17 глава

172 13 10
                                    

+5 коментара, иначе това ви е последната глава!
Събуждам се бавно и лениво. Разтърквам очи и се изправям на лакти. Оглеждам се в стаята докато не си спомням всичко. Странно, Хари го няма. Изправям се бавно.
-„Добро утро."-чува се глас от терасата на стаята.
-„Здравей."-отвръщам сънено с дрезгав глас.
Когато ме вижда се усмихва и протяга ръце. За да го прегърна ли е това? Приближавам се към него, а той не откъсва очи от мен. Следи всяка моя крачка. Заставам пред Хаз и ме придърпва към себе си. Обвивам ръце около кръста му и облягам глава на гърдите му. Чувам биенето на сърцето му. Толкова е спокоен.
-„Закуска и после се прибираме?"-попита. Кимнах в отговор.
Влязох в банята, измих зъбите и лицето си, преоблякох се и слязох долу, където беше и той-в кухнята.
-„Добро утро, Изабел. Как спахте?"-попита майка му.
-„Много добре."-отвърна просто Хари.
Закуската беше яйца на очи, препечени филийки, бекон, различни видове зеленчуци и сок. Типично. Хранихме се в тишина. Никой не сваляше усмивката от лицето си.

-„Беше ми изключително приятно да се запознаем. Много съм горда с момчето ми, че има такова прекрасно момиче до себе си. Пази се, миличка и знай, че ако имаш нужда от нещо, ние сме тук."-след изречено ме целуна по главата и се прегърнахме. Това е майката на Хари- Анн. Прекрасна жена, стана ми наистина много мило от сумите й, сигурно дори съм почервеняла.
-„О, миличката, изчерви се."-засмя се Джем. Ето, какво ви казах?-„Чао и брат ми много да те слуша! С теб ще поддържаме връзка."-намигна ми е ме прегърна.
Казаха си още няколко приказки, взехме си 'чао' и напуснахме дома им.
-„Харесаха те."-отбеляза Хари
-„Да, да знам."
-„Скромността не ти липсва, а?"-засмя се леко.-„Утре да излезем някъде? Може да отидем на плаж? Или да правим нещо друго, което вие момичета обичате?"
-„Плаж ми звучи добре."-усмихнах се.

Чувах как банята вика името ми. Още с влизането през врата, дрехите по мен започнаха да намаляват. Изтичах до стаята, взех си кърпа и влязох да се къпя. Е, това е! Моята баня, моя душ, моите плочки, омазани в боя за коса. Обичам това място. Винаги мога да се отпусна, да стана сама и да разсъждавам за каквото и да е било.
Този път не го мислих. Взех си бърз душ. Облякох се, изсуших косата си и легнах на леглото ми.
Чух почукване и извиках да влезе.
-„Здрасти, сестричке. Как си?"-попита Найл, все още седейки до вратата. Потупах място до мен. Той седна и аз му разказах за вчера.-„Значи с Хари наистина има нещо, а?"- аз само кимнах.
-„Виж, много те обичам, обичам и Хари, но от всичките ми приятели ти си избра него?"- леко повиши тон Найл.-„Извинявай, не искам да прозвучи така. Сигурна ли си, че той е подходящ за теб? Та вие сте толкова различни!"-не пропусна да отбележи.
-„Дали съм сигурна? Не съм. Но дали искам да опитам с него? Искам. Бъди спокоен, знаеш, че винаги мисля реди да върша каквото и да е било."- е този път не бях права, въобще не мисля. Излъгах брат си... е , донякъде, пък и не съм никак сигурна за Хари.
-„Добре, дребосъче. Искаш ли да гледаш филм с нас? С Лиам съм."
„Идваааам. Но направи пуканки."- засмя се и кимна. Напусна стаята ми. Полежах няколко минути и слязох долу.
Ммм, пуканките ме очакваха.
-"Здрасти, Ли!"- прегърнах го в гръб. Той стоеше на дивана и превърташе филма.
-„Какво правиш, малчоо?"-скочих на дивана до него. Кръстосах краката си по турски.
-„Пуканки. Ей, Изабело, няма място за мен от теб."-тона му беше сякаш ми се сърди. Но да намекнем на думата СЯКАШ. В крайна сметка седна на земята и облега груб в дивана.
Филма се бе „Красавицата и Звяра" обожавах го!!! От малка съм си казала, че ще стана принцеса, като Бел.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 20, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

He for sheWhere stories live. Discover now