо нежелание станах от мекото си легло и открехнах леко вратата за да видя какво става. Гледката не бешв за изпускне. Найл беше по боксерки, имше банан в носа и беше целия в кучешка храна. Дави-кучето ни- го ближеше по корема. Взех камерата си и започнах да снимам. Беше го гъдел и се смя много. Чак му изскочи парчето банан от носа. След 10мин се спряха. Върнах се в стаята си и започнах да си избирам бански за днес. Избрах си един на който долнището му беше оранжево, а горнището- rainbow. И за от горе си избрах къси червени пантлонки и прозрачен бял потник, комбиниран с бели сандали на червени райета. Слязох да закуся. Долу беше само Найл.

"Оо"

"Здрасти, Из"

"Имаш 2часа"

"Добре" нахраних се и се качих горе. Облякох се и си приготвих чантат. Седнах да гледам филм и си чатих.

"Изи, слизай, чакат ни" чух Найл да вика от 1етаж. Бързо станах и си взех нещата. Заслизах по стълбите. Долу беше Зейн. Когато ме видя ме погледна с зла усмивка. Ха, какво пък иска тоя. Качихме се в колата му. Бях на задната седалка. За 10мин стигнахме къщата н Луи. Слязохме и тръгнахме към задния двор. Там имаше куп ботилки алкохол и един сок. Оставих си чантата на един шезлонг. Момчетата вече бяха по бански. Махнах дрехите си и се излегнах на шрзлонга за да събирам тен. По едно време усетих че някой закрива слънцето. Птвприх очите си и видях че това е Картър.

"Извинявай" каза тихо. Преди да отговоря Картър и Найл ме бяха хванали за краката и ръцете и ме засилваха да ме хвърлят.

"Момчета пуснете мее" извиках силно.

"Както кажеш" не! Не! Нее! Беше грешно. След секунди бях под водата. Реших да им го върна. Започнах да се правя че се давя. Веднага усетих две големи и силни ръце да ме издърпват над водата. Това беше Картър. Направих се че плача и ще не дишам. Изкара ме и тръгна да ми прави дишане уста в уста. Но аз се завъртях и започнах дасе смея.

"Тии! Изкара ни акъла" извика Луи

"Споко, мамо!" не можех да спра да се смея. Върнах се на шезловодатаостоях на него още малко. Започна да се стъмва.

"Из, ако искаш влез малко във водата. Отиваме горе да видим нещо." каза Найл и влязоха вътре. Какво пък. Станах и махнах очилата си. Бавно влязох във водата. Отпуснах се по гръб и затворих очи. Беше много отпускщо. Изведнъж усетих ръка която ме хваща за крака. Бяхме под водата. Обви ръцете си около кръста ми и ги заспуска към дупето ми. Стисна го, а аз изстенах леко от изненада. Той ме целуна и задълбочи целувката. Не знаех какво да правя. Това беше 1вата ми целувка. Въздуха започна да ни свършва и изскочихме на повърхността. Моля?! Това беше човек който най-малко очаквах! Та това е самият......

Хей хораа. Знам че тази глава е малко (много) скучна, но нямах никаква муза. Ще ви се реванширам. След една седмица пускам нова глава освен ако има повече коментари, тогава я имате когато се съберат. Бладодаря че следите историята ми. Ако някой има някаква идея какво да се случи в някоя от следващите глави да се чувства поканен да ми сподели. Най -добрите идеи ще ги попликувам и разбира се че ще ви спомена. Лека нощ, ловкам ви!!

He for sheOù les histoires vivent. Découvrez maintenant